Gå til innhold

Visste ikke at det var "feil" å ha høyt venusberg...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gutter har tissefjott jenter har tisseflat. 

Erik 6 år.

Ikke noe vits i å henge seg opp i dette noe mere enn det synes da jeg😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Igjen - det finnes ikke én "foretrukken skjønnhet" for venusberg. "Vi" tiltrekkes ikke av én ting.

Vis meg forskning som sier at høye venusberg er mindre tiltrekkende enn de flate? Eller at høye venusberg aldri har vært "foretrukket"?

 

 

Anonymkode: de6e7...a9c

Min erfaring er at bollemus ikke er positivt. Blitt mobbematriale og litt skjellsord. 

Burde absolutt ikke være det. Men jeg er fortsatt flau over å ha det.

Anonymkode: 45aaa...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

 

Først og fremst bør du kanskje sjekke hvordan uttrykket "norm" brukes. Norm bruker man når man snakker om forventet oppførsel/adferd eller lover/regler, type følge veitrafikkloven eller menneskerettighetene. Slike "lover" for skjønnhet finnes ikke, ikke slik du bruker uttrykket i hvert fall. Men om du mener det finnes en nasjonal eller internasjonal norm for venusberg, så kom gjerne med kilde...

Hva som anses som skjønnhet er i stadig endring gjennom historien, det er kulturelle forskjeller og ikke minst er det individuelle forskjeller for preferanser.

Venusberg er bare en normal del av den kvinnelige anatomien. Om den er høyere eller flatere har ikke noe med noen universiell skjønnhet å gjøre.

Anonymkode: de6e7...a9c

Vil tro at "normen" her er ment som uskrevne regler. 

 

Anonymkode: 45aaa...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Igjen - det finnes ikke én "foretrukken skjønnhet" for venusberg. "Vi" tiltrekkes ikke av én ting.

Vis meg forskning som sier at høye venusberg er mindre tiltrekkende enn de flate? Eller at høye venusberg aldri har vært "foretrukket"?

 

 

Anonymkode: de6e7...a9c

Har ikke hørt noe positivt ved å ha "bollemus" eller "cameltoe". Derfor har jeg tenkt at det ikke er foretrukket av menn/gutter. 

Anonymkode: 45aaa...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke hørt noe positivt ved å ha "bollemus" eller "cameltoe". Derfor har jeg tenkt at det ikke er foretrukket av menn/gutter. 

Anonymkode: 45aaa...b9e

Tvert om er min erfaring, at de setter stor pris på et høyt venusberg.

Anonymkode: de6e7...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tvert om er min erfaring, at de setter stor pris på et høyt venusberg.

Anonymkode: de6e7...a9c

Noen gjør kanskje det, andre ikke. Sånn rent estetisk - i den grad man kan kalle et kjønn det - så er det nok penere med et glatt venusberg. Men smaken er som baken 😉

Anonymkode: 9d56a...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke hørt noe positivt ved å ha "bollemus" eller "cameltoe". Derfor har jeg tenkt at det ikke er foretrukket av menn/gutter. 

Anonymkode: 45aaa...b9e

Da får du høre det nå, fra hankjønn: Det er fint og sexy.

 

Anonymkode: fc22e...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i grunn ikke så glad i "bollemusa" mi, syns den kunne vært flatere ja, men den er ikke sånn som på bildene som er lagt ut her da. Men at hun kom bort og kommenterte det, da datt jeg av lasset, man kommenterer ikke underlivet til andre, selv om man har det samme. 

Å gå i vanlig bikinitruse gjør jeg ikke, da blir den mer fremtreden, bruker hipster f.eks, men den dukker da opp når jeg ligger flatt. Men som sagt, får ikke gjort noe med den,.

Hi

Anonymkode: 5ada5...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er i grunn ikke så glad i "bollemusa" mi, syns den kunne vært flatere ja, men den er ikke sånn som på bildene som er lagt ut her da. Men at hun kom bort og kommenterte det, da datt jeg av lasset, man kommenterer ikke underlivet til andre, selv om man har det samme. 

Å gå i vanlig bikinitruse gjør jeg ikke, da blir den mer fremtreden, bruker hipster f.eks, men den dukker da opp når jeg ligger flatt. Men som sagt, får ikke gjort noe med den,.

Hi

Anonymkode: 5ada5...63d

At den dukker opp når du ligger helt flatt er da ganske vanlig for de aller fleste, og bare fint. Eneste som er i grenseland for hva jeg synes er fint er dersom den er stor og fremtredende fordi den skjuler en stor skog. Men noen liker vel det også. 

Anonymkode: fc22e...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At den dukker opp når du ligger helt flatt er da ganske vanlig for de aller fleste, og bare fint. Eneste som er i grenseland for hva jeg synes er fint er dersom den er stor og fremtredende fordi den skjuler en stor skog. Men noen liker vel det også. 

Anonymkode: fc22e...2d0

Ikke så mye skog her ihvertfall, så den er ikke fremtredende pga det.

Hi

Anonymkode: 5ada5...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan det hende at de har sagt det nettopp fordi DU har bollemus? Jeg synes personlig ikke det er pent med en tydelig framstikkende vulva som enkelte ganger kan sees gjennom buksene. Da er det penere med et glatt og jevnt venusberg. Men det er min mening da. 

Anonymkode: 9d56a...2a0

Jeg har ikke bollemus selv. Men venusberget stikker opp når jeg ligger flatt på ryggen da jeg er veldig slank og magen da går innover. Det er da mannen blir superkåt og har lyst til å dra meg opp på hotellrommet hvis vi er ferie. Så de få gangene et høyt venusberg syns på meg så går mannen i tistel. 

Anonymkode: ad686...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke bollemus selv. Men venusberget stikker opp når jeg ligger flatt på ryggen da jeg er veldig slank og magen da går innover. Det er da mannen blir superkåt og har lyst til å dra meg opp på hotellrommet hvis vi er ferie. Så de få gangene et høyt venusberg syns på meg så går mannen i tistel. 

Anonymkode: ad686...a8a

Å gå i tistel hørtes ikke særlig behagelig ut... 

Anonymkode: d40f8...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke bollemus selv. Men venusberget stikker opp når jeg ligger flatt på ryggen da jeg er veldig slank og magen da går innover. Det er da mannen blir superkåt og har lyst til å dra meg opp på hotellrommet hvis vi er ferie. Så de få gangene et høyt venusberg syns på meg så går mannen i tistel. 

Anonymkode: ad686...a8a

Det er akkurat dette jeg har forsøkt å få fram hele tiden. I følge Marilyn Monroe var alltid den korteste veien til en manns hjerte en kurve. Denne lille kurven er kanskje den aller hotteste!

Anonymkode: fc22e...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke bollemus selv. Men venusberget stikker opp når jeg ligger flatt på ryggen da jeg er veldig slank og magen da går innover. Det er da mannen blir superkåt og har lyst til å dra meg opp på hotellrommet hvis vi er ferie. Så de få gangene et høyt venusberg syns på meg så går mannen i tistel. 

Anonymkode: ad686...a8a

Om du ikke har bollemus, så er du jo ikke i den kategorien heller. Alle har et mer markert venusberg når de ligger flatt. 

Anonymkode: 9d56a...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er akkurat dette jeg har forsøkt å få fram hele tiden. I følge Marilyn Monroe var alltid den korteste veien til en manns hjerte en kurve. Denne lille kurven er kanskje den aller hotteste!

Anonymkode: fc22e...2d0

Tror Marilyn Monroe mente bryster, hofter og lår, ikke spesielt det å ha bollemus...….

Anonymkode: 9d56a...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror Marilyn Monroe mente bryster, hofter og lår, ikke spesielt det å ha bollemus...….

Anonymkode: 9d56a...2a0

Det har du helt sikkert rett i. Men en kurve er en kurve. Det er flere grunner til at jenter er fine i tights, spesielt de som ikke bruker lang treningsjakke. Så ærlig må det være lov til å være ;) 

Anonymkode: fc22e...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det har du helt sikkert rett i. Men en kurve er en kurve. Det er flere grunner til at jenter er fine i tights, spesielt de som ikke bruker lang treningsjakke. Så ærlig må det være lov til å være ;) 

Anonymkode: fc22e...2d0

De som er fine i tights er ikke de som drar den opp så de får cameltoe eller de som har bollemus. Det er de som er helt slette og som ikke viser konturene av kjønnet sitt. 

Anonymkode: 9d56a...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om du ikke har bollemus, så er du jo ikke i den kategorien heller. Alle har et mer markert venusberg når de ligger flatt. 

Anonymkode: 9d56a...2a0

Og poenget er når mennene ser dette markerte venusberget når man ligger så reagerer de positivt. Tror du de ikke gjør det da også i andre stillinger man kan se venusberget? 

Anonymkode: ad686...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke penere med et klumpete underliv enn et glatt og jevnt et. Har selv en venninne som har såkalt bollemus, og hun kvier seg for å gå i bikini. Noe jeg forstår at hun gjør, for det ser ikke helt pent ut nei. Men det sier jeg jo selvsagt ikke til henne. 

Anonymkode: 9d56a...2a0

Det er det som er galt, kroppsynet man har i dag. Kvalmt rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min erfaring er at bollemus ikke er positivt. Blitt mobbematriale og litt skjellsord. 

Burde absolutt ikke være det. Men jeg er fortsatt flau over å ha det.

Anonymkode: 45aaa...b9e

Jobb med deg selv og selvtilliten din🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jorunn76 skrev:

Helt galskap, man må bare gå som man er, skavanker eller ikke ;)

Enig🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og poenget er når mennene ser dette markerte venusberget når man ligger så reagerer de positivt. Tror du de ikke gjør det da også i andre stillinger man kan se venusberget? 

Anonymkode: ad686...a8a

Og poenget mitt er at dette ikke er det samme. Nei, jeg tror ikke alle menn går helt av skaftet når de ser en klumpete mus i en bikinibukse. Noen ja, men ikke alle. 

Anonymkode: 9d56a...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Det er det som er galt, kroppsynet man har i dag. Kvalmt rett og slett. 

Sant nok. Som sagt, jeg har aldri sagt noe negativt til min venninne. Det ville jeg aldri ha drømt om å gjøre! Men jeg er innerst inne enig med henne at det er mindre pent i en bikinitruse. Selv om jeg sier at hun bør blåse i hva andre måtte mene. Her er jeg bare ærlig å sier MIN mening. Det er selvsagt ikke representativ for alle andre 🙂

Anonymkode: 9d56a...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Sant nok. Som sagt, jeg har aldri sagt noe negativt til min venninne. Det ville jeg aldri ha drømt om å gjøre! Men jeg er innerst inne enig med henne at det er mindre pent i en bikinitruse. Selv om jeg sier at hun bør blåse i hva andre måtte mene. Her er jeg bare ærlig å sier MIN mening. Det er selvsagt ikke representativ for alle andre 🙂

Anonymkode: 9d56a...2a0

Lurer på hva nye annet du syntes er mindre pent, men det er ikke viktig. Jeg er 30 år, har bollemus og er stolt av det. Hva andre syntes driter jeg i. Og jo, for hundrede gang, menn elsker det🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...