Gå til innhold

Kona hans fant ut om meg....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kona til elskeren min fant ut at han hadde en elskerinne og har krevd skilsmisse. Jeg trodde han da ville komme til meg, men nå vil han ikke treffe meg noe mer. Han sier han vil ha familien sin tilbake. Men i 4 år har han sagt at det skal bli oss to. Jeg trodde han elsket meg. Han svarer ikke på meldingene mine lengre og han tar ikke tlf når jeg ringer. 

Anonymkode: e0b94...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kona til elskeren min fant ut at han hadde en elskerinne og har krevd skilsmisse. Jeg trodde han da ville komme til meg, men nå vil han ikke treffe meg noe mer. Han sier han vil ha familien sin tilbake. Men i 4 år har han sagt at det skal bli oss to. Jeg trodde han elsket meg. Han svarer ikke på meldingene mine lengre og han tar ikke tlf når jeg ringer. 

Anonymkode: e0b94...806

🤭🤭

Anonymkode: 5385a...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke troller...

Hva i all verden har fått deg til å stole på en mann som ikke har noe respekt for hverken hun han er gift med eller deg som han har sex med? En ting er å ha sex med en annen. En helt annen ting er å love i årevis at det egentlig er deg han vil ha og la deg leve i usikkerhet og alene i så lang tid. Det har ingenting med hverken respekt eller kjærlighet å gjøre. Det har kun med egoisme og utnyttelse å gjøre.

Vær glad for at du nå slipper å kaste bort enda flere år på en slik drittsekk. Å ikke svare deg viser også at du ikke har betydd og ikke betyr noe for ham, og at han har tatt et valg. Om han ikke får tilbake kona likevel, da kan det vel hende han kommer til deg, men da håper jeg du har fått opp øynene for hvem denne mannen faktisk er - en egoistisk drittsekk som kun bryr seg om å få i pose og sekk og som driter i hvem han sårer eller ødelegger på veien.

Gå videre - og gå for en singel mann neste gang!

Anonymkode: 4352b...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg ikke noe på. Hadde dette vært tilfelle hadde du ikke turt å skrive om det her på forumet, for du vet hva slags svar du kommer til å få...

Anonymkode: ca091...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette tror jeg ikke noe på. Hadde dette vært tilfelle hadde du ikke turt å skrive om det her på forumet, for du vet hva slags svar du kommer til å få...

Anonymkode: ca091...e58

Tror du folk her inne er skremmende? 😂

Anonymkode: cc94d...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kona til elskeren min fant ut at han hadde en elskerinne og har krevd skilsmisse. Jeg trodde han da ville komme til meg, men nå vil han ikke treffe meg noe mer. Han sier han vil ha familien sin tilbake. Men i 4 år har han sagt at det skal bli oss to. Jeg trodde han elsket meg. Han svarer ikke på meldingene mine lengre og han tar ikke tlf når jeg ringer. 

Anonymkode: e0b94...806

Karma kalles det

Anonymkode: 7a450...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?

Du trodde etter fire år som hemmelig elskerinne at han ville valgt deg om han kunne? 

Om han ville valgt deg hadde han gått fra kona for lenge siden, om han virkelig elsket deg hadde han gått fra henne. Han valgte henne foran deg for fire år siden, men siden han likte å ha i pose og sekk har han hatt deg gående på gress.

Anonymkode: 095bf...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det opplevde jeg også! Han holdt seg unna meg i ca tre månender etter bruddet å tok ikke kontakt. Men nå for noen dager siden så tok han opp igjen kontakten,han fant vel ut at han får ikke konen uansett så da kontakter han meg igjen. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre enda. På en måte har jeg lyst å bare ta han tilbake med en gang å ligge i armene hans igjen,men samtidig er jeg jo sint fordi han tydligvis valgte konen å kuttet meg ut etter bruddet.

Anonymkode: 3ff02...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kona til elskeren min fant ut at han hadde en elskerinne og har krevd skilsmisse. Jeg trodde han da ville komme til meg, men nå vil han ikke treffe meg noe mer. Han sier han vil ha familien sin tilbake. Men i 4 år har han sagt at det skal bli oss to. Jeg trodde han elsket meg. Han svarer ikke på meldingene mine lengre og han tar ikke tlf når jeg ringer. 

Anonymkode: e0b94...806

Haha! 

Anonymkode: b2419...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Seriøst ? 

Så du ikke den komme ? 

Anonymkode: 067a8...74e

Hvorfor skulle hun det? Damer er jo helt vanvittig naiv å tror ikke på at mannen er utro når folk forteller at han er det engang. Så ser ikke på det som så stor sannsynlighet at konen finner det ut at mannen er utro.

