Gå til innhold

Visste ikke at det var "feil" å ha høyt venusberg...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså, er det noe man ikke kan ha og? Jeg har høyt venusberg, når jeg ligger på rygg helt flatt stikker jo underlivet/venusberget litt høyere enn magen f.eks. Har alltid vært sånn, jeg får ikke den spissformen hvis dere skjønner. 

Grunnet til at jeg spør er fordi det kom ei bort til meg i sommer på stranda, kjenner henne ikke, hun sa at det var godt det var flere som turte å gå i bikini med bollemus. Ble litt satt ut der, jeg har ikke for vane å se på andre sine underliv.

Jeg skulle gjerne hatt mer spissmus, men får ikke gjort så mye med det. Så skal ikke vi som har bollemusgå i bikini vi eller? Man kan vel ikke noe for hvordan underliv man har. Hjelpes. Jeg har 3 jenter, stakkars de som må vokse opp med det kroppshysteriet som er.

Anonymkode: 5ada5...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk. Nei, skjønte at hun ikke var helt normal, kunne ikke falt meg inn å sagt noe om kroppen til noen.

Hi

Anonymkode: 5ada5...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså, er det noe man ikke kan ha og? Jeg har høyt venusberg, når jeg ligger på rygg helt flatt stikker jo underlivet/venusberget litt høyere enn magen f.eks. Har alltid vært sånn, jeg får ikke den spissformen hvis dere skjønner. 

Grunnet til at jeg spør er fordi det kom ei bort til meg i sommer på stranda, kjenner henne ikke, hun sa at det var godt det var flere som turte å gå i bikini med bollemus. Ble litt satt ut der, jeg har ikke for vane å se på andre sine underliv.

Jeg skulle gjerne hatt mer spissmus, men får ikke gjort så mye med det. Så skal ikke vi som har bollemusgå i bikini vi eller? Man kan vel ikke noe for hvordan underliv man har. Hjelpes. Jeg har 3 jenter, stakkars de som må vokse opp med det kroppshysteriet som er.

Anonymkode: 5ada5...63d

Spissmus?? Spiss fasong? Hva er det du snakker om? Har noen det?

Anonymkode: acca9...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså, er det noe man ikke kan ha og? Jeg har høyt venusberg, når jeg ligger på rygg helt flatt stikker jo underlivet/venusberget litt høyere enn magen f.eks. Har alltid vært sånn, jeg får ikke den spissformen hvis dere skjønner. 

Grunnet til at jeg spør er fordi det kom ei bort til meg i sommer på stranda, kjenner henne ikke, hun sa at det var godt det var flere som turte å gå i bikini med bollemus. Ble litt satt ut der, jeg har ikke for vane å se på andre sine underliv.

Jeg skulle gjerne hatt mer spissmus, men får ikke gjort så mye med det. Så skal ikke vi som har bollemusgå i bikini vi eller? Man kan vel ikke noe for hvordan underliv man har. Hjelpes. Jeg har 3 jenter, stakkars de som må vokse opp med det kroppshysteriet som er.

Anonymkode: 5ada5...63d

Du har "bollemus"🙂 Velkommen i klubben, er ikke noe galt med deg, i de fleste tilfeller liker menn det🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spissmus?? Spiss fasong? Hva er det du snakker om? Har noen det?

Anonymkode: acca9...c76

Du har vel hørt utrykket "spissmus" og "bollemus"?

Hi

Anonymkode: 5ada5...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Elizabeth89 skrev:

Du har "bollemus"🙂 Velkommen i klubben, er ikke noe galt med deg, i de fleste tilfeller liker menn det🙂

Takk for invitasjon i klubben😂 mannen igjennom 18 år har ikke klaget ihvertfall, ikke som jeg veit. Blir helt oppgitt av dette kroppsstyret.

Hi

Anonymkode: 5ada5...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du har vel hørt utrykket "spissmus" og "bollemus"?

Hi

Anonymkode: 5ada5...63d

Eh.. spissmus har jeg kun hørt brukt om faktisk mus ja. Dyret spissmus, ikke noe uttrykk. Bollemus er jo det du beskriver. Hvordan mener du en spissmus ser ut?

Anonymkode: acca9...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for invitasjon i klubben😂 mannen igjennom 18 år har ikke klaget ihvertfall, ikke som jeg veit. Blir helt oppgitt av dette kroppsstyret.

Hi

Anonymkode: 5ada5...63d

Ja, kroppstyret i dag er direkte kvalmende. Du er flott som du er🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel like ille som å ha et hårløst stykke bak øret før selve hårfestet starter 😉

 

Anonymkode: 00e10...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sutter aldri å forundre meg over hva andre synes er greit å kommentere om/til andre. Heller utstikkende mus en innovervrengte antenner. 

Anonymkode: 433f5...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig av en dame å gå bort for å si noe slikt. Ekstremt uhøflig 

Men, at «bollemus» ikke har vært normen for skjønnhet der nede, er jo sant. Om man bryr seg, er noe annet

Anonymkode: 74bac...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig aldri tenkt over hva motstykke til bollemus er. Kanskje flatmus? Aldri hørt om spissmus uten om dyret. 

Men uansett var jo damen helt ute å kjøre. Man sier bare ikke sånn! Aldri. Ikke til noen. 

 

Anonymkode: 7952d...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eh.. spissmus har jeg kun hørt brukt om faktisk mus ja. Dyret spissmus, ikke noe uttrykk. Bollemus er jo det du beskriver. Hvordan mener du en spissmus ser ut?

Anonymkode: acca9...c76

Det lurer jeg og på

Anonymkode: 09897...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det lurer jeg og på

Anonymkode: 09897...007

Kanskje bare jeg som har hørt det før, men den er vel flat og litt spiss nedover, blir som en trekant i bikini. 

Hi

Anonymkode: 5ada5...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Merkelig av en dame å gå bort for å si noe slikt. Ekstremt uhøflig 

Men, at «bollemus» ikke har vært normen for skjønnhet der nede, er jo sant. Om man bryr seg, er noe annet

Anonymkode: 74bac...352

Jeg har aldri hørt om denne normen. Og synes for øvrig at du også er uhøflig.

Anonymkode: 81cc1...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Merkelig av en dame å gå bort for å si noe slikt. Ekstremt uhøflig 

Men, at «bollemus» ikke har vært normen for skjønnhet der nede, er jo sant. Om man bryr seg, er noe annet

Anonymkode: 74bac...352

Er det jeg syns er på tryne, det er ikke normen for skjønnhet, altså, det er et underliv, det skal føde barn, man skal tisse, ha menstruasjon. Man kan jo virkelig ikke noe for at man har høyt venusber/bollemus, og at det skal være en skam syns jeg er helt på tryne, alt vi kvinner skal høre om våre kropper.

Hi

Anonymkode: 5ada5...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI, innser du ikke at du bidrar til kroppshysteriet når du bruker begreper som 'bollemus' og 'spissmus'? 

Du sier du er bekymret for dine 3 jenter som må vokse opp i dette kroppshysteriet du finner så belemrende. 
Ville ikke et greit sted å begynne være å slutte bruke ord som hater kvinner?

 

Anonymkode: b8ae0...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fullt alvor går dama bort til en fremmed på stranden og kommenterer bollemus??? Jeg tror jeg hadde fått hjertestans. Det er så hinsides at jeg hadde blitt målløs. Dessverre. Håper du var mer snartenkt og ga henne klart svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri hørt om denne normen. Og synes for øvrig at du også er uhøflig.

Anonymkode: 81cc1...8d4

Jeg har det for øvrig ikke selv, men synes fremtredende venusberg er pent. Og forøvrig at det er et stort spenn av vakker kroppslig variasjon. Hvis man har noe negativt å si om naturlig kroppslig variasjon, bør man etter mitt syn holde kjeft. 

Anonymkode: 81cc1...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri hørt om denne normen. Og synes for øvrig at du også er uhøflig.

Anonymkode: 81cc1...8d4

At du ikke har hørt om det, betyr ikke at det ikke finnes. 

Anonymkode: 74bac...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI, innser du ikke at du bidrar til kroppshysteriet når du bruker begreper som 'bollemus' og 'spissmus'? 

Du sier du er bekymret for dine 3 jenter som må vokse opp i dette kroppshysteriet du finner så belemrende. 
Ville ikke et greit sted å begynne være å slutte bruke ord som hater kvinner?

 

Anonymkode: b8ae0...a50

Nå bruker jeg så absolutt ikke disse ordene til mine jenter, jeg snakker ikke om underlivet i det hele tatt. Jeg snakker ikke om disse ordene til folk i det hele tatt, bare skrev det her inne da de aller fleste vet hva som menes med det. 

Hi

Anonymkode: 5ada5...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det jeg syns er på tryne, det er ikke normen for skjønnhet, altså, det er et underliv, det skal føde barn, man skal tisse, ha menstruasjon. Man kan jo virkelig ikke noe for at man har høyt venusber/bollemus, og at det skal være en skam syns jeg er helt på tryne, alt vi kvinner skal høre om våre kropper.

Hi

Anonymkode: 5ada5...63d

Ingen sa noe om skam.

Som jeg skrev, man trenger ikke å bry seg om det. Og det gjør du ikke, så hva er problemet? 

Menn må også høre mye om sine kropper, så vi er ikke unike.

Anonymkode: 74bac...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, amandine skrev:

I fullt alvor går dama bort til en fremmed på stranden og kommenterer bollemus??? Jeg tror jeg hadde fått hjertestans. Det er så hinsides at jeg hadde blitt målløs. Dessverre. Håper du var mer snartenkt og ga henne klart svar.

Nei, var dessverre ikke så snartenkt, skjønte vel ingenting der og da. Jeg sa vel noe som "eh..ja ok.." trodde ikke det var helt sant. Hehe

Hi

Anonymkode: 5ada5...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...