Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #26 Skrevet 29. august 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker at hun mener at det ikke skal være av typen Felleskjøpet osv? Caps kan være stilig om den ellers passer antrekket. Mannen min kler caps kjempegodt og er faktisk sexy med den på. Han bruker den ikke så ofte da, helst bare på tur i fjellet. Jeg brukte ofte caps i solen da jeg var yngre, men nå som jeg har rundet 40 bruker jeg stråhatt. Det er også kult. Anonymkode: 7205a...9b4 Hvis jeg først skal ha caps så skal jeg ha en fra Felleskjøpet, det er jo hur kult som helst! Snakk om statement-plagg! 😀 Anonymkode: 7da99...a8e
prekæs Skrevet 29. august 2019 #27 Skrevet 29. august 2019 Caps er en del av treningstøyet. Bruker briller og fungerer som både regn og solbeskyttelse, men også for å holde håret vekk fra fjeset under vind.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #28 Skrevet 29. august 2019 7 timer siden, Syngensang skrev: Rett merke??? 39 år? Enig ... rett merke?? Emm så om to er helt like den ene koster 500 pga et merke, den andre er uten merke og koster 250 så da hadde du kjøpt den til 500? Anonymkode: 7369f...a9f
amandine Skrevet 29. august 2019 #29 Skrevet 29. august 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Har på caps med «fotballmamma» hver gang sønnen spiller kamp jeg. Driter i hva folk synes om det Anonymkode: 315c6...880 Det er bra at du driter i det! Jeg er nok en av dem som ikke ville blitt sett død engang med fotballmamma-caps ha ha ha
amandine Skrevet 29. august 2019 #30 Skrevet 29. august 2019 Jeg bruker caps, spesielt når det regner. Jeg har caps i ull og vanntett caps. Om sommeren og mot solen blir jeg for varm, da har jeg en i lin eller lys bomull. Godt å slippe sol i pannen, og på tur er det helt ok å slippe solbriller som sklir på nesen.
CherryC Skrevet 29. august 2019 #31 Skrevet 29. august 2019 Ytterst få som kler caps synes jeg. Jeg kler det ikke, men går mye i fjellet og da er det praktisk med caps i sola.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå