Gå til innhold

*IKM UKE 32*


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer så mye😁 For en opptur! Føler jeg kan spørre nå, har dere prøvd lenge?

Da er vi nogenlunde likt på vei da. Merker du noe mer til symptomer? Her murrer det fortsatt av og på, har litt ømme bryster og så kjenner jeg at lunta er litt kortere enn normalt🙈

Anonymkode: d9df7...965

Takk :) Lite symptomer. Har vært litt småkvalm bare. Du da?

Er kun 11 DPO så forventer egentlig ikke noe symptomer før om en uke eller to. Dette var 4.pp :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, Pobie skrev:

Takk :) Lite symptomer. Har vært litt småkvalm bare. Du da?

Er kun 11 DPO så forventer egentlig ikke noe symptomer før om en uke eller to. Dette var 4.pp :)

 

Godt dere slapp å prøve lenge denne gangen. 😊

Her kom mensen i dag og negativ test. Styrtblødning, så er ingen tvil om hva som har skjedd. Kommer aldri til å teste før IKM-dagen mer. Selv om jeg kjenner det veldig godt på kroppen når jeg er gravid. 

Men vi går på med godt mot. 1 pp er jo ingenting. 

Anonymkode: d9df7...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Godt dere slapp å prøve lenge denne gangen. 😊

Her kom mensen i dag og negativ test. Styrtblødning, så er ingen tvil om hva som har skjedd. Kommer aldri til å teste før IKM-dagen mer. Selv om jeg kjenner det veldig godt på kroppen når jeg er gravid. 

Men vi går på med godt mot. 1 pp er jo ingenting. 

Anonymkode: d9df7...965

Uff da, det var trist :( Bra du er ved godt mot, lykke til videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Pobie skrev:

Uff da, det var trist :( Bra du er ved godt mot, lykke til videre. 

Takk😊

Anonymkode: d9df7...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt forvirret her.. 
Jeg er 11 dpo i dag, har stikking ned mot underlivet (uvanlig for meg), tyngdefølelse nederst i magen og murringer. Jeg har egentlig hatt en veldig stabil syklus på 28 dager.. Men nå hadde jeg litt brunlig utflod på dagen og i kveld har det kommet litt lyserosa i innlegget + papiret. TR har ikke kommet for fult enda, men frykter jo at det skjer.. ikm om 3 dager først, sånn egentlig.. så syns dette er veldig merkelig..

Ble uplanlagt gravid på cerazette sist, så vet ikke heeelt hva jeg kan forvente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, sunrise88 skrev:

litt forvirret her.. 
Jeg er 11 dpo i dag, har stikking ned mot underlivet (uvanlig for meg), tyngdefølelse nederst i magen og murringer. Jeg har egentlig hatt en veldig stabil syklus på 28 dager.. Men nå hadde jeg litt brunlig utflod på dagen og i kveld har det kommet litt lyserosa i innlegget + papiret. TR har ikke kommet for fult enda, men frykter jo at det skjer.. ikm om 3 dager først, sånn egentlig.. så syns dette er veldig merkelig..

Ble uplanlagt gravid på cerazette sist, så vet ikke heeelt hva jeg kan forvente.

Det høres spennende ut :) Mitt første tegn var spotting tidligere enn normalt, så for meg hadde det der vært veldig lovende. 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Pobie skrev:

Det høres spennende ut :) Mitt første tegn var spotting tidligere enn normalt, så for meg hadde det der vært veldig lovende. 

Lykke til!

Tør ikke håpe noen ting, men syns det er litt rart. Bittelitt på papiret i dag og.. blank test i dag, 12dpo, så nå venter jeg å ser om TR dukker opp, ellers blir det ny test 14dpo. =) er bare første pp, så er vel ikke så rart hvis det ikke klaffer på første forsøk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...