Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Vi var sammen i 6 år og gjorde det slutt og var slutt i 2 år. Da vi var single hadde han vært på arrangert singel tur til fjells og hadde bestilt en ny tur som singel. Vi er nå blitt sammen igjen og han fortalte at han skal på singel tur som han bestille før det ble oss igjen (men ser på det som en hyggelig tur for å oppleve fjellet og naturen) Han gleder seg veldig. Hva tenker dere om at kjæresten drar på tur som allerede var bestilt? UT Anonymkode: e4b00...eb8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #2 Skrevet 25. august 2019 Hvis det er en typisk singeltur hvor hensikten er å møte en potensiell partner så ville jeg selvfølgelig ikke likt det. Men å bestille en tur med en gruppe fordi man er alene og ønsker å reise sammen med noen ville jeg synes var innafor. Anonymkode: 3fd83...162
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #3 Skrevet 25. august 2019 Er det et kriterie å være singel på singel-tur? I så fall er det vel «ikke lov». Anonymkode: 6e081...6fc
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #5 Skrevet 25. august 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvis det er en typisk singeltur hvor hensikten er å møte en potensiell partner så ville jeg selvfølgelig ikke likt det. Men å bestille en tur med en gruppe fordi man er alene og ønsker å reise sammen med noen ville jeg synes var innafor. Anonymkode: 3fd83...162 Ja, det er jo en arrangert singel tur for single mennesker. Er for at folk skal treffes. Men han forteller at det er turen i seg selv da, som han ønsker å dra på. Anonymkode: e4b00...eb8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #6 Skrevet 25. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Er det et kriterie å være singel på singel-tur? I så fall er det vel «ikke lov». Anonymkode: 6e081...6fc Vel, lov og lov. Han var jo enslig, men nå er jo han og jeg sammen igjen, men turen er allerede bestilt før vi fant ut at det er oss. Anonymkode: e4b00...eb8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #7 Skrevet 25. august 2019 Du er vel sammen med mannen fordi du stoler på han? Anonymkode: 2731e...8da
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #8 Skrevet 25. august 2019 Tja, jeg hadde egentlig forventet at han selv viste at han ikke hadde interesse av singelturen, og at han heller undersøkte hvordan vi som par kunne tatt den turen. Dere har tydeligvis hatt en del problemer før, da tenker jeg det er unødvendig at det ev. blir problemer pga. en slik tur. Selv om det er meget mulig han er 100 % oppriktig mtp. at han drar for turen sin del nå, så tenker jeg at det er unødvendig av ham. Anonymkode: 3c8ed...216
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #9 Skrevet 25. august 2019 Jeg hadde forventet at han selv så at det var idioti. Hvis ikke, så skal han vel minnes på det. Han tar jo ikke forholdet seriøst hvis han drar på singeltur Anonymkode: c953c...e57
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #11 Skrevet 25. august 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tja, jeg hadde egentlig forventet at han selv viste at han ikke hadde interesse av singelturen, og at han heller undersøkte hvordan vi som par kunne tatt den turen. Dere har tydeligvis hatt en del problemer før, da tenker jeg det er unødvendig at det ev. blir problemer pga. en slik tur. Selv om det er meget mulig han er 100 % oppriktig mtp. at han drar for turen sin del nå, så tenker jeg at det er unødvendig av ham. Anonymkode: 3c8ed...216 Takk for fint svar. Tenkte det hadde vært superhyggelig å tatt den turen sammen og enda hyggeligere om han hadde kommet på det selv. Men da gjør det sikkert ingenting for han om jeg vil oppleve en slik tur alene uten han? Anonymkode: e4b00...eb8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #12 Skrevet 25. august 2019 7 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Tur er tur. Ja, det er det. Kan jo ta en slik singel-tur alene jeg også, uten han. Anonymkode: e4b00...eb8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #13 Skrevet 25. august 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde forventet at han selv så at det var idioti. Hvis ikke, så skal han vel minnes på det. Han tar jo ikke forholdet seriøst hvis han drar på singeltur Anonymkode: c953c...e57 Tenker litt slik jeg å, dessverre. Røsker litt i hjerterota gitt. Anonymkode: e4b00...eb8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #14 Skrevet 25. august 2019 Ville ikke tenkt over det. Liker man tur på fjellet, så liker man det. Hyggelig med andre som også er på tur slik at man her noen å snakke med, men fjellet og naturen er fantastisk i Norge, så jeg hadde heller ikke avbestilt den. Anonymkode: b7307...be2
