Gå til innhold

Barnefar holder barnet tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

her har far min fulle støtte

Anonymkode: d2aa1...89a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har han lov til. Når mor eller far har alvorlig bekymring for omsorgen hos den andre kan barnet/barna holdes tilbake. Barn har krav på beskyttelse, trygghet og stabilitet. 

Anonymkode: a4b26...529

Skrevet

Hvordan går det hi, hva blir det til? 

Anonymkode: 41fc6...5d5

Skrevet

Far er faktisk pliktig til å holde barna tilbake dersom han mener at barna kan få det uttrykt hos mor. Og siden mor har en kjæreste som er voldelig så gjør far helt rett her. Hvis far hadde sendt bsrna hjem i den viten at kjæresten til mor var voldelig og det skjedde dem noe så hadde både mor og far kunne mistet rett til å ha barna når de ikke evner til å se hva som er tryggest for dem. Så for å si det slikt, far gjør sin plikt og jeg ville og har gjort det samme. Du som mor må tenke på hva som er best for barna dine. Hadde du sendt dem til far, dersom farens kjæreste hadde vært voldelig mot han? 

Anonymkode: 05a81...e4d

Skrevet
På 8.8.2019 den 8.34, Anonym bruker skrev:

Lurer på om du er et troll. Hvordan vet eksen at din nye type ble voldelig når barna ikke var tilstede og det skjedde i ferie i tillegg? Eller ble du såpass banket at du gikk med blåveis og andre synlige skader at det er åpenbart for alle?

Uansett, jeg syns at faren gjør riktig i å reagere, men han må bruke riktig kanal. Å bare nekte barna levere kan han ikke gjøre.

Anonymkode: 8f0d3...310

Det lurer jeg også på... Og så syns jeg det er veldig positivt at barnefaren reagerer. Jeg vil faktisk tro han bryr seg og ønsker det beste for deg også. Du må bare våkne opp og innse hva som er det beste for deg og dine barn. Jeg har vært i omtrent samme situasjon selv, men det gikk ikke så langt som fysisk vold, «bare» trusler og psykisk terror i fylla på en ferietur. Jeg gjorde det slutt umiddelbart. Det var ikke et vanskelig valg.

Anonymkode: 6173f...92e

Skrevet
På 8.8.2019 den 0.51, Anonym bruker skrev:

Han sier jeg ikke får barnet hjem igjen før jeg har hevet ut kjæresten min da han ble voldelig mot meg i fylla(på ferien vår uten barna tilstede). 

Har han lov til dette? 

(Barnet har fast bosted her hvis det har noen betydning)

Anonymkode: 2f42c...87a

Synes du skal gjøre som han sier. Det hørtes fornuftig ut.

Anonymkode: 509d2...4ba

Skrevet
På 8.8.2019 den 8.20, sug lut skrev:

Og da får du jo se hva som er viktigst for deg, ungene eller en voldelig kødd. Det er i ingen formildende omstendigheter for vold. Ingen. Men om det er viktigere for deg å få pult enn å ha ungene så får du overlate ungene til far.

Er du (hvis du i det hele tatt har en) kun med mannen din for å pule? For ei tøs du er😉

Anonymkode: 7b544...878

Skrevet

Jeg lurer bare på en ting.. Hvordan vet han hva som skjedde på sydenturen deres uten barna?🤔

Anonymkode: 7b544...878

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...