Gå til innhold

Stopper mensen i vann?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hallllllooooo ... «kom tilbake»? Du har hatt en ny syklus, da, som varte i én dag i stedet for 28, og har nå en NY menstruasjon...?

Nei, det er den samme! Du har bare skylt skjeden i bassenget, slik at det siveblodet som langsomt ville ha fylt opp bindet, nå i stedet befinner seg  i det vannet som venner og kjente skal svømme i...

Anonymkode: e7f21...48e

Seriøst, slutt å vær dum! Aldri påstått at det er ny syklus. Mensen stoppet opp i vann, tok seg en pause, og kom tilbake igjen. Jeg brukte tampong den første dagen og det var ingen blod på den da jeg tok den ut etter bading. Blødde ikke en dråpe resten av kvelden etter jeg var ferdig med å bade. Derfor brukte jeg ikke tampong i bassenget dag nr 2. Heller ikke da blødde jeg noen ting på kvelden etter bading. Begynte først å blø igjen på søndag da jeg var kommet hjem. Hvordan forklarer du det?

HI

Anonymkode: 9dfb3...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutes ago, Anonym bruker said:

Seriøst, slutt å vær dum! Aldri påstått at det er ny syklus. Mensen stoppet opp i vann, tok seg en pause, og kom tilbake igjen. Jeg brukte tampong den første dagen og det var ingen blod på den da jeg tok den ut etter bading. Blødde ikke en dråpe resten av kvelden etter jeg var ferdig med å bade. Derfor brukte jeg ikke tampong i bassenget dag nr 2. Heller ikke da blødde jeg noen ting på kvelden etter bading. Begynte først å blø igjen på søndag da jeg var kommet hjem. Hvordan forklarer du det?

HI

Anonymkode: 9dfb3...46f

At du har skylt skjeden med vannet i bassenget. Noe som er 🤢

Anonymkode: 80547...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tenk deg at jeg og mine venninner har mensen, og vi bader og skyller vekk mensen i bassenget. Så kommer du og din familie å bader, og barna får vann i munn. 

JEG bryr meg ikke om du syns det er ekkelt at andre kvinner har mensen i det vannet du bader i ... skjerp deg litte grann a... 

Anonymkode: c846c...91e

Ja, for fitta di og venninnene dine sin er sterilisert før dere bader i basseng liksom? Det er ikke noe urinrester på den eller sekret mellom leppene? For ikke å snakke om barn og forhuden til mannfolk..? Skjerp deg! 

Anonymkode: 9dfb3...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, for fitta di og venninnene dine sin er sterilisert før dere bader i basseng liksom? Det er ikke noe urinrester på den eller sekret mellom leppene? For ikke å snakke om barn og forhuden til mannfolk..? Skjerp deg! 

Anonymkode: 9dfb3...46f

Det er forskjell på et underliv som nylig er grundig såpevasket og et som blør og slimer. Dette er virkelig noe av det ekleste jeg har lest, og jeg er ikke prippen. Nekter å tro at det er normalt å la menssekretet flyte fritt i andres badevann. 

Anonymkode: e6476...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Anonym bruker said:

Ja, for fitta di og venninnene dine sin er sterilisert før dere bader i basseng liksom? Det er ikke noe urinrester på den eller sekret mellom leppene? For ikke å snakke om barn og forhuden til mannfolk..? Skjerp deg! 

Anonymkode: 9dfb3...46f

Det er jo derfor man vasker seg før bading, SÆRLIG i rompa og kjønnet. Mensblod kommer ut kontinuerlig uten tampong eller helst menskopp 

Nordmenn er de dårligste til å vaske seg før bading leste jeg.

 

Anonymkode: 80547...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er forskjell på et underliv som nylig er grundig såpevasket og et som blør og slimer. Dette er virkelig noe av det ekleste jeg har lest, og jeg er ikke prippen. Nekter å tro at det er normalt å la menssekretet flyte fritt i andres badevann. 

Anonymkode: e6476...def

Såpevann?😂 Har aldri, og da mener jeg aldri, sett noen som har hatt med seg intimsåpe til svømmehallen. Har også vært flere tråder her hvor 99% her inne fordømmer intimsåpe og skriver at de aldri bruker det. Så at du og venninnene dine vasker fitta og ræva deres med såpevann før dere går inn til bassenget er bullshit!

Anonymkode: 9dfb3...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo derfor man vasker seg før bading, SÆRLIG i rompa og kjønnet. Mensblod kommer ut kontinuerlig uten tampong eller helst menskopp 

Nordmenn er de dårligste til å vaske seg før bading leste jeg.

 

Anonymkode: 80547...210

Ja, man skyller seg før bading, man steriliseres ikke.

Anonymkode: 9dfb3...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vagina er utstyrt med egne lukkemuskler som gjør at den refleksivt lukker seg når den blir våt, slik at mensen ikke skal blø ut i vannet så det blir flaut.

