Gå til innhold

Ung, med barn, bor hos foreldre. Hva tenker dere om meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte også at du var 16-19 år da jeg åpnet innlegget. 26 år er ikke ungt i den forstand, jeg var gift og hadde tre barn da jeg var 26 år ...

Jeg synes egentlig mest synd på foreldrene dine som helt sikkert egentlig vil ha deg ut, men ikke får seg til å si noe. Bli voksen HI!

Anonymkode: e2a2c...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenkte også at du var 16-19 år da jeg åpnet innlegget. 26 år er ikke ungt i den forstand, jeg var gift og hadde tre barn da jeg var 26 år ...

Jeg synes egentlig mest synd på foreldrene dine som helt sikkert egentlig vil ha deg ut, men ikke får seg til å si noe. Bli voksen HI!

Anonymkode: e2a2c...ea6

Synd på dem? Hvorfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, DetYrer skrev:

Jeg tenker ikke så mye om det. Om de som svarer deg i denne tråden derimot - de tenker jeg mye om. Mye negativt.

Hvorfor? Hun spurte hva folk tenker, da må man tåle å høre det. Det betyr ikke at vi ville vært uhøflige eller nedlatende om vi hadde truffet henne. Det gjør meg ikke til et dårlig menneske at jeg undrer meg over hvorfor en mor på 26 år bor på jenterommet sitt sammen med foreldre og søsken. Hadde jeg gått rundt å spredd rykter om det hadde du gjerne kunne tenkt negativt om meg, men ikke ellers ;)

Anonymkode: 8e2fc...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, DetYrer skrev:

Jeg tenker ikke så mye om det. Om de som svarer deg i denne tråden derimot - de tenker jeg mye om. Mye negativt.

Blir du krenket på hi sine vegne? Hun spør jo hva vi syns? 

Anonymkode: 1e051...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom du ikke studerer så tenker jeg at du er lite selvstendig, snylter på foreldrene dine og at du kanskje sliter psykisk. Jeg tenker at du utnytter foreldrene dine og at du utnyttet dem som avlastning. Jeg tenker at du er lat.

 

Hadde du studert hadde jeg tenkt at det var en fin ordning. Med 200% stilling får jeg litt «taper» følelse.

Anonymkode: f2bd8...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, DetYrer skrev:

Jeg tenker ikke så mye om det. Om de som svarer deg i denne tråden derimot - de tenker jeg mye om. Mye negativt.

Fordi at? Hun spør jo hva folk mener, hvorfor blir du fornærmet på hennes vegne?

Anonymkode: c192f...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke negativt om deg men undrer neg litt over hvorfor du bor hjemme?

Vi var også unge foreldre. Da vi var 26 år hadde vi to barn på 6 og 4 år, en katt, faste jobber, mastergrader og hadde bodd for oss selv i nesten 10 år. 

Hvorfor ikke bare kjøpe et ok hus og pusse det opp slik du vil ha det? Urealistisk å vente på det perfekte, eller? Heia, heia!

Trives du med situasjonen eller lengter du etter ditt eget?

 

Anonymkode: 8eb7d...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du bør innse at du faktisk er godt voksen, ta tak i livet ditt og skaff deg ditt eget bosted! 

Anonymkode: 71dbd...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 26 år, har ett barn på 3 år.  Bor hjemme hos foreldrene på jenterommet, der bor også søsken mine, og jeg har bodd der de siste årene. Har 100% jobb innen industri. 

Hva tenker dere om meg? 

Anonymkode: 48ba0...0b8

Betyr det noe hva vi tenker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ble alene med mitt barn når jeg var 32, flyttet jeg hjem til mine foreldre, men det var for å kunne studere. Jeg sparte penger, og de hjalp til når jeg var i praksis ol. 

Anonymkode: 9fa5d...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok tenkt at du trengte hjelp med barnet eller økonomien. Årsakene bak et slikt hjelpebehov kan være mange. Ellers ville jeg ikke brukt spesielt mer energi på det.

Men om du ikke trener hjelp til barn og økonomi så syns jeg du burde finne deg en egen bolig. Da jeg var 26 hadde jeg to barn, mastergrad og full jobb. Ville ikke falt meg inn å bo hjemme hos foreldrene mine. De hadde latt meg få bo der, men jeg hadde virkelig ikke ønsket det. 

