Gå til innhold

Hva synes du om å bruke caps?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stygt, teit, kult, harry, praktisk...? Jeg bruker det endel, for å beskytte hodet mot vær og vind, spesielt når det er mye sol. Men har skjønt at noen synes det er harry og bare for ungdommer. Hva tenker du, bruker du caps?

Anonymkode: 72b33...e66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Caps? Like stilig som seilersko og allværsjakke med snøring i midjen👍😂

Anonymkode: 76b0b...8ed

Skrevet

Ikke pent når du har passert 22

Anonymkode: b01ba...9e2

Skrevet

Alt til sin tid. Caps er kult til et sporty antrekk når forholdene tilsier at det er nyttig.

Sånn som ei igår som satt med caps inn på foreldremøte synes jeg derimot ser dumt ut.

Anonymkode: 7744d...7f9

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Caps? Like stilig som seilersko og allværsjakke med snøring i midjen👍😂

Anonymkode: 76b0b...8ed

Det er godt jeg ikke har seilersko og allværsjakke med snøring i midjen og da 😂

Hi

Skrevet

Stiluttrykket funker i noen sammenhenger, f eks golf. Synes noen kler det ellers også, men de fleste ser bare harry ut.

Anonymkode: a9175...ed6

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn. Svett, klamt og ubehagelig; i tillegg til meget ukledelig på meg. Huff. 

Anonymkode: 33ed5...0f4

Skrevet

Helt greit som beskyttelse mot sola.

Anonymkode: cd14d...ee0

Skrevet

Tenker ikke så mye over sånt. Helt greit på en solskinsdag! Om den blir brukt som stil-markør er det ikke min snak - men direkte harry er det ikke. Det er mange ting som er mye mer harry enn en caps.

Anonymkode: 2adb3...6cb

Skrevet

Har tenkt til å kjøpe meg en caps til å ha på jobb (barnehage) fordi jeg blir solbrent i hodebunnen. Om det er teit, harry osv, driter jeg i😂

Bryr meg heller ikke om hva andre gjør. Det er mer harry å gå rundt å kalle andre harry enn å gå med caps for å si det sånn!😝

Anonymkode: 993e7...719

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Stygt, teit, kult, harry, praktisk...? Jeg bruker det endel, for å beskytte hodet mot vær og vind, spesielt når det er mye sol. Men har skjønt at noen synes det er harry og bare for ungdommer. Hva tenker du, bruker du caps?

Jeg syntes det er kult både på kvinner og menn, men er ikke alle som kler det like godt. Bruker det av og til. Men nå er jeg litt harry da, går i typisk olabukse og t-skjorte/topp og olajakke😄

Skrevet

Har på caps med «fotballmamma» hver gang sønnen spiller kamp jeg. Driter i hva folk synes om det

Anonymkode: 315c6...880

Skrevet

Caps er praktisk. Jeg bruker caps hver sommer! Slipper å få hudkreft i ansiktet. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har tenkt til å kjøpe meg en caps til å ha på jobb (barnehage) fordi jeg blir solbrent i hodebunnen. Om det er teit, harry osv, driter jeg i😂

Bryr meg heller ikke om hva andre gjør. Det er mer harry å gå rundt å kalle andre harry enn å gå med caps for å si det sånn!😝

Anonymkode: 993e7...719

Jeg jobber også i barnehage å jeg bruker alltid caps ute når det er sol, synes det er veldig behagelig for øynene 🙂

Anonymkode: f1e70...c0b

Skrevet

Jeg ser så inderlig snål ut (verre enn vanlig) i caps. Dessverre. Liker caps! 

Om noen synes det er harry, dem om det. Det gir jeg fullstendig beng i. 

Anonymkode: 296eb...6b9

Skrevet

Caps kan være alt du skriver, Hi ... Stygt, teit, kult, harry, praktisk... og mye mer.

