Gå til innhold

Stopper mensen i vann?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk brunaktig mensen i går, ikke klart blod. Vi er på badeland så jeg har badet både i går og i dag. Det som er rart er at mensen allerede er borte. Det kommer bare bittelitt brunt på papiret etter dobesøk. 

Har du opplevd dette noen gang?

Anonymkode: 9dfb3...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mensen stopper ikke i vann nei :P 


Jeg tok de skumle stegene ut i Bondi Beach da det var "shark year (ekstremt mange tilfeller av hai nær stranden)" mens jeg hadde mensen. Var livredd, haha. Heldigvis er jeg livredd havet og går aldri lengre ut enn til rumpa 😛

Anonymkode: 989bd...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mensen stopper ikke i vann nei :P 


Jeg tok de skumle stegene ut i Bondi Beach da det var "shark year (ekstremt mange tilfeller av hai nær stranden)" mens jeg hadde mensen. Var livredd, haha. Heldigvis er jeg livredd havet og går aldri lengre ut enn til rumpa 😛

Anonymkode: 989bd...e2e

Wææh, galning!😬

Anonymkode: 9dfb3...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvordan skulle det være mulig? 

Skal kroppen reagere på vannet, og sende signaler nedover at «Stopp renselsen. Hun er i basseng!!» ? 

Bruk tampong 

Anonymkode: 605a2...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!

prøv å svøm nær vinden av bassenget og de hvor mye biologisk avfall som virvler rundt der....

«AldriMerUndervannsrugby»

Anonymkode: a6165...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk brunaktig mensen i går, ikke klart blod. Vi er på badeland så jeg har badet både i går og i dag. Det som er rart er at mensen allerede er borte. Det kommer bare bittelitt brunt på papiret etter dobesøk. 

Har du opplevd dette noen gang?

Anonymkode: 9dfb3...46f

Det har jeg og opplevd flere ganger

Anonymkode: c1c13...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også opplevd mindre og kortere blødninger når jeg har badet. Faktisk hver gang. Men har kanskje badet 4 ganger v mens da.

Anonymkode: a0e89...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke store mengder blod som kommer når man har mensen (selv om det noen ganger føles slik) Og når man bader i vann som ikke er stillestående, så vil noe av blodet rett og slett bli "skylt bort". Altså det havner i vannet... 

Digg....

Anonymkode: 1d4e6...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk brunaktig mensen i går, ikke klart blod. Vi er på badeland så jeg har badet både i går og i dag. Det som er rart er at mensen allerede er borte. Det kommer bare bittelitt brunt på papiret etter dobesøk. 

Har du opplevd dette noen gang?

Anonymkode: 9dfb3...46f

"Mensen" er bestemt form. Det heter: "Jeg fikk brunaktig mens i går."

Anonymkode: 539b5...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mens varer kortere når jeg bruker tampong enn når jeg bruker bare bind. Virker som det tar lenger tid før alt kommer helt ut med bind. Det kan jo passe med at det virker som den varer kortere om du bader... Selv om lengden på mensen egentlig er den samme 😊

Anonymkode: 1b567...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo en god skyll når du bader, slik at du er helt ren når du er smårester (som har ligget i livmoren) kommer ned etterhvert, men kommer alene, det er jo ikke noe lenger ut å blande seg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mensen har ikke stoppa, du har bare skylla den ut i bassenget i stedet...

Anonymkode: e7f21...48e

Mensen stoppa, jo! Ingen blod resten av kvelden, heller ikke morgenen etter. Bruker bind så ser jo både på bindet og papiret om det kommer nå. Den kom tilbake i går kveld.

HI

Anonymkode: 9dfb3...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2019 den 13.35, Anonym bruker skrev:

Det er ikke store mengder blod som kommer når man har mensen (selv om det noen ganger føles slik) Og når man bader i vann som ikke er stillestående, så vil noe av blodet rett og slett bli "skylt bort". Altså det havner i vannet... 

