Gå til innhold

Hvorfor ble du skilt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han var en økonomisk katastrofe. Skjulte det så lenge vi ikke  bodde under samme tak, men da vi flyttet sammen, dukket det etterhvert opp innkassovarsler fra årevis tilbake. Jeg fant uåpnet konvolutter med inkasso gjemt i bokhyller ,under gulvteppet og liknende. Men da fyren kom hjem med splitter ny motorsykkel, ganske enkelt fordi han mente han fortjente det, midt i all innkassovarsler, da klarte jeg ikke mer og kasta han ut. Sjeleglad jeg ikke hadde barn med han, og derfor er helt kvitt han. Vet han fortsatte på samme vis.

Anonymkode: 340ca...5a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 10.8.2019 den 0.11, Anonym bruker skrev:

Han fant seg en annen dame rett etter fødselen med nr 2. Flyttet rett inn til henne, omtrent på dagen. De fortjener hverandre, da begge gjorde det samme med sine daværende partnere og barn. Og begge er ekstremt selvsentrerte, egoistiske og mangler empati. De skulle bare ha barna for show. Altså fasaden de ville opprettholde. Men prioriterte dem ikke. Så sprakk fasaden og de flyttet utenland. Ikke sett eller hørt fra dem siden. 4 år nå

Anonymkode: d78d8...9fe

Oida, stakkars deg da !:-( men hvordan gjorde du det ved fødsel,  var han med? Og hvordan var nyfødt -tiden?

klem 

Anonymkode: 5cdcb...523

Skrevet
På 10.8.2019 den 8.44, Anonym bruker skrev:

Vi hadde helt vilt ulike ideer om barneoppdragelse skulle det vise seg. I tillegg kom det frem at han egentlig ikke ville ha barn med meg. Da jeg gjorde det slutt og han bare ville ha samvær med den ene ungen skjønte jeg at jeg hadde gjort rett. 

Anonymkode: ccfee...5aa

Men hvordan ble det med barneoppdragelse etter dere gikk fra hverandre? Oppdrar han de på én måte hos seg og du på en annen måte hos deg?

Anonymkode: 921c7...51f

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han måtte «finne seg selv» og det viste seg at det hadde han allerede gjort i kollegaen sin.

Anonymkode: 1f8a4...d33

Du utrykker deg bare så jæævla bra  10/10   👍😂

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men hvordan ble det med barneoppdragelse etter dere gikk fra hverandre? Oppdrar han de på én måte hos seg og du på en annen måte hos deg?

Anonymkode: 921c7...51f

Han vil bare ha kontakt med det ene barnet. Jeg mener begge eller ingen, derfor har han valgt ingen. 🤷🏼‍♀️😢

Anonymkode: ccfee...5aa

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Han vil bare ha kontakt med det ene barnet. Jeg mener begge eller ingen, derfor har han valgt ingen. 🤷🏼‍♀️😢

Anonymkode: ccfee...5aa

Jøss, hvorfor vil han bare ha kontakt med det ene barnet? Bra du har bein i nesa❤️

Anonymkode: 921c7...51f

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han vil bare ha kontakt med det ene barnet. Jeg mener begge eller ingen, derfor har han valgt ingen. 🤷🏼‍♀️😢

Anonymkode: ccfee...5aa

For en løk!! Stå på! 💪

Anonymkode: a09a7...506

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jøss, hvorfor vil han bare ha kontakt med det ene barnet? Bra du har bein i nesa❤️

Anonymkode: 921c7...51f

 

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

For en løk!! Stå på! 💪

Anonymkode: a09a7...506

Jeg tipper det er fordi jeg var gravid med nummer to da det ble slutt. Men han orket ikke å bli kjent med nummer to. Nå ser han ingen. 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: ccfee...5aa

Skrevet

Nr. 1 ble det slutt med fordi han var utro i flere måneder mens jeg var gravid (prøverørsbarn, ig han var plutselig ikke klar likevel). 

Nr. 2 var/er psykisk syk og deprimert. Etter å ha gått på tå for ham i flere år og innsett hva det gjorde med meg og ungene, tok jeg beslutningen og flyttet. Brukte 2 år på å stable meg selv på beina etterpå og igjen stole på mine egne beslutninger. 

Anonymkode: dffaa...c65

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nr. 1 ble det slutt med fordi han var utro i flere måneder mens jeg var gravid (prøverørsbarn, ig han var plutselig ikke klar likevel). 

Nr. 2 var/er psykisk syk og deprimert. Etter å ha gått på tå for ham i flere år og innsett hva det gjorde med meg og ungene, tok jeg beslutningen og flyttet. Brukte 2 år på å stable meg selv på beina etterpå og igjen stole på mine egne beslutninger. 

Anonymkode: dffaa...c65

Så modig du er! Hadde du barn med siste mannen også? Jeg er der nå. Og av fasadeårsaker, må det være, trodde ikke jeg var sånn, føler jeg jeg må klare dette fordi jeg ikke kan være alenmor en gang til, nå med barn av ulike fedre. Han første stakk med kollegaen da minste var baby. Min nåværende samboer har vist seg å være av det lekte, utro slaget.

Til dere andre: Slå gjerne ned på min elendige dømmekraft og ressurssvakhet. Det hjelper situasjonen kjempemasse. 

Anonymkode: 1f8a4...d33

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så modig du er! Hadde du barn med siste mannen også? Jeg er der nå. Og av fasadeårsaker, må det være, trodde ikke jeg var sånn, føler jeg jeg må klare dette fordi jeg ikke kan være alenmor en gang til, nå med barn av ulike fedre. Han første stakk med kollegaen da minste var baby. Min nåværende samboer har vist seg å være av det lekte, utro slaget.

Til dere andre: Slå gjerne ned på min elendige dømmekraft og ressurssvakhet. Det hjelper situasjonen kjempemasse. 

Anonymkode: 1f8a4...d33

Sender en klem i stedet! 

Anonymkode: 328e3...dd8

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så modig du er! Hadde du barn med siste mannen også? Jeg er der nå. Og av fasadeårsaker, må det være, trodde ikke jeg var sånn, føler jeg jeg må klare dette fordi jeg ikke kan være alenmor en gang til, nå med barn av ulike fedre. Han første stakk med kollegaen da minste var baby. Min nåværende samboer har vist seg å være av det lekte, utro slaget.

Til dere andre: Slå gjerne ned på min elendige dømmekraft og ressurssvakhet. Det hjelper situasjonen kjempemasse. 

Anonymkode: 1f8a4...d33

Skjønner godt du syns det er vanskelig jeg! Jeg syns det var enormt skamfullt å gå fra mannen, attpåtil mens jeg var gravid. Kan levende se for meg at jeg hadde blitt i neste forhold for å slippe skammen en gang til. 

Sender deg en klem! Og husk at å gå på akkord med seg selv sjelden er lurt i lengden❤️

Anonymkode: ccfee...5aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...