Anonymkode: 3ff02...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv til "de blå sidene" i Allers så kanskje du kan tjene en slant på historien din i hvert fall! Aldri så galt osv..

Anonymkode: 6fd31...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva trodde du da?

Jeg har en elsker. Han har sagt ganske tydelig at han aldri kommer til å gå fra kona, ikke engang om hun finner ut av oss og går fra han. Det er jo ikke meg han vil ha. Meg vil han bare ligge med. Og det er jo greit det. Du blir aldri nummer en så lenge du starter som nummer to...

Anonymkode: 845ac...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva trodde du da?

Jeg har en elsker. Han har sagt ganske tydelig at han aldri kommer til å gå fra kona, ikke engang om hun finner ut av oss og går fra han. Det er jo ikke meg han vil ha. Meg vil han bare ligge med. Og det er jo greit det. Du blir aldri nummer en så lenge du starter som nummer to...

Anonymkode: 845ac...e53

Ehh jo! Er flere historier som begynner med at hun var elskerinnen også ender det med at han går fra konen ,og blir sammen med elskerinnen. Du er naiv som tror at det aldri skjer. Men du har rett i at som oftest velger mannen sin kone ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bergen_by skrev:

Ehh jo! Er flere historier som begynner med at hun var elskerinnen også ender det med at han går fra konen ,og blir sammen med elskerinnen. Du er naiv som tror at det aldri skjer. Men du har rett i at som oftest velger mannen sin kone ja.

Men de vil alltid være utro. Alltid! Du blir aldri nummer en.

Anonymkode: 845ac...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ganske naiv som har latt dette pågått i FIRE ÅR å tror forsatt at han elsker deg. Hadde han virkelig elsket deg så hadde han gått fra konen for lenge siden. Beklager men det er faktisk realiteten her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva trodde du da?

Jeg har en elsker. Han har sagt ganske tydelig at han aldri kommer til å gå fra kona, ikke engang om hun finner ut av oss og går fra han. Det er jo ikke meg han vil ha. Meg vil han bare ligge med. Og det er jo greit det. Du blir aldri nummer en så lenge du starter som nummer to...

Anonymkode: 845ac...e53

Stemmer ofte, men ikke alltid. Jeg gikk fra nr 2 til nr 1, og vi er veldig lykkelig i dag. Noen ganger skjer det bare, og jeg er helt trygg på at det er meg han vil ha.

 

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men de vil alltid være utro. Alltid! Du blir aldri nummer en.

Anonymkode: 845ac...e53

Du har lite peiling på mennesker og "livet" om du tenker så enkelt som det. De vil ikke alltid! være utro.

Anonymkode: cb8ce...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stemmer ofte, men ikke alltid. Jeg gikk fra nr 2 til nr 1, og vi er veldig lykkelig i dag. Noen ganger skjer det bare, og jeg er helt trygg på at det er meg han vil ha.

 

Du har lite peiling på mennesker og "livet" om du tenker så enkelt som det. De vil ikke alltid! være utro.

Anonymkode: cb8ce...d59

Jeg tenker utfra egne erfaringer. Samtlige jeg har truffet på byen, rota med, liggi med, treffi på jobb etc etc er i et forhold. Til og med han jeg trodde aldri noensinne kom til å være sånn, la an på meg.

Anonymkode: 845ac...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker utfra egne erfaringer. Samtlige jeg har truffet på byen, rota med, liggi med, treffi på jobb etc etc er i et forhold. Til og med han jeg trodde aldri noensinne kom til å være sånn, la an på meg.

Anonymkode: 845ac...e53

Det er din erfaring ja,men der betyr likevel ikke at alle som har vært utro kommer til å gjøre det igjen likevel. Noen gjør det bare en gang å lærer av det,å er ikke utro igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du blir aldri nummer en så lenge du starter som nummer to...

Anonymkode: 845ac...e53

Ingen vil jo noen gang bli nummer en for slike menn, heller ikke kona.

Anonymkode: bac11...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen vil jo noen gang bli nummer en for slike menn, heller ikke kona.

Anonymkode: bac11...8db

Hvertfall ikke konen! Kjenner ett par som var gift i over 10 år;konen fant ut at han var utro men valgte å tilgi siden det så ut som han virkelig angret. Noen år senare tar hun mannen nok en gang i å være utro med en ny dame! Hun kastet han ut å nå sutrer han over at han vil ha konen tilbake! Men var jo veldig tydlig at hun aldri var nummer en for han da siden han to ganger var utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...