En i min fortid brukte en caps han elsket over alt på jord, i så stor grad at den truet forholdet. For den stinket jo surt etterhvert. La til slutt ned capsforbud når jeg var i nærheten og krav om vask av hode hår før han møtte meg. Det forholdet kunne jo ikke vare ;) Veldig fin fyr ellers, og det var andre ting som gjorde at vi ikke passet sammen. Etter å ha surmult en stund og ikke brukt capsen en periode tok han den frem igjen en gang han skulle gå seg en tur. Kom helt sjokkskadet til meg og mente at naboens hannkatt måtte ha sneket seg inn og pisset i capsen hans. Jeg luktet på den "neida, den lukter akkurat som den bruker å gjøre". DA ble han sjokkert - han hadde blitt immun mot lukten selv. Han vasket capsen, men fikk den aldri luktfri, så han valgte selv å kaste den og ikke kjøpe ny ;)

En annen i min fortid var åååh, så sexy når han tok på capsen sin. Men det hadde kanskje mer med mannen å gjøre enn capsen. Han kunne tatt på seg en striesekk og fremdeles vært sexy. Ah... bare tanken på det blikket gjør at jeg kjenner ryggmargen min ;)

Jeg bruker ikke selv caps, men har begynt å leke litt med tanken på å se om jeg finner en jeg synes jeg kan kle. Ser at det kan være veldig praktisk når det er mye sol.

Bruk din og ikke bry deg om hva andre mener, HI! :) ...bare husk å vaske den ofte nok :P

Anonymkode: 5f4c0...f97

Skrevet

Jeg bruker caps endel på ferie i Kroatia fordi det gir god beskyttelse mot sola både på hodet, ansiktet og særlig øynene. 

Anonymkode: 91593...892

Skrevet

Et nødvendig plagg for å motvirke hodepine på sommeren, så kan det se ut som det vil👍🏻

Skrevet

Veldig harry. 

Anonymkode: b1623...d57

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Caps kan være alt du skriver, Hi ... Stygt, teit, kult, harry, praktisk... og mye mer.

En i min fortid brukte en caps han elsket over alt på jord, i så stor grad at den truet forholdet. For den stinket jo surt etterhvert. La til slutt ned capsforbud når jeg var i nærheten og krav om vask av hode hår før han møtte meg. Det forholdet kunne jo ikke vare ;) Veldig fin fyr ellers, og det var andre ting som gjorde at vi ikke passet sammen. Etter å ha surmult en stund og ikke brukt capsen en periode tok han den frem igjen en gang han skulle gå seg en tur. Kom helt sjokkskadet til meg og mente at naboens hannkatt måtte ha sneket seg inn og pisset i capsen hans. Jeg luktet på den "neida, den lukter akkurat som den bruker å gjøre". DA ble han sjokkert - han hadde blitt immun mot lukten selv. Han vasket capsen, men fikk den aldri luktfri, så han valgte selv å kaste den og ikke kjøpe ny ;)

En annen i min fortid var åååh, så sexy når han tok på capsen sin. Men det hadde kanskje mer med mannen å gjøre enn capsen. Han kunne tatt på seg en striesekk og fremdeles vært sexy. Ah... bare tanken på det blikket gjør at jeg kjenner ryggmargen min ;)

Jeg bruker ikke selv caps, men har begynt å leke litt med tanken på å se om jeg finner en jeg synes jeg kan kle. Ser at det kan være veldig praktisk når det er mye sol.

Bruk din og ikke bry deg om hva andre mener, HI! :) ...bare husk å vaske den ofte nok :P

Anonymkode: 5f4c0...f97

Det gjør jeg ikke så mye heller, den er ganske nødvendig for meg. Men det er litt morsomt å se hva andre tenker om det, jeg kommer til å bruke mine uansett :)  Og vasket blir de 👍

Hi

Skrevet

Caps er kult. Ute. Om den har rett merke. Jeg er 39. Men inne skal ikke hodeplagg benyttes. 

Anonymkode: aa7bf...5cf

Skrevet

Brukes kun til fjells. Men det er jo utrolig praktisk hodeplagg.

Anonymkode: d0250...732

Skrevet

Caps er kult. Ute. Om den har rett merke. Jeg er 39. Men inne skal ikke hodeplagg benyttes. 

Rett merke??? 39 år? 

Skrevet

Hva er rett merke da?

Skrevet
6 timer siden, Syngensang skrev:

Rett merke??? 39 år? 

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er rett merke da?

Jeg tenker at hun mener at det ikke skal være av typen Felleskjøpet osv? 

Caps kan være stilig om den ellers passer antrekket. 

Mannen min kler caps kjempegodt og er faktisk sexy med den på. Han bruker den ikke så ofte da, helst bare på tur i fjellet. 

Jeg brukte ofte caps i solen da jeg var yngre, men nå som jeg har rundet 40 bruker jeg stråhatt. Det er også kult. 

Anonymkode: 7205a...9b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...