Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mest nysgjerrig i å høre fra dere som er småbarnsforeldre og bor sammen i et forhold :)

Anonymkode: 19b30...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3-4 ganger i året.. Fireåringen ligger fortsatt mellom oss, og mannen min tror ikke det går ann å ha sex andre plass enn i sengen (etter leggetid og med lyset av selfølgelig)

Begredelige greier!

Anonymkode: 4e9ae...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med elskeren min, ca annenhver uke. 

Med mannen min, ca hver 4 uke 

Anonymkode: 764fa...596

Vi er der, ja... 

Anonymkode: 7c683...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå når jeg er gravid og i 3. trimester, 1-2 ganger pr mnd.

Vanligvis 3-4 ganger pr mnd. Kan også forekomme oftere.

Har hatt perioder mens barna var mindre at vi hadde sex minimum 1-2 ganger pr uke. Så småbarnsperiode har ikke vært noen hinder for oss.

Anonymkode: 5a1ff...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi er der, ja... 

Anonymkode: 7c683...70a

Vi er det :) 

Anonymkode: 764fa...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke yngste så liten lenger, 7 år, men vi har sex 4-7 ganger i uka, av og til flere ganger i døgnet. Vi har mange barn, og sexlivet har vært stabilt i mange år

Anonymkode: 7ea8e...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når slutter man å være småbarnsforeldre? 

Min yngste er 5, hvis det kvalifiserer.

mellom 3-4 og 6-7 ganger i uka, litt etter hva som skjer og hvor sliten man er. 

På ferie i 14 dager hadde vi vel ca annenhver dag. En av dagene både morgen og kveld. Med litt større unger i tillegg må man snike seg til det når man kan 😅😅

Anonymkode: ad47d...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når slutter man å være småbarnsforeldre? 

Min yngste er 5, hvis det kvalifiserer.

mellom 3-4 og 6-7 ganger i uka, litt etter hva som skjer og hvor sliten man er. 

På ferie i 14 dager hadde vi vel ca annenhver dag. En av dagene både morgen og kveld. Med litt større unger i tillegg må man snike seg til det når man kan 😅😅

Anonymkode: ad47d...760

Jeg definerer det å være småbarnsforeldre til å ha barn under skolealder, når de begynner på skolen er de ikke småbarn lenger synes jeg.

Anonymkode: d25ab...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-2 ganger i uka. Kan bli mer også. Spørs på lysten og om vi er sliten. Trenger ikke å bare være på soverommet 😉

Anonymkode: c8946...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, Anonym bruker said:

Mest nysgjerrig i å høre fra dere som er småbarnsforeldre og bor sammen i et forhold :)

Anonymkode: 19b30...bb4

går en par månder ,noen ganger mer. er singel

Anonymkode: 7ad7d...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med elskeren (har kun én for tiden - litt lite) en til to ganger i uken. Med mannen min 1-2 ganger i mnd. 

Anonymkode: bed22...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten hver dag, går sjeldent en uke mellom hver gang. Har barn. Vært sammen i 14 år og blir bare mer og mer kåte på hverandre. Enda mer nå som han har sterilisert seg.

Anonymkode: e241d...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag ca når vi er sammen. Eneste unntak er dårlig stemning etter uoverenstemmelser, det er dessverre lite sexy. Men min mann reiser mye, er borte i sum neste halve året. 

Anonymkode: c1abe...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

3-4 ganger i året.. Fireåringen ligger fortsatt mellom oss, og mannen min tror ikke det går ann å ha sex andre plass enn i sengen (etter leggetid og med lyset av selfølgelig)

Begredelige greier!

Anonymkode: 4e9ae...b13

Da tror jeg jammen jeg hadde begynt venne ungen til å sove i egen seng gitt. 

Det er ikke alle samsoving passer like godt for, og det høres ut som mannen din er en av de...

Her i huset passer det heller ikke så godt med samsoving, men her er det fordi mannen får så vondt i ryggen av å ligge på "ank", redd for å rulle over ungen. Så her har ungene sovet i egen seng på vårt rom til de var 2-3 år gamle, også har de sovet på eget rom (men alltid fått kos og trygghet om de har våknet om natta selvfølgelig, da har en av oss gått inn til dem og ligget ved siden av dem til de sovnet igjen).

Anonymkode: 9a954...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Med elskeren (har kun én for tiden - litt lite) en til to ganger i uken. Med mannen min 1-2 ganger i mnd. 

Anonymkode: bed22...4c6

Hvordan har du tid til det? Jeg har ikke noe ønske om en elsker, men om jeg hadde hatt det kan jeg virkelig ikke skjønne hvordan jeg skulle skvist inn to hemmelige møter per uke.

Anonymkode: 1637b...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan har du tid til det? Jeg har ikke noe ønske om en elsker, men om jeg hadde hatt det kan jeg virkelig ikke skjønne hvordan jeg skulle skvist inn to hemmelige møter per uke.

Anonymkode: 1637b...c5d

Ikke meg du spør, men har en elsker jeg og. Tar det under gåturen på kvelden :)

Anonymkode: 764fa...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...