amandine Skrevet 4. august 2019 Forfatter #26 Skrevet 4. august 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kjøper ikke ukeblad eller ser i reklameblader heller da antar jeg? Alle andre tar det vel ikke med?? Anonymkode: 3be09...0f2 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har reservert meg mot reklame i postkassen, og nei jeg kjøper ikke ukeblader. Om folk tar det med har ikke noe å si. De som er trykt opp ender med å bli kastet. Anonymkode: 3444b...28f 0f2 , det er jo som 28f sier. Jeg har ikke reklame i postkassen og kjøper ikke ukeblader. Jeg tror ikke du skal anta at det er jeg av oss to som ikke er oppdatert.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #27 Skrevet 4. august 2019 Vi hadde slik glansfullt papir fra privat megleren. Jeg elsket megleren vår han satt helt riktig pris og vi fikk stylist inkludert. Alt dette gjorde at det dritt huset vår gikk nesten 600 000 over takst! Med skikkelig budrunde. Anonymkode: 1b578...eb8
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #28 Skrevet 4. august 2019 Komplett meningsløst sløseri. Anonymkode: 42f47...0e1
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #29 Skrevet 4. august 2019 54 minutter siden, Optatium skrev: Det er derfor du betaler titusenvis til meglere.. og ja, det er kvalmt! Nei, det er ikke glossy prospekter som gjør at man betaler for meglere. Anonymkode: 9e5a0...746
♥Coxinelle♥ Skrevet 4. august 2019 #30 Skrevet 4. august 2019 Enig med deg! 👍🏼 Vi har kjøpt og solgt bolig nå nylig og hele prosessen er helt annerledes enn for bare et par år siden. Vi har i det siste året vært på mange visninger og ender stort sett opp med å ta med oss et prospekt fra visningen. De aller verste er privatmegleren. Tar opp halve søppeldunken når kjøpet ikke blir noe av. 😐 Utrolig smakløst og lite miljøvennlig.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #31 Skrevet 4. august 2019 Her kjøpte eldstemann leilighet til 8 millioner uten slikt prospektnips. En dyrere leilighet trenger da heller ikke slikt. Anonymkode: ed74f...b61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå