Gå til innhold

Følger dere første skoledag utover 1 klasse?


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Veldig mange av oss har fleksible jobber som gjør at vi kan avspasere en time i ny og ne. 

Du skulle tatt utdannelse i ungdommen, vet du, så kunne du også bestemt mer over din egen tid. 

Anonymkode: 6f22a...f2c

Jesus, så teit..

Anonymkode: f4034...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Mrs. Kaizer skrev:

Ja, det skulle tatt seg ut at jeg bad om fri for å følge min 10.klassing og min 1.kl vgs på skolen..😂

Burde presisert at dette gjelder barneskole . 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
21 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Alle foreldrene jobber men de aller fleste har mulighet til å ta seg fri en time ( en av foreldrene, begge, tante , bestemor , bestefar etc) 

Er det sånn at bestemor til Amalie gleder seg til å hilse på tanta til Adrian etter en lang sommer? 

Den bygda skulle jeg gjerne ha gjort en antropologisk studie av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det var det nok 😘

Anonymkode: 6f22a...f2c

Lurer på om fastlegen min har utdannelse, da. Det kan han jo neppe ha, for det er visst legekontoret som legger vaktplanen hans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pashla skrev:

Er det sånn at bestemor til Amalie gleder seg til å hilse på tanta til Adrian etter en lang sommer? 

Den bygda skulle jeg gjerne ha gjort en antropologisk studie av...

Hehe nei ! Det er vel mer at ungene synes det er hyggelig at noen er med. Kom akkurat hjem og i dag var det  kanskje halvparten av barna som hadde med noen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
22 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Her er det vanlig at de følges alle år. Ikke for at det behøves men fordi voksne og barn synes det er hyggelig å hilse på alle etter en lang sommer 

Vel, dette er hva du skrev...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Pashla skrev:

Vel, dette er hva du skrev...

Vi bor tett her så mange kjenner hverandre og mange tanter kjenner bestemor og onkel  kjenner svigermor typ... ellers er det bare en hyggelig greie 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Vi bor tett her så mange kjenner hverandre og mange tanter kjenner bestemor og onkel  kjenner svigermor typ... ellers er det bare en hyggelig greie 

Da høres det litt ut som dere bor på et relativt dødt sted og at det letes etter noe som skjer så en kan se folk..? 

Anonymkode: 841e4...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2019 den 11.05, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Alle foreldrene jobber men de aller fleste har mulighet til å ta seg fri en time ( en av foreldrene, begge, tante , bestemor , bestefar etc) 

At besteforeldre, tanter eller onkler er med barnet på første skoledag når de begynner i 6 klasse, høres mildt talt spesielt ut

Anonymkode: a826f...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da høres det litt ut som dere bor på et relativt dødt sted og at det letes etter noe som skjer så en kan se folk..? 

Anonymkode: 841e4...8a9

Det er stille og rolig men tett på storby😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Veldig mange av oss har fleksible jobber som gjør at vi kan avspasere en time i ny og ne. 

Du skulle tatt utdannelse i ungdommen, vet du, så kunne du også bestemt mer over din egen tid. 

Anonymkode: 6f22a...f2c

Jeg har 11 år med utdannelse fra universitetsnivå. Jeg kan ikke bestemme over egen tid. 

Tror du det blir god stemning om kirurgen bare lar vær å møte til operasjon, mens resten av operasjonsteamet venter? Og hva med alle lærerne? Mange av dem har vel også barn. Hadde de avspasert litt første skoledag hadde det vel blitt mange sure foreldretryner.

Mulig du har høy utdannelse, men jammen scorer du høyt på arroganse også. 

Anonymkode: f408d...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det ofte er de med barn som har spesielle behov som har foreldre som følger til skolen. «Vanlige» barn verken vil eller har foreldre som kan ta seg fri for å følge 3.trinn + på første skoledag. 

 

Både jeg og mannen har forresten høy utdannelse for deg som lurte. Vi har begge jobber med lønn langt over gjennomsnittet. Vi kan vel bestemme en del over egne arbeidstider, men jobb går faktisk foran å følge 5. Klassingen (som ikke vil ha foreldrene med) til skolen. 

Anonymkode: 31f5e...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...