Gå til innhold

Er det bare jeg som er overhysterisk🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å måtte gå ned trappen til dere om natten synes jeg også kan være litt skummelt. Trøtt, kanskje redd, trist. Kanskje han løper. Hadde dere sovet i samme etasje så hadde jeg ikke tenkt over det. Men han må gå ned den alene i mørket. 

Anonymkode: 61f73...b2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Å måtte gå ned trappen til dere om natten synes jeg også kan være litt skummelt. Trøtt, kanskje redd, trist. Kanskje han løper. Hadde dere sovet i samme etasje så hadde jeg ikke tenkt over det. Men han må gå ned den alene i mørket. 

Anonymkode: 61f73...b2c

Nei, la en syvåring sove på samme rom med sine foreldre. Han kan jo våkne opp, han kan være redd ( hvorfor?). Og ja, så er det alt med risikoen med å falle. Kan hende la han sove på sammerom med foreldrene til han blir 18. Seriøst! Han skal da kunne klare å sove i en annen etasje enn foreldrene sine! 

Anonymkode: 28e09...a7a

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Regner med dere ikke kjører bil heller? Det er i alle fall farlig 😱

Anonymkode: bb254...a59

Åh, sånne utspill er så grunne 🤦🏻‍♀️!

Anonymkode: 5be81...21c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ok dere som deler bekymringen min, hva hadde dere gjort da? 

Anonymkode: b6d88...b7a

Lagt noe som bremser på trappetrinnene, f eks gummilister eller sånne teppehalvmåner. Og aller viktigst: legg noe mykere på flisene.

Mannen min falt ned en trapp (uten smale partier!) og fikk hjerneskallebrudd på flisene i gangen. Det ville ha gått helt annerledes om gulvet der hadde vært mykere.

...og til dem som ikke tror det går an: han lever ikke lenger. Han døde av faller mot flisene. Og jeg kjenner flere som har livsvarige skader etter div fall; fra sykkel, eller på baderomsfliser, eller noe annet. En fikk epilepsi og varige personlighetsendringer av skaden, han var sykmeldt i to år... En annen fikk konsentrasjonsvansker og kronisk hodepine etter en hjernerystelse, hun er delvis uføretrygda nå.

Voksne faller riktig nok tyngre enn barn, men ha respekt for fliser.

Anonymkode: f62cb...802

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...