Anonymkode: 29918...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Såpevann?😂 Har aldri, og da mener jeg aldri, sett noen som har hatt med seg intimsåpe til svømmehallen. Har også vært flere tråder her hvor 99% her inne fordømmer intimsåpe og skriver at de aldri bruker det. Så at du og venninnene dine vasker fitta og ræva deres med såpevann før dere går inn til bassenget er bullshit!

Anonymkode: 9dfb3...46f

Jeg vasker meg grundig i underlivet, håret og resten av kroppen (slik man naturligvis skal), men har lagt merke til at mange er sløve. Trodde dog ingen var så ekle og dumme at de blødde rett ut i bassenget. Men takk for advarselen. Jeg skal ikke ut og svømme i menssuppen din igjen. 

Anonymkode: e6476...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vagina er utstyrt med egne lukkemuskler som gjør at den refleksivt lukker seg når den blir våt, slik at mensen ikke skal blø ut i vannet så det blir flaut.

Anonymkode: 29918...82a

Eh, nei. Vagina har ingen lukkemuskel.

Anonymkode: eabcc...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vasker meg grundig i underlivet, håret og resten av kroppen (slik man naturligvis skal), men har lagt merke til at mange er sløve. Trodde dog ingen var så ekle og dumme at de blødde rett ut i bassenget. Men takk for advarselen. Jeg skal ikke ut og svømme i menssuppen din igjen. 

Anonymkode: e6476...def

Hi skrev jo at hun brukte tampong da, så hvorfor så sint?

Anonymkode: c1c13...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst, slutt å vær dum! Aldri påstått at det er ny syklus. Mensen stoppet opp i vann, tok seg en pause, og kom tilbake igjen. Jeg brukte tampong den første dagen og det var ingen blod på den da jeg tok den ut etter bading. Blødde ikke en dråpe resten av kvelden etter jeg var ferdig med å bade. Derfor brukte jeg ikke tampong i bassenget dag nr 2. Heller ikke da blødde jeg noen ting på kvelden etter bading. Begynte først å blø igjen på søndag da jeg var kommet hjem. Hvordan forklarer du det?

HI

Anonymkode: 9dfb3...46f

Du skjønner vel at den ikke stoppet opp og startet igjen, men at det du normalt ville blødd ut i denne perioden ble vasket ut raskere av badingen? 😂🙈

Anonymkode: 4dbae...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Såpevann?😂 Har aldri, og da mener jeg aldri, sett noen som har hatt med seg intimsåpe til svømmehallen. Har også vært flere tråder her hvor 99% her inne fordømmer intimsåpe og skriver at de aldri bruker det. Så at du og venninnene dine vasker fitta og ræva deres med såpevann før dere går inn til bassenget er bullshit!

Anonymkode: 9dfb3...46f

Jeg har alltid med meg det? Bruker dr greve, og i anledning svømmehall bruker jeg den også som dusjsåpe på resten av kroppen. Har sett flere med det jeg altså, enda jeg ikke er så ofte i svømmehall engang...

Anonymkode: 4dbae...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎20‎.‎08‎.‎2019 den 19.47, Anonym bruker skrev:

At du har skylt skjeden med vannet i bassenget. Noe som er 🤢

Anonymkode: 80547...210

Dette.

Anonymkode: e7f21...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎20‎.‎08‎.‎2019 den 19.51, Anonym bruker skrev:

Ja, for fitta di og venninnene dine sin er sterilisert før dere bader i basseng liksom? Det er ikke noe urinrester på den eller sekret mellom leppene? For ikke å snakke om barn og forhuden til mannfolk..? Skjerp deg! 

Anonymkode: 9dfb3...46f

Skjerp deg selv. Hvis du IKKE vasker deg de stedene før du går ut i bassenget, så bryter du de reglene som alle basseng har. Såpevask før bad, og kjerneområdene er håret, armhuler, underlivet og føttene. Står på alle plakater på alle offentlige bad i Norge... Og ja, jeg lærer opp barna til å vaske seg grundig også, uten badetøy. 

Anonymkode: e7f21...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2019 den 19.47, Anonym bruker skrev:

At du har skylt skjeden med vannet i bassenget. Noe som er 🤢

Anonymkode: 80547...210

Du bader aldri i basseng du da regner jeg med, for det er da ikke noe bedre å skylle skjeden for utflod enn det er med blod

Anonymkode: c1c13...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du bader aldri i basseng du da regner jeg med, for det er da ikke noe bedre å skylle skjeden for utflod enn det er med blod

Anonymkode: c1c13...5e3

Hvis man har like store mengder utflod i løpet av en time som mengde sekret som skilles ut under mensen (altså så mye at man til enhver tid bruker bind, tampong eller kopp) bør man kanskje ta en tur til legen?

Anonymkode: e6476...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi skrev jo at hun brukte tampong da, så hvorfor så sint?

Anonymkode: c1c13...5e3

Du fikk ikke med deg at hun badet uten på dag 2? Æsj! Greit nok å tisse i dusjen hjemme, der får folk gjøre som de vil, men i et offentlig basseng er man ikke alene. Man tisser ikke i dusj/basseng eller snyter seg i vannet, og man plugger igjen om man har mensen! Uansett hvor lite blod det evt er... 

Anonymkode: c1fa1...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...