GÃ¥ til innhold

Barnebursdager 🤢

Anbefalte innlegg

Skrevet
19 timer siden, Lagerfrakk skrev:

Ja, for det er jo vanntette skott mellom det livet barna lever på skolen og etter skoletid. Ingen av de inviterte kommer til å snakke om bursdagen med de de som ble ekskludert.

Nettopp!

Anonymkode: 3c8f4...9d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 timer siden, gale damen skrev:

Det er ingen som kan vedta hva jeg skal gjøre i mitt eget hjem eller hvilke gjester jeg kan eller skal invitere.

Når det er sagt, så får man jammen snakke på foreldremøtet der slike ting blir bestemt. Du kan ikke la være å snakke på møtet for siden å være rykende uenig i det som er bestemt av dem som faktisk sa noe.

Var du med på foreldremøte?? Vet du om jeg sa noe i denne saken på foreldremøtet.  Nei.... tenkte vel det.

Skrevet

Jeg har barn født i november og mars. Barnebursdag hjemme har vi hatt 1 gang og aldri mer igjen. Vi har valgt å kjøpe oss ut, går på bowling, kino, lekeland. Med 15 barn blir det dyrt og det er ingen vi kan slå oss sammen med heller. Gå ut i skauen er en fin ide men vanskelig å få til. Barn i bursdag er gjerne litt villere enn ellers og jeg er ikke komfortabel med ansvaret for så mange barn som ikke er mine egne. Hva hvis en av ungene går seg vill, faller ut av et tre han har klatret opp mens vi andre passer på at ingen svir hendene mens vi griller pølser?

Anonymkode: 2165a...30c

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Var du med på foreldremøte?? Vet du om jeg sa noe i denne saken på foreldremøtet.  Nei.... tenkte vel det.

Du kan vel uansett gjøre som du vil. Et foreldremøte er ikke en lovgivende instans og har heller ingen sanksjonsmuligheter. Hvis du uttalte at dette ikke var ok, og at du ikke ønsket å følge det i ditt hjem, så er det da fritt frem.

Anonymkode: 04a82...9e0

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har barn født i november og mars. Barnebursdag hjemme har vi hatt 1 gang og aldri mer igjen. Vi har valgt å kjøpe oss ut, går på bowling, kino, lekeland. Med 15 barn blir det dyrt og det er ingen vi kan slå oss sammen med heller. Gå ut i skauen er en fin ide men vanskelig å få til. Barn i bursdag er gjerne litt villere enn ellers og jeg er ikke komfortabel med ansvaret for så mange barn som ikke er mine egne. Hva hvis en av ungene går seg vill, faller ut av et tre han har klatret opp mens vi andre passer på at ingen svir hendene mens vi griller pølser?

Be barn MED foreldre, da, hvis de er så små at dette er et problem.

Anonymkode: 04a82...9e0

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan jo ikke tenke sånn. Da kan en unge dette ut av vinduet, dette ned trappa, stikke av fra selskapet e.l når dere er hjemme også... 

Jeg har hatt flere utebursdager og har gjerne skrevet i innbydelsen at jeg har en kopp kaffe til evt foreldre som vil være med. Har alltid vært nok voksne, og ingen har gått seg bort eller falt ned fra trær. Har dog opplevd noen skrubbsår da, men det er virkelig helt greit. 

Anonymkode: 8aadc...90d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...