Gå til innhold

Hva hjelper mot tørrhoste!?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere som bruker cosylan, dere er klar over at det da er bilkjøring forbudt i 12 timer etter inntak? Nye regler fra oktober 2018

Anonymkode: 1a4c5...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, prekæs skrev:

r ikke noe du reagerer allergisk på da? 

Nei, jeg har vært såpass mye syk i mitt liv at jeg vet jeg er syk nå. Jeg hoster omtrent opp lungene hele natta og det starta med sår hals og grønt slim (sorry....) og feber i noen dager. 

Anonymkode: 24fff...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere som bruker cosylan, dere er klar over at det da er bilkjøring forbudt i 12 timer etter inntak? Nye regler fra oktober 2018

Anonymkode: 1a4c5...fff

Jada. Men noen ganger må man velge. Om det funker er det bedre enn å hoste og ikke sove på dagesvis

Anonymkode: 24fff...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jada. Men noen ganger må man velge. Om det funker er det bedre enn å hoste og ikke sove på dagesvis

Anonymkode: 24fff...4e9

Da håper jeg du mener velge som i velge å være fotgjenger🤪 God bedring, forresten. Håper du får sove.

Anonymkode: 1a4c5...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da håper jeg du mener velge som i velge å være fotgjenger🤪 God bedring, forresten. Håper du får sove.

Anonymkode: 1a4c5...fff

Jeg kjører ikke etter inntak av cosylan så det går fint :) 

takk!

Anonymkode: 24fff...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fribol er gull. 

Men jeg har forsøkt en halv rå gul løk i vann. Hosten går da over til slimhoste og den er mindre irriterende og ikke like hyppig. Soverommet lukter selvsagt gatekjøkken men det er en liten pris å betale for å få sove da. 

Anonymkode: 400eb...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fribol er gull. 

Men jeg har forsøkt en halv rå gul løk i vann. Hosten går da over til slimhoste og den er mindre irriterende og ikke like hyppig. Soverommet lukter selvsagt gatekjøkken men det er en liten pris å betale for å få sove da. 

Anonymkode: 400eb...2f4

Ja, det bruker å være gull. Nå hjelper det ingenting :(
Løk skal jeg prøve!! Takk!

Anonymkode: 24fff...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dere som bruker cosylan, dere er klar over at det da er bilkjøring forbudt i 12 timer etter inntak? Nye regler fra oktober 2018

Anonymkode: 1a4c5...fff

Jeg bruker det sjelden, så jeg visste ikke det, så det var greit å vite.

Anonymkode: 4ddc1...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dere som bruker cosylan, dere er klar over at det da er bilkjøring forbudt i 12 timer etter inntak? Nye regler fra oktober 2018

Anonymkode: 1a4c5...fff

Det har vel alltid vært rød trekant på den? Det er jo et morfinlignende stoff i den?

Jeg har latt bilen stå, ser det som en selvfølge når jeg tar noe slikt. Jeg kjenner at så dårlig som min form er nå så burde jeg vente mer enn 12 timer etter siste dose også. Virker som om jeg har saktere nedbrytning av det, hvis det er mulig. Uansett kjenner jeg at 12 timer ikke er nok for min del nå.

Men veldig greit at du kommer med en påminnelse, for det er ikke alle som tenker på det.

Anonymkode: 08573...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg har vært såpass mye syk i mitt liv at jeg vet jeg er syk nå. Jeg hoster omtrent opp lungene hele natta og det starta med sår hals og grønt slim (sorry....) og feber i noen dager. 

Anonymkode: 24fff...4e9

Kikhoste? Voksne kan få det....

Anonymkode: 23dda...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kikhoste? Voksne kan få det....

Anonymkode: 23dda...0fd

Var innom tanken, men det passa ikke.

 

MEN! Jeg kan nå meddele at jeg for første gang på over ei uke har sovet en hel natt uten å hoste!! Så da var det vel bare en skikkelig hard forkjølelse da :D

Anonymkode: 24fff...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...