Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke meg du spør, men har en elsker jeg og. Tar det under gåturen på kvelden :)

Anonymkode: 764fa...596

I en busk?

Anonymkode: 1637b...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Med elskeren min, ca annenhver uke. 

Med mannen min, ca hver 4 uke 

Anonymkode: 764fa...596

🤮

Anonymkode: 2c0a0...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

1 x i halvåret😒

Anonymkode: 36edd...2a1

Da har mannen din en elskerinne!

Anonymkode: 0e851...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskets psykologi er fascinerende. Nesten alle som har elskere legger det frem som noe ukomplisert og positivt. Nesten som om det er en litt ekstra kul ting og ikke er svik. Samtidig legger ingen som blir avslørt det frem på samme måte. Jeg har lest at det er en beskyttelsesmekanisme, en tar ikke inn over seg hva det er en egentlig driver med. Likevel tror «alle» at de har full kontroll.

 

Her teller vi ikke og jeg har litt utfordringer med underlivet som noen ganger stopper oss. Jevnt over er det nok mellom én og fem ganger i uken.

Anonymkode: 05a7e...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I en busk?

Anonymkode: 1637b...c5d

Hehe, nei :) 

Anonymkode: 764fa...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Menneskets psykologi er fascinerende. Nesten alle som har elskere legger det frem som noe ukomplisert og positivt. Nesten som om det er en litt ekstra kul ting og ikke er svik. Samtidig legger ingen som blir avslørt det frem på samme måte. Jeg har lest at det er en beskyttelsesmekanisme, en tar ikke inn over seg hva det er en egentlig driver med. Likevel tror «alle» at de har full kontroll.

 

Her teller vi ikke og jeg har litt utfordringer med underlivet som noen ganger stopper oss. Jevnt over er det nok mellom én og fem ganger i uken.

Anonymkode: 05a7e...25c

Men hvis det er ukomplisert da? Skal vi late som at det ikke er det? Vi er begge gift, noe stort mer ukomplisert enn det blir det ikke. Og derfor blir det heller ikke avslørt...

Anonymkode: 764fa...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvis det er ukomplisert da? Skal vi late som at det ikke er det? Vi er begge gift, noe stort mer ukomplisert enn det blir det ikke. Og derfor blir det heller ikke avslørt...

Anonymkode: 764fa...596

Deg er jo ikke ukomplisert fordi det enten dere vil det eller ikke også påvirker partnerens deres. For mange på katastrofalt, ødeleggende  vis. Dere blir ikke avslørt før dere blir avslørt, det at ingen av dere ønsker å avsløre det betyr ikke at det ikke kan skje.

 

Og det understeker bare poenget. Du tenker det du vil tenke, du rasjonaliserer fordi det er mest behagelig. Jada, det er godt mulig at mannen din lever lykkelig uvitende resten av sitt liv, men det kan også hende at han ikke gjør det. Uansett utfall så lever han med en løgnaktig og respektløs partner, så ingen god deal for ham.

Anonymkode: 05a7e...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Deg er jo ikke ukomplisert fordi det enten dere vil det eller ikke også påvirker partnerens deres. For mange på katastrofalt, ødeleggende  vis. Dere blir ikke avslørt før dere blir avslørt, det at ingen av dere ønsker å avsløre det betyr ikke at det ikke kan skje.

 

Og det understeker bare poenget. Du tenker det du vil tenke, du rasjonaliserer fordi det er mest behagelig. Jada, det er godt mulig at mannen din lever lykkelig uvitende resten av sitt liv, men det kan også hende at han ikke gjør det. Uansett utfall så lever han med en løgnaktig og respektløs partner, så ingen god deal for ham.

Anonymkode: 05a7e...25c

Men det er jo ingen som vet årsaken bak valgene som tas. Hva om min mann har vært utro? Eller gått bak min rygg? Eller hva om elskeren og kona er enig om at han kan ligge med de han vil? Eller at han egentlig innerst inne elsker meg, men av ulike årsaker ikke kan velge meg? Eller at vi alle er inneforstått med at det er sånn det er? 

Verden er sjeldent sort/hvitt, men man velger jo å tenke det man selv ønsker...

Anonymkode: 764fa...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men det er jo ingen som vet årsaken bak valgene som tas. Hva om min mann har vært utro? Eller gått bak min rygg? Eller hva om elskeren og kona er enig om at han kan ligge med de han vil? Eller at han egentlig innerst inne elsker meg, men av ulike årsaker ikke kan velge meg? Eller at vi alle er inneforstått med at det er sånn det er? 

Verden er sjeldent sort/hvitt, men man velger jo å tenke det man selv ønsker...

Anonymkode: 764fa...596

Om dere har åpne forhold er det en annen sak. Om din mann har vært utro gjør du ingenting bedre ved å  ta igjen med samme mynt. Det gjør en ved å jobbe med tillit og tilgivelse. At noen innerst inne elsker noen andre er ingen fribillett, en er fortsatt en hensynsløs kødd om en velger langvarig utroskap fremfor å gå fra partneren. Ikke minst utsetter en uvitende partnere for sykdomsrisiko. Mange som tror de har kontroll vil argumentere i mot det fordi de tror de vet at elskeren er ærlig mot den. Men hva om elskerens kone også har en elsker, og hva om den elskeren har herpes? Full kontroll kan en faktisk aldri ha. Hverken over smitte eller over om sannheten kommer for en dag.

