Gå til innhold

Noen som får dekket utgifter til sengevæting?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kiropraktor anbefales virkelig! Jenta vår slet med sengevæting og vi prøvde Minirin uten hell, sånn tissealarm som vekka resten av huset bortsett fra henne..Kiropraktoren fant en låsning i bekkenet hennes og hun fikk opp.Men det tok lang tid før vi merket bedring..Nå har hun ikke hatt uhell på 6 mnd og hun var bløt hver eneste natt!

Anonymkode: be132...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kiropraktor anbefales virkelig! Jenta vår slet med sengevæting og vi prøvde Minirin uten hell, sånn tissealarm som vekka resten av huset bortsett fra henne..Kiropraktoren fant en låsning i bekkenet hennes og hun fikk opp.Men det tok lang tid før vi merket bedring..Nå har hun ikke hatt uhell på 6 mnd og hun var bløt hver eneste natt!

Anonymkode: be132...6df

Hm. Hvis det tok tid før behandlingen hjalp. Og sengevæting er noe som går over av seg selv hos de aller, aller fleste. Hvordan vet dere da at det var kiropraktoren som hjalp, og ikke det at barnet ble kvitt problemet helt av seg selv? 

Anonymkode: 31064...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi fikk det fra han var 8. Det er det som er grensen

Anonymkode: 75d7b...fdc

Vi får på vår sønn. Fikk når han var 6 år. Legen sa hun ikke kunne garantere at vi fikk det da han egentlig var for liten,  men det ble godkjent. Mulig fordi det er en diagnose i bildet, uten at vi vet om det er grunnen til at han sliter med sengevæting.

Anonymkode: 714f5...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror jeg må prøve en slik Pjama til åtteåringen min!

Hvilken størrelse bruker gutten din i vanlige klær, og hvilken størrelse i shortsen?

Anonymkode: ea763...897

Jeg bruker vanlig størrelse. 134/140 i shorts. Men min gutt er veldig slank (27kg) så jeg kjøper den smale varianten. Man kan velge mellom S og W i hver størrelse. 

Er veldig fornøyd med shortsene, men de bruker litt tid på å tørke.

Anonymkode: 4f082...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...