Digg....

Anonymkode: 1d4e6...380

Mensen stoppa helt.. Hadde jo bind på etter badingen. Var ikke en dråpe i binder og heller ikke på dopapiret, så jo, den stoppa. Kom tilbake igjen i går kveld.

Anonymkode: 9dfb3...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2019 den 11.49, Anonym bruker skrev:

Syns faktisk det er ekkelt når kvinner med mensen bader i basseng. 😨

Anonymkode: c846c...91e

Så? Jeg bryr meg vel katta om hva du synes er ekkelt!

Anonymkode: 9dfb3...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så? Jeg bryr meg vel katta om hva du synes er ekkelt!

Anonymkode: 9dfb3...46f

Tenk deg at jeg og mine venninner har mensen, og vi bader og skyller vekk mensen i bassenget. Så kommer du og din familie å bader, og barna får vann i munn. 

JEG bryr meg ikke om du syns det er ekkelt at andre kvinner har mensen i det vannet du bader i ... skjerp deg litte grann a... 

Anonymkode: c846c...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mensen stoppa helt.. Hadde jo bind på etter badingen. Var ikke en dråpe i binder og heller ikke på dopapiret, så jo, den stoppa. Kom tilbake igjen i går kveld.

Anonymkode: 9dfb3...46f

Hallllllooooo ... «kom tilbake»? Du har hatt en ny syklus, da, som varte i én dag i stedet for 28, og har nå en NY menstruasjon...?

Nei, det er den samme! Du har bare skylt skjeden i bassenget, slik at det siveblodet som langsomt ville ha fylt opp bindet, nå i stedet befinner seg  i det vannet som venner og kjente skal svømme i...

Anonymkode: e7f21...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yæk! Jeg er ikke fisefin, altså, men bader folk faktisk i basseng når de har mensen? Uten menskopp eller tampong?🤢

Anonymkode: e6476...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2019 den 11.49, Anonym bruker skrev:

Syns faktisk det er ekkelt når kvinner med mensen bader i basseng. 😨

Anonymkode: c846c...91e

Syns det er ekkelt når folk enda ikke har insett at mensen er en naturlig ting og at kvinner ville fått øite gjort hvis 1/6 av tida skulle gått med til å ikke kunne.

Anonymkode: 9dd12...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Syns det er ekkelt når folk enda ikke har insett at mensen er en naturlig ting og at kvinner ville fått øite gjort hvis 1/6 av tida skulle gått med til å ikke kunne.

Anonymkode: 9dd12...361

Jeg er glad jeg leste denne tråden. Ante virkelig ikke at folk kunne være så ekle. Nå skal jeg definitivt aldri ut i et offentlig basseng igjen. Man bader ikke med åpne sår heller, og tisser ikke i bassenget. Hvordan kan det da være ok å slippe ut menssekret i samme vann som andre bader i? Det er ikke snakk om å legge seg ned en uke i mnd, men å ikke blø rett ut i offentlig badevann. Sett i en propp, for Guds skyld. Eller dropp badingen disse dagene. 

Anonymkode: e6476...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2019 den 23.37, Anonym bruker skrev:

Nei, hvordan skulle det være mulig? 

Skal kroppen reagere på vannet, og sende signaler nedover at «Stopp renselsen. Hun er i basseng!!» ? 

Bruk tampong 

Anonymkode: 605a2...44f

Jeg opplever det samme som hi, selv om jeg bruker tampong. Men jeg bader ikke i basseng uansett når jeg har mensen

Anonymkode: c1c13...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Syns det er ekkelt når folk enda ikke har insett at mensen er en naturlig ting og at kvinner ville fått øite gjort hvis 1/6 av tida skulle gått med til å ikke kunne.

Anonymkode: 9dd12...361

Snørr er også naturlig, men jeg snyter meg ikke i bassengvannet likevel.

Anonymkode: e7f21...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...