Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. august 2019 #26 Skrevet 6. august 2019 Absolutt ikke. Min nærmeste venn er samboeren min (selvfølgelig). Har også et ganske vennskapelig forhold til flere av kollegaene mine, og vi kan fra tid til annen finne på noe på fritiden. Har en barndomsvenn som jeg regner som nær, selv om vi egentlig har lite kontakt. Når vi har det, så merkes det ikke at det er lenge siden sist. Fritiden min bruker jeg helst i bare mitt eget, eller i mine aller nærmestes selskap. Samboer og barn, søsken og foreldre. Jeg er ikke videre interessert i å bruke mer tid på venninner, jeg er for redd for at vi skal ha ulike forventninger, og at ikke de skal synes det jeg kan gi er nok. Jeg orker ikke å være mer sosial enn jeg må i hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #27 Skrevet 6. august 2019 20 hours ago, Anonym bruker said: Har dere alle mange venner som dere henger med hele tiden ? Jeg har bare fjerne venner som vi får være med av og til. Har dere alle en stor gøyal gjeng som finner på noe hele tiden ? Anonymkode: bc4ee...fb0 har en del venner henger ikke hele tiden men av og til Anonymkode: f3cf9...027
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #28 Skrevet 9. august 2019 Jeg har ingen venner og har aldri hatt noen. Anonymkode: 93fbc...064
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #29 Skrevet 9. august 2019 Nei. Jeg har 5 nære venner inkludert min mann. Er 1 jeg møter ofte, de andre litt sjeldnere. Vi er en veldig stor gjeng som tar en fest osv. innimellom, men ikke ofte Anonymkode: 575b2...b1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå