Gå til innhold

Visste ikke at det var "feil" å ha høyt venusberg...

Anbefalte innlegg

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og poenget mitt er at dette ikke er det samme. Nei, jeg tror ikke alle menn går helt av skaftet når de ser en klumpete mus i en bikinibukse. Noen ja, men ikke alle. 

Anonymkode: 9d56a...2a0

Jeg er helt sikker på at jeg har mange veldig mange menn med meg når jeg sier at jeg faktisk synes det er fint når bikinitrusa sitter stramt over et markert venusberg. Om bikinitrusa går litt inn i sprekken gjør ikke musa mindre sexy. Men det er ikke mitt perverse ønske, jeg sier det bare slik jeg opplever det. Det er ikke mitt personlige valg, det er slik jeg oppfatter det, og reagerer, helt naturlig. Akkurat det samme gjelder tights, flatt er fint, men ikke det fineste. Føler nesten at jeg må unnskylde meg for at jeg blir kåt av kvinner.

Anonymkode: fc22e...2d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, mye rart det står her. Ekstra sexy er bollemus med mye hår. På 70-tallet var det om å gjøre å ha mest mulig bollemus, alle hadde jo full busk, men det bidro jo også til å gjøre det ekstra "bollete". Man skulle se at du hadde noe der, det var sexy den gang. Skal si tidene forandrer seg. 

Anonymkode: b8101...2c6

Skrevet
49 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Lurer på hva nye annet du syntes er mindre pent, men det er ikke viktig. Jeg er 30 år, har bollemus og er stolt av det. Hva andre syntes driter jeg i. Og jo, for hundrede gang, menn elsker det🙂

Så bra for deg 🙂 Og det er helt riktig, du skal ikke ta til deg hva andre måtte mene. Dette er en anonymforum, hvor man kan være ærlige. Noe jeg er. Jeg er ikke ute etter å støte noen, jeg sier bare hva jeg mener. 

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er helt sikker på at jeg har mange veldig mange menn med meg når jeg sier at jeg faktisk synes det er fint når bikinitrusa sitter stramt over et markert venusberg. Om bikinitrusa går litt inn i sprekken gjør ikke musa mindre sexy. Men det er ikke mitt perverse ønske, jeg sier det bare slik jeg opplever det. Det er ikke mitt personlige valg, det er slik jeg oppfatter det, og reagerer, helt naturlig. Akkurat det samme gjelder tights, flatt er fint, men ikke det fineste. Føler nesten at jeg må unnskylde meg for at jeg blir kåt av kvinner.

At du er bilfil skal du jo ikke unnskylde deg for. Du synes det er fint jeg gjør ikke. Jeg synes det er vulgært og lite pent. Men sånn er det nå engang, smaken er som baken. 

Datteren min på 16 følger nå trenden med shorts som skal dras så langt oppi stasen at man flasher alt man har. Det synes jeg er stygt! Vil for øvrig ikke heller at mitt eget barn går rundt som en vandrende lokkedue for menn (og kvinner) som tenner på at smårips viser cameltoe…..

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

De som er fine i tights er ikke de som drar den opp så de får cameltoe eller de som har bollemus. Det er de som er helt slette og som ikke viser konturene av kjønnet sitt. 

For noe tøv! Det var aldri meningen at kvinnekroppen skulle se ut som en barbiedukke.

Anonymkode: 96b1a...a0f

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For noe tøv! Det var aldri meningen at kvinnekroppen skulle se ut som en barbiedukke.

Man ser ikke ut som en barbiedukke bare fordi man ikke drar tightsen oppi musa. Man kan fint gå med bukser som ikke avslører hvordan kjønnet ditt ser ut. 

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At du er bilfil skal du jo ikke unnskylde deg for. Du synes det er fint jeg gjør ikke. Jeg synes det er vulgært og lite pent. Men sånn er det nå engang, smaken er som baken. 

Datteren min på 16 følger nå trenden med shorts som skal dras så langt oppi stasen at man flasher alt man har. Det synes jeg er stygt! Vil for øvrig ikke heller at mitt eget barn går rundt som en vandrende lokkedue for menn (og kvinner) som tenner på at smårips viser cameltoe…..

Enig når det gjelder barne- og ungdomsmoten. Det får avdankede Disneystjerner ta ansvaret for, og her bør foreldre bruke sin innflytelse til ungene blir myndige.

Når og hvor har stor betydning ift ok klesvalg, også alder selvsagt. Jeg er forresten heterofil mann, ikke bifil kvinne dersom du trodde det.

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig når det gjelder barne- og ungdomsmoten. Det får avdankede Disneystjerner ta ansvaret for, og her bør foreldre bruke sin innflytelse til ungene blir myndige.

Når og hvor har stor betydning ift ok klesvalg, også alder selvsagt. Jeg er forresten heterofil mann, ikke bifil kvinne dersom du trodde det.

At du er mann sier jo alt! 😄 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man ser ikke ut som en barbiedukke bare fordi man ikke drar tightsen oppi musa. Man kan fint gå med bukser som ikke avslører hvordan kjønnet ditt ser ut. 

Det er forskjell på å dra tightsen opp så alt strutter og så på å ha kurve på venusberget. Ordet slett ble brukt for å forklare hvordan det BØR se ut. Slett venusberg. Det er jo det barbie har. Underlivet skal ikke synes. Er jo ikke spesielt naturlig og de fleste har faktisk mer eller mindre kurve der. Betyr ikke at man trenger å reklamere med det på jobb, men det er hverken unaturlig eller stygt i bikini på stranden.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

At du er mann sier jo alt! 😄 

Gjør det det? Jeg svarte her, som mann, nettopp fordi det var mange som sådde tvil om hva menn liker. Nå svarer jeg bare på vegne av meg selv, men likevel. 

Og det at menn synes det er fint og sexy betyr slettes ikke at vi får ereksjon når vi tenker på småjenter som sitter med tannregulering og gjør lekser med cameltoe. Faktisk tror jeg de fleste menn synes det er like latterlig som de fleste kvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...