Gå til innhold

Ang tidsbestemt husleiekontrakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor sitter du og er redd han skal stikke av, før du vet om han har tenkt til det?

Det er veldig bortkastet å bruke negativ energi på noe som kanskje aldri skjer... Ring han, snakk med han, forklar situasjonen, og finn en løsning sammen. 

Om han skulle sette seg på bakbena og true med å dra, da kan du begynne å bruke energi på problemet,

Anonymkode: d5a97...729

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ringer dere ikke ganske enkelt og snakker med fyren? Det er 11 timer siden du skrev innlegget, og du har enda ikke ringt.  Hvorfor ikke? I stedet for å konstruere alle slags scenarioer inni hodet ditt, så kunne du løst dette enkelt ved å ta en telefon.

Skrevet

Må være tull dette? Ingen kan være så tafatte? Flystreik hvor? Og i stedet for å skrive her inne i 12 timer, så burde du FINT ha klart å ringe huseier i løpet av formiddagen og nå ettermiddagen:jolie:

Skrevet

Til alle som har svart på en hyggelig måte med gode råd takk. Til dere ra***** som synes det er kult og mobbe og ha det gøy på andres bekostning jeg har rapportert dere for regelbrudd! Har ringt og det ordnet seg! Jeg spurte bare om råd da vi alltid har en plan b i bakhode om noe skulle skje! Jeg trodde en kunne spørre om råd osv her men ser godt at det er en del sure dritt  kjerringer her!

Anonymkode: 23828...aeb

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Til alle som har svart på en hyggelig måte med gode råd takk. Til dere ra***** som synes det er kult og mobbe og ha det gøy på andres bekostning jeg har rapportert dere for regelbrudd! Har ringt og det ordnet seg! Jeg spurte bare om råd da vi alltid har en plan b i bakhode om noe skulle skje! Jeg trodde en kunne spørre om råd osv her men ser godt at det er en del sure dritt  kjerringer her!

Trodde du virkelig at vi skulle kunne vite hva huseier ville gå med på?? Majoriteten er ikke klarsynte...... 

Fint du kom deg ut av tafattheten og gjorde noe konkret. Som å omsider ringe huseier

Anonymkode: 95adf...ec6

Skrevet
27 minutes ago, Anonym bruker said:

Trodde du virkelig at vi skulle kunne vite hva huseier ville gå med på?? Majoriteten er ikke klarsynte...... 

Fint du kom deg ut av tafattheten og gjorde noe konkret. Som å omsider ringe huseier

Vet du jeg har faktisk ikke tid eller interesse av og krangle og diskutere og være ufin her inne. Men om en vet at en ikke har noe konstruktivt eller positivt og skrive så er det bedre og la vær og skrive! Og sitte og slenge dritt og være frekk og ufin og mobbe andre sier mer om personen som gjør det! Jeg har også ringt for lenge siden tenkte bare jeg skulle spørre om råd her da jeg ikke fikk tak i huseier. Fikk tak i H*n for en stund siden alt er i orden nå!

Skrevet
33 minutes ago, Anonym bruker said:

Har heller ikke påstatt at folk er klarsynte her inne skjerp deg! Jeg trodde det kanskje var noen her inne som hadde peiling på husleie loven og hva vi som leietagere har rett og krav på i en slik situasjon når leieforholdet er tidsbestemt og verken vi eller huseier kan si opp leieforholdet før leieperioden er over. Det var tydelighvis bare ett par stykker her inne som hadde noe positivt og nyttig og si her inne ang det. 

Skrevet

Du svarte ikke på hvor det er flystreik?

Anonymkode: 55c31...f3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...