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #15 Skrevet 25. august 2019 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis det er en typisk singeltur hvor hensikten er å møte en potensiell partner så ville jeg selvfølgelig ikke likt det. Men å bestille en tur med en gruppe fordi man er alene og ønsker å reise sammen med noen ville jeg synes var innafor. Anonymkode: 3fd83...162 Signerer dette. Spør han Anonymkode: f8b71...611
*Miss Marple* Skrevet 25. august 2019 #16 Skrevet 25. august 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er det. Kan jo ta en slik singel-tur alene jeg også, uten han. Anonymkode: e4b00...eb8 Men det blir jo en helt annen sak? Denne turen er bestilt (og betalt?) da dere ikke var sammen. Om du melder deg på en typisk singeltur nå vil det jo bare oppfattes som en provokasjon og pay back? Er det denne måten du vil starte sjans nr 2 på?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #17 Skrevet 25. august 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ville ikke tenkt over det. Liker man tur på fjellet, så liker man det. Hyggelig med andre som også er på tur slik at man her noen å snakke med, men fjellet og naturen er fantastisk i Norge, så jeg hadde heller ikke avbestilt den. Anonymkode: b7307...be2 Takk for hyggelig meld 🙂 Anonymkode: e4b00...eb8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #18 Skrevet 25. august 2019 5 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Men det blir jo en helt annen sak? Denne turen er bestilt (og betalt?) da dere ikke var sammen. Om du melder deg på en typisk singeltur nå vil det jo bare oppfattes som en provokasjon og pay back? Er det denne måten du vil starte sjans nr 2 på? Men hvorfor blir ikke det det samme. Vi er jo sammen FØR han går turen og skal gå turen MENS vi er sammen. Forskjellen er jo at han bare bestilte før vi ble sammen igjen. Hva er forskjellen da??? Anonymkode: e4b00...eb8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #19 Skrevet 25. august 2019 1 minute ago, Anonym bruker said: Men hvorfor blir ikke det det samme. Vi er jo sammen FØR han går turen og skal gå turen MENS vi er sammen. Forskjellen er jo at han bare bestilte før vi ble sammen igjen. Hva er forskjellen da??? Anonymkode: e4b00...eb8 Herregud, er du helt blåst. Turen er bestilt før dere ble sammen Anonymkode: 7fe86...033
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #20 Skrevet 25. august 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor blir ikke det det samme. Vi er jo sammen FØR han går turen og skal gå turen MENS vi er sammen. Forskjellen er jo at han bare bestilte før vi ble sammen igjen. Hva er forskjellen da??? Anonymkode: e4b00...eb8 Det er jo milevid forskjell, du ser vel det? Anonymkode: 55223...0ed
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #21 Skrevet 25. august 2019 22 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Men det blir jo en helt annen sak? Denne turen er bestilt (og betalt?) da dere ikke var sammen. Om du melder deg på en typisk singeltur nå vil det jo bare oppfattes som en provokasjon og pay back? Er det denne måten du vil starte sjans nr 2 på? Evt vil mannen starte sjans nr 2 ved å reise på singeltur? Jeg hadde ikke likt det. Sånne turer legges jo opp til at (single) folk skal treffes. Anonymkode: dc48c...bad
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #22 Skrevet 25. august 2019 26 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Men det blir jo en helt annen sak? Denne turen er bestilt (og betalt?) da dere ikke var sammen. Om du melder deg på en typisk singeltur nå vil det jo bare oppfattes som en provokasjon og pay back? Er det denne måten du vil starte sjans nr 2 på? Det spiller jo ingen rolle - som du sa tidligere "tur er tur" Anonymkode: 81ae0...198
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #23 Skrevet 25. august 2019 Skikkelig teitå dra på singel-treff-tur når man er i et forhold da. Alle på turen tror jo alle der er single.. Hvor mye kam denne turen ha kostet da? Går det ikke an å få igjen pengene? Anonymkode: 13033...a1b
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #24 Skrevet 25. august 2019 Det er dårlig gjort ovenfor de andre på turen, siden han ikke er singel lenger. Jeg synes han burde avlyse. Anonymkode: 55223...0ed
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #25 Skrevet 25. august 2019 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ville ikke tenkt over det. Liker man tur på fjellet, så liker man det. Hyggelig med andre som også er på tur slik at man her noen å snakke med, men fjellet og naturen er fantastisk i Norge, så jeg hadde heller ikke avbestilt den. Anonymkode: b7307...be2 Takk for godt svar🤗 Anonymkode: e4b00...eb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå