Gemini77/ Skrevet 6. august 2019 #26 Skrevet 6. august 2019 Samme som han gjør med meg. Vekker forsiktig og sier at man går til sengs. Jeg hadde IKKE blitt fornøyd om jeg hadde våknet alene i stua og han hadde lagt seg 😅 Vi legger oss alltid sammen uansett.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #27 Skrevet 6. august 2019 Vekker han så klart. Mye bedre å sove i sengen og hadde føltes veldig feil om jeg sov i sengen og han på sofaen Anonymkode: f67cf...7f4
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #28 Skrevet 6. august 2019 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Neivel men han er ikke ett lite barn som ikke kan ta ansvar for seg selv. Utrolig hvor mange her inne som behandler mannen sin som han skulle vært ett lite barn! Sover han en natt på sofaen å sover dårlig;så lærer han til neste gang. Anonymkode: 7d03b...b9f Haha, du er en rar skrue. Man kan sovne på sofaen ut en å mene det, og fordi jeg er glad i ham, vekker jeg ham. Når jeg er syk lager han mat til meg og fyller med meg, fordi han er glad i meg, ikke fordi jeg ikke klarer det selv. Osv. I et forhold er det normalt å ønske det beste for partneren sin, noe annet er jo bare trist. Anonymkode: 4d402...ee0
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #29 Skrevet 6. august 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Haha, du er en rar skrue. Man kan sovne på sofaen ut en å mene det, og fordi jeg er glad i ham, vekker jeg ham. Når jeg er syk lager han mat til meg og fyller med meg, fordi han er glad i meg, ikke fordi jeg ikke klarer det selv. Osv. I et forhold er det normalt å ønske det beste for partneren sin, noe annet er jo bare trist. Anonymkode: 4d402...ee0 Autocorrect, altså! *duller med, ikke fyller 😂 Anonymkode: 4d402...ee0
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #30 Skrevet 6. august 2019 2 timer siden, amandine skrev: Jeg pleier å fortelle ham at han holder på å sovne når han begynner å duppe av. Eller rettere sagt, det er vel oftere han som dulter i meg når jeg dupper av. Så får jeg spørsmålet: Skal du ikke heller gå inn i sengen? Sånn her er det hos oss også. Anonymkode: aa8b1...3ee
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #31 Skrevet 6. august 2019 Vekker han å sier jeg legger meg. Enten sover han videre ellers kommer han opp å legger seg i sengen ... Anonymkode: 102be...7b1
Nullstress;) Skrevet 6. august 2019 #32 Skrevet 6. august 2019 Vekker han og spør om han heller vil legge seg i sengen. Resten er opp til han 😊
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #33 Skrevet 6. august 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er mamma til to, ikke tre. Vil han ikke sove på sofaen må han legge seg før han sovner. Anonymkode: a48f1...b2a Touche! Endelig ett oppegående menneske som ikke behandler mannen sin som ett lite barn! Anonymkode: 7d03b...b9f
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #34 Skrevet 6. august 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Vekker han så klart. Mye bedre å sove i sengen og hadde føltes veldig feil om jeg sov i sengen og han på sofaen Anonymkode: f67cf...7f4 Ja uff en natt uten hverandre,da er skilsmisse neste! Anonymkode: 7d03b...b9f
Bergen_by Skrevet 6. august 2019 #35 Skrevet 6. august 2019 Jeg hadde blitt forbanna om partneren skulle dulte borti meg å si at nå holder du på å sovne! Hvis jeg holder på å sovne så trenger jeg nok søvnen da,så slutt å vekk meg!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #36 Skrevet 7. august 2019 Voksne folk bestemmer selv hvor de sover. Ville latt han ligge i fred med mindre han har bedt deg om å vekke han hvis det skjer. Enten sover han der resten av natta, eller så våkner han og går til senga. Anonymkode: 81b57...a17
Pobie Skrevet 7. august 2019 #37 Skrevet 7. august 2019 Jeg pleier å si god natt til mannen hvis jeg legger meg før han, og hvis han har sovnet på sofaen dulter jeg forsiktig i han og sier stille at jeg går og legger meg. Da kommer han alltid etter innen kort tid. Synes det er litt trist hvis han våkner til mørkt hus og alle har lagt seg og bare latt han ligge der.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #38 Skrevet 7. august 2019 Jeg lar ham sove. Sofaen vår er veldig god å sove på. Anonymkode: de5ce...e3a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #39 Skrevet 7. august 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Touche! Endelig ett oppegående menneske som ikke behandler mannen sin som ett lite barn! Anonymkode: 7d03b...b9f Så mannen behandler meg også som barn da når han vekker meg og sier han skal legge seg? Jeg hadde blitt forbanna om jeg hadde våknet til en stille og mørkt hus hvor alle sov og jeg våknet alene på sofaen. Hvis jeg (eller han) sovner på sofaen så er det ikke med mening. Man sovner under et TV program. Det betyr ikke at man ønsker å sove på sofaen hele natten. Anonymkode: 44d2c...eef
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #40 Skrevet 7. august 2019 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg stryker han på håret og kinnet, kysser han forsiktig rundt om i ansiktet, stryker nesa mi på hans og holder på sånn til han våkner😊 Snakker lavt og rolig til ham. Ville aldri bare latt han ligge der og gått å lagt meg uten å si et pip. Vi legger oss alltid sammen. Anonymkode: ace5c...61b 🤢🤮 Anonymkode: d1c36...a3f
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #41 Skrevet 7. august 2019 Ikke noe problem her. Mannen har leggetid 21.30, og da har han ikke begynt å bli skikkelig trøtt enda, så ham sovner aldri på sofaen. Skjønner ikke dere som lar mannen være oppe så sent at han sovner på sofaen! Det viser jo tydelig at han ikke får nok søvn, noe som igjen går ut over jobb og familieliv. Anonymkode: d1c36...a3f
CherryC Skrevet 7. august 2019 #42 Skrevet 7. august 2019 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg stryker han på håret og kinnet, kysser han forsiktig rundt om i ansiktet, stryker nesa mi på hans og holder på sånn til han våkner😊 Snakker lavt og rolig til ham. Ville aldri bare latt han ligge der og gått å lagt meg uten å si et pip. Vi legger oss alltid sammen. Anonymkode: ace5c...61b Dette hadde jeg eksplodert av . Om jeg er så trøtt at jeg sovner på sofaen holder det at han hadde sagt; jeg legger meg, skal du bare sove her? Mest sannsynlig hadde jeg gryntet ett ja og sovet greit på sofaen. Men hadde han holdt på opp i ansiktet på meg ,. Nei det hadde jeg ikke likt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå