Gå til innhold

Hadde du sagt ja eller absolutt IKKE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en singletur, men det er jo ikke klineplikt. Hadde det føltes annerledes om han hadde skult på tur med korpset/karategruppa/håndballlaget el, og der vet du at de fleste er single? Han, og du, møter antagelig en skare med single folk hver dag, uten at han puler med de. Han må ikke det på fjellet heller. Eventuelt kan du melde deg på du også, og så kan dere gå turen sammen og late som dere treffer hverandre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt må han avlyse nå som er sammen med deg. Noe annet hadde ikke jeg godtatt. Hadde sagt at enten må du få bli med eller så dropper han dette. 

Anonymkode: 3d3e9...5e6

Skrevet
4 timer siden, Himmel og hav skrev:

Det er en singletur, men det er jo ikke klineplikt. Hadde det føltes annerledes om han hadde skult på tur med korpset/karategruppa/håndballlaget el, og der vet du at de fleste er single? Han, og du, møter antagelig en skare med single folk hver dag, uten at han puler med de. Han må ikke det på fjellet heller. Eventuelt kan du melde deg på du også, og så kan dere gå turen sammen og late som dere treffer hverandre...

Hehe godt svart. Takk! Men han skal få gå denne fine turen alene🤗 Det er jeg som må roe meg ned. Stoler jo på han!!! 

Anonymkode: e4b00...eb8

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Evt vil mannen starte sjans nr 2 ved å reise på singeltur?

Jeg hadde ikke likt det. Sånne turer legges jo opp til at (single) folk skal treffes.

Anonymkode: dc48c...bad

Nå aner ikke jeg hvor han har bestilt tur hen, men de selskapene jeg vet om som arrangerer slike turer har en annen agenda enn "nå skal noen bli kjærester". Turene arrangeres for at de som reiser alene skal få slippe å betale dobbel pris for overnatting. Feks om man skal til Syden, må man alltid betale ekstra for rommet fordi man er alene. På singleturene parer man opp to og to som kan dele rom. Slik blir turene overkommelig priset. 

Men, skjønner at det føles leit, HI. Han har nok lagt mye penger i turen og at man har fått kjæreste gir nok ikke grunnlag for refusjon. Dere får bare snakke sammen og legge fram deres synspunkter på saken. Dere finner nok ut av det, men god kommunikasjon er viktig :)

Anonymkode: ee271...1c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...