Gå til innhold

Hva tenker dere ang begravelse i denne saken?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Slutter meg til de andre som mener at din datter bør være til stede for sin venninne i begravelsen. 

Du bør også være der sammen med datra di. Min datters venninne mistet sin mor på tragisk vis for noen år siden. Datteren min var da tyve, men ønsket likevel at jeg skulle bli med henne i kirka. Noe jeg heldigvis hadde anledning til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, ikkje det du lurte på men istadenfor blomst til jenta eller lignende så kanskje noko ho kan kose seg med når ho er klar for det.. Gavekort på peppes, kinobilett, gavekort på klesbutikk eller noko kjekt ho kan sjå fram til ein dag ho er klar 😊 

 

Og selfølgeleg er ikkje jenta di for ung for begravelse 😊bare vær med henne.. Tenker vennina og familien hennes vil sette stor pris på det 

Anonymkode: 36cd8...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi mistet faren sin da vi var 16. Jeg var selvsagt i begravelsen og mamma var med meg. Godt å ha en støtte.

Anonymkode: dbaa3...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små barn i begynnelsen av barneskolen er jo med i begravelse til barn på sin egen alder. Tøft for de, Men viktig om de vil gå.

Var selv i begravelsen til en jente som tok livet sitt da jeg var på alderen til datteren din. Da uten foreldre. Men vil hun gå så burdte hun det. Ikke for ung for en begravelse. Bli gjerne med som støtte om hun vil. 

 

Anonymkode: fc1fd...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt tragisk at flere sier Nei. min har vert i begravelser siden han var 1 år ikke hatt noe skade av det

Anonymkode: b2441...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...