Gå til innhold

Om mannen sovner på sofaen om kvelden, hva gjør dere da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lar han sove der, eller vekker han for å få han inn i sengen?

Jeg pleier å vekke min, føler han sover bedre i sengen, men samtidig sover han jo allerede på sofaen🙄

Anonymkode: 6cf75...803

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Bærer ham i seng. Tar brannmannsløft, lett som en plett.

Skrevet

Da snakker jeg til ham, og spør om det ikke er bedre om vi går og legger oss i sengen. Da går vi gjerne sammen og legger oss i sengen.

Anonymkode: cbc16...6c0

Skrevet

Lar han sove vell 😊 

Anonymkode: 52d95...fd3

Skrevet

Vekker ham. Lar ham jo ikke sove hele natten på sofaen 😅

Anonymkode: 52e93...ab5

Skrevet

Har aldri skjedd at han ikke våkner når jeg reiser meg for å gå til sengs. 

Hadde han ikke våknet av seg selv hadde jeg vekt han 

Anonymkode: c21f6...179

Skrevet

Tegner på ham, evt bruker krem, tar på rare ting.

Anonymkode: e66aa...a61

Skrevet

Jeg lar han helst sove der. Han snorket som en traktor, og dessverre sover vi begge dårlig om han kommer ned. Sex og nærhet har vi på andre tidspunkt.

Anonymkode: eed01...ae0

Skrevet

Gidder ikke å vekke han nei. Får fint sove videre på sofa og klarer nok å karre seg til sengs om han våkner i løpet av natta!

Skrevet

Min sovner så og si hver kveld på sofaen. Jeg vekker han alltid (han har bedt meg gjøre det), men er ikke alltid han klarer å komme seg i seg likevel. Da lar jeg han bare sove. 

Anonymkode: 5d250...60c

Skrevet

Jeg gir beskjed når jeg legger meg. Så får han lov til å bestemme selv hvor han skal sove ;)

Anonymkode: 87009...a5d

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vekker ham. Lar ham jo ikke sove hele natten på sofaen 😅

Anonymkode: 52e93...ab5

Å hva skulle problemet være med å sove en heeeel natt på sofaen??

Hater når kjærester skal vekke meg når jeg har sovnet på sofaen! La meg sove i fred for faen! Er ingen som tar skade av å noen ganger sove en natt på sofaen!!

Anonymkode: 7d03b...b9f

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hater når kjærester skal vekke meg når jeg har sovnet på sofaen! La meg sove i fred for faen! Er ingen som tar skade av å noen ganger sove en natt på sofaen!!

Jeg hadde blitt helt ødelagt i nakken og ryggen av det, så jeg hadde satt pris på å bli vekket slik at jeg kunne forflyttet meg til sengen hvor jeg sover godt og våkner smertefri. Derfor vekker jeg mannen min, jeg vil at han skal få sove best mulig han også.

Anonymkode: 4d402...ee0

Skrevet

Jeg spør ham alltid om han blir med og legger seg. Han svarer alltid ja. Som regel blir ham med. Når han er skikkelig trøtt kan han svare ja på spørsmålet både to og tre ganger, for deretter å sove videre. Da går jeg bare å legger meg.

Anonymkode: 9a881...b8f

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde blitt helt ødelagt i nakken og ryggen av det, så jeg hadde satt pris på å bli vekket slik at jeg kunne forflyttet meg til sengen hvor jeg sover godt og våkner smertefri. Derfor vekker jeg mannen min, jeg vil at han skal få sove best mulig han også.

Ligger han dårlig så våkner han av det selv.

Skrevet

Får det ikke med meg. Sitter i en annen etasje enn ham. Legger meg når jeg er trøtt så får han ordne seg selv. 

Anonymkode: f225e...020

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det gjør ikke min. Har funnet ham på gulvet, om vinteren i 05-tida. Kald var han også. Potte sur fordi jeg ikke har «lagt» ham.

Ikke alkohol involvert.

Skjønner ikke at det går an å ikke våkne. 

Har hatt småbarn i 20 år. Lei av å legge folk (jobber også med eldre) 😂

Skrevet

Jeg pleier å fortelle ham at han holder på å sovne når han begynner å duppe av. Eller rettere sagt, det er vel oftere han som dulter i meg når jeg dupper av. Så får jeg spørsmålet: Skal du ikke heller gå inn i sengen? 

Skrevet

Lar han  sove og jeg får endelig TV for meg selv 😊

Anonymkode: b8b64...fa9

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så det er helt greit for deg å bare sovne og ligge der resten av natta uten å ha pusset tenner, tatt kveldsstellet og sove med hverdagsklær på?

Anonymkode: ace5c...61b

Skrevet

Legger handen hans i lunkent vann.

Anonymkode: 599f6...010

Skrevet

Jeg stryker han på håret og kinnet, kysser han forsiktig rundt om i ansiktet, stryker nesa mi på hans og holder på sånn til han våkner😊 Snakker lavt og rolig til ham. Ville aldri bare latt han ligge der og gått å lagt meg uten å si et pip. Vi legger oss alltid sammen.

Anonymkode: ace5c...61b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, han gjør faktisk ikke det.

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, han gjør faktisk ikke det.

Neivel men han er ikke ett lite barn som ikke kan ta ansvar for seg selv. Utrolig hvor mange her inne som behandler mannen sin som han skulle vært ett lite barn! Sover han en natt på sofaen å sover dårlig;så lærer han til neste gang.

Skrevet

Jeg er mamma til to, ikke tre. Vil han ikke sove på sofaen må han legge seg før han sovner.

Anonymkode: a48f1...b2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...