Anonymkode: 7dff9...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at du er ikke ung lenger, og at det er ufattelig for meg, at et så voksent menneske orker å bo med foreldrene. Lurer også på hvor gamle dine søsken er, siden de og bor hjemme? Men funker det for alle så er det vel ok.

Anonymkode: ba4da...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du antakelig blir 30 og forblir boende hjemme hos foreldrene dine.

Og at du nok skremmer vekk mange potensielle partnere ved å bo hjemme. Det er i hvert fall et rødt flagg for mine single venninner.

Anonymkode: a43b5...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi at? Hun spør jo hva folk mener, hvorfor blir du fornærmet på hennes vegne?

Anonymkode: c192f...0f3

Fordi svarene er idiotiske, og hva de tenker representerer dem - som de dårlige menneskene de er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

At du antakelig blir 30 og forblir boende hjemme hos foreldrene dine.

Og at du nok skremmer vekk mange potensielle partnere ved å bo hjemme. Det er i hvert fall et rødt flagg for mine single venninner.

Anonymkode: a43b5...2c7

Hvorfor skal hun ha partner når hun har barn? SÅnt er bare stress for de stakkars barna. Og det er gjerne nye menn hvert 4. år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, DetYrer skrev:

Hvorfor skal hun ha partner når hun har barn? SÅnt er bare stress for de stakkars barna. Og det er gjerne nye menn hvert 4. år.

Hva er det for et svar? Min mor giftet seg når jeg gikk på ungdomsskolen, dvs. jeg var stor. Min stefar er en berikelse å ha i mitt liv og sånn har det alltid vært. 

Anonymkode: 36ff2...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, DetYrer skrev:

Fordi svarene er idiotiske, og hva de tenker representerer dem - som de dårlige menneskene de er. 

Er man et dårlig menneske dersom man synes at en 26-åring i full jobb, med et barn, burde klare seg selv? Da er jeg i så fall et veldig dårlig menneske. 

Anonymkode: e2a2c...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du slett ikke er så ung, og at du sannsynligvis feiler noe psykisk så du ikke evner ta vare på barnet ditt alene. 

De få jeg kjenner som har bodd hjemme i den alderen er alle psykisk syke. 

Mye mulig det ikke stemmer for deg, men det er min erfaring. 

Anonymkode: 4e2e0...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er det noe galt med deg psykisk som gjør dette eller så bare tøyser du fælt nå. 

Anonymkode: 3490d...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at du slett ikke er så ung, og at du sannsynligvis feiler noe psykisk så du ikke evner ta vare på barnet ditt alene. 

De få jeg kjenner som har bodd hjemme i den alderen er alle psykisk syke. 

Mye mulig det ikke stemmer for deg, men det er min erfaring. 

Anonymkode: 4e2e0...c89

Den eneste jeg kjenner som har vært psykisk syk til de grader at det gikk ut over barna flyttet hjem etter en skilsmisse, men hun orket ikke være der og stakk av med barna og endte i mye værre uføre!

Ellers kjenner jeg flere som har bodd hos sine foreldre en kortere eller lengre periode etter en skilsmisse. Ingen av dem har vært psykisk syk, alle har tatt vare på sine barn og alle har komt seg videre i livet og er flytteg for seg selv.

At du har en veldig trang boks alle mennesker skal passe nedi er tydelig. Men det finns faktisk foreldre som er glad for å kunne hjelpe og det finns voksne mennesker som trives i en større husholdning med besteforeldre og barnebarn mm. Det trenger ikke være et nederlag eller en tapersituasjon.

Noen familier er tettere enn andre.

Anonymkode: 5aedf...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg er 26 år, har ett barn på 3 år.  Bor hjemme hos foreldrene på jenterommet, der bor også søsken mine, og jeg har bodd der de siste årene. Har 100% jobb innen industri. 

Hva tenker dere om meg? 

Anonymkode: 48ba0...0b8

tenker ikke noe spesielt vel, folk er forskjellig

Anonymkode: eec20...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du har dårlig selvinnsikt. 26 er ikke ungt og du virker ikke til å se deg selv i sammenheng med resten av verden. 

Anonymkode: acc56...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...