Gå til innhold

Kona hans fant ut om meg....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, Bergen_by skrev:

Hvertfall ikke konen! Kjenner ett par som var gift i over 10 år;konen fant ut at han var utro men valgte å tilgi siden det så ut som han virkelig angret. Noen år senare tar hun mannen nok en gang i å være utro med en ny dame! Hun kastet han ut å nå sutrer han over at han vil ha konen tilbake! Men var jo veldig tydlig at hun aldri var nummer en for han da siden han to ganger var utro.

Slike "menn" har bare én nummer en: seg selv.

Anonymkode: ca72f...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Slike "menn" har bare én nummer en: seg selv.

Anonymkode: ca72f...e41

Ja det tror jeg også! Stakkar kone og unger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker utfra egne erfaringer. Samtlige jeg har truffet på byen, rota med, liggi med, treffi på jobb etc etc er i et forhold. Til og med han jeg trodde aldri noensinne kom til å være sånn, la an på meg.

Anonymkode: 845ac...e53

Det sier mer om deg og hvilke signaler du sender ut, enn hva det sier om "alle menn".

Anonymkode: 4f58c...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker utfra egne erfaringer. Samtlige jeg har truffet på byen, rota med, liggi med, treffi på jobb etc etc er i et forhold. Til og med han jeg trodde aldri noensinne kom til å være sånn, la an på meg.

Anonymkode: 845ac...e53

Hvorfor har du deg bare med opptatte menn da? Jeg er enig med svaret over her ang hvilke signaler du gir, det er opplest og vedtatt at endel opptatte menn er en flørt og roter rundt, men det gjelder ikke alle, og det må jo være nok av single menn også?

Anonymkode: cb8ce...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en greie med en gift mann i nesten 2 år. Aldri hatt sex, bare sexting og flørting på meldinger. Skjønner jo at en gift mann aldri forlater kona si for elskerinna si, hallo...

Jeg avslutta det hele i sommer for min egen del for jeg merker hvor sårbar/needy jeg blir etter oppmerksomhet fra han. Greit å avslutte før det ender med sex, følelser og en situasjon der jeg går i årevis og tror han vil ha meg for MEG og ikke kroppen min. Alltid sett ned på kvinner som blir forelska i menn som er gift og er så naive at de tror mannen vil forlate kona - Så ble jeg en sånn tulling selv.

Nei vettu hva, gjør deg selv en tjeneste og drit i han. Råttent nok å ødelegge en familie, men mer råttent å fortsette når mannen ikke vil lenger og ønsker å fikse opp i det han har gjort. La han finne ut av ting med kona si og finn deg noen andre som ikke er gift. Jeg angrer dypt på hele min situasjon med den fyren🙃 Folk kan dømme meg også altså, men det bryr jeg meg ikke om. 

Anonymkode: dcf82...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har hatt en greie med en gift mann i nesten 2 år. Aldri hatt sex, bare sexting og flørting på meldinger. Skjønner jo at en gift mann aldri forlater kona si for elskerinna si, hallo...

Jeg avslutta det hele i sommer for min egen del for jeg merker hvor sårbar/needy jeg blir etter oppmerksomhet fra han. Greit å avslutte før det ender med sex, følelser og en situasjon der jeg går i årevis og tror han vil ha meg for MEG og ikke kroppen min. Alltid sett ned på kvinner som blir forelska i menn som er gift og er så naive at de tror mannen vil forlate kona - Så ble jeg en sånn tulling selv.

Nei vettu hva, gjør deg selv en tjeneste og drit i han. Råttent nok å ødelegge en familie, men mer råttent å fortsette når mannen ikke vil lenger og ønsker å fikse opp i det han har gjort. La han finne ut av ting med kona si og finn deg noen andre som ikke er gift. Jeg angrer dypt på hele min situasjon med den fyren🙃 Folk kan dømme meg også altså, men det bryr jeg meg ikke om. 

Anonymkode: dcf82...633

Det er mange menn som går fra kona for å ha ett forhold til elskerinnen så helt naiv er de ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor har du deg bare med opptatte menn da? Jeg er enig med svaret over her ang hvilke signaler du gir, det er opplest og vedtatt at endel opptatte menn er en flørt og roter rundt, men det gjelder ikke alle, og det må jo være nok av single menn også?

Anonymkode: cb8ce...d59

Jeg finner stort sett ikke ut det før etterpå og det er ikke mitt ansvar å sjekke sivilstatus før jeg flørter med noen. Ja jeg flørter. At samtlige velger å se sitt snitt til noe mer er jo dems problem. 

Anonymkode: 845ac...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...