Mennesker gjør feil i svake øyeblikk,  et langvarig forhold er ikke et svakt øyeblikk. 

Jeg har forresten flere venner som har foreldre som var utro da de var barn. Ingen av dem har et normalt, kjærlig forhold til den forelderen som sviktet. De har også utfordringer med tillit, som igjen går ut over deres egne forhold.

Sort/hvitt er det ikke nødvendigvis. Det betyr ikke at folk som har langvarige utroskapsforhold ikke er egoistiske, hensynsløse og skadelige for familiene sine. Det er alltid en risiko, og den risikoen velger du ikke bare å ta for den selv, men også for mannen og  eventuelle barn. 

Gratulerer med det!

Anonymkode: 05a7e...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt noen skikkelig labre perioder mens barna var små. Jeg var i tillegg kronisk syk, uten å vite hva det var, og uten å få behandling. Da svingte nok snittet mellom to-tre ganger i mnd til en gang annenhver mnd. 

Nå har vi tre skolebarn, helsen min er bedre, jobbsituasjonen til begge er bra, vi har det veldig bra med hverandre, og har sex to-tre ganger i uka. 

Anonymkode: c2fcb...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som aldri har sex? Savner veldig nærhet og sex. Har prøvet mange forskjellige innfallsvinkler, men (min flotte) kone har ikke lyst. (hun er også lei seg pga manglende lyst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1-2 ganger til dagen. Vi har 5 barn. Fra tenåring til småbarn.

Motto: Aldri undervurder morgensex og la et godt morgenbrød gå til spille😉

 

Anonymkode: 99b79...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Espen10 skrev:

Er det bare jeg som aldri har sex? Savner veldig nærhet og sex. Har prøvet mange forskjellige innfallsvinkler, men (min flotte) kone har ikke lyst. (hun er også lei seg pga manglende lyst)

Tilnærm henne med kos, klemmer og nærhet der du ikke automatisk tenker skal ende opp med sex. Bruk tid på å løfte henne opp, stryk på henne, hold rundt henne på natten.  Ikke forvent sex, bare nyt nærheten til din flotte kone. Helt vanlige hverdagssituasjoner, i forbifarten på kjøkken. Gi henne den oppmerksomheten og når dere er sammen med barna/familie/venner. Vis tydelig at du liker henne, men ikke forvent automatisk sex tilbake. Så skal du se at du ikke får løst opp og at det er hun som tar iniativ til sex. Hele tiden.. 😉

Anonymkode: 99b79...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan har du tid til det? Jeg har ikke noe ønske om en elsker, men om jeg hadde hatt det kan jeg virkelig ikke skjønne hvordan jeg skulle skvist inn to hemmelige møter per uke.

Anonymkode: 1637b...c5d

Poenget er vel litt at det ikke er hemmelig. Jeg er ikke utro mot mannen min. 

 

Anonymkode: bed22...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 13.8.2019 den 15.56, Anonym bruker skrev:

Med elskeren min, ca annenhver uke. 

Med mannen min, ca hver 4 uke 

Anonymkode: 764fa...596

 

På 13.8.2019 den 19.17, Anonym bruker skrev:

Med elskeren (har kun én for tiden - litt lite) en til to ganger i uken. Med mannen min 1-2 ganger i mnd. 

Anonymkode: bed22...4c6

Er der jeg og, men har for tiden tre elskerer. Blir vel nesten hver dag tilsammen. Mannen må nøye seg med en dag i månaden, etter fritt val.

Anonymkode: da34a...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er sex for noe? :klo: Jeg mener å ha hørt ordet en gang for lenge siden, men siden jenta vart født kan jeg ikke huske at det er blitt brukt en eneste gang.

Anonymkode: 5a4d1...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2019 den 15.56, Anonym bruker skrev:

Med elskeren min, ca annenhver uke. 

Med mannen min, ca hver 4 uke 

Anonymkode: 764fa...596

Æsj. Skryte av at du er dritslem mot mannen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mennene deres har ingen problemer med å bli stive? Her var jeg sammen med en som hadde problemer med å bli stiv. Jeg måtte suge han for at den skulle bli hard. Og den kunne også bli slapp ved samleie. Er dette vanlig!?  

Anonymkode: 00893...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så mennene deres har ingen problemer med å bli stive? Her var jeg sammen med en som hadde problemer med å bli stiv. Jeg måtte suge han for at den skulle bli hard. Og den kunne også bli slapp ved samleie. Er dette vanlig!?  

Anonymkode: 00893...53d

Kan være flere grunner til det, men en vanlig grunn er D-vitamin-mangel. Google det, for jeg vet ikke nok om det.

Anonymkode: 5a4d1...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...