Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #26 Skrevet 29. juli 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Og datteren min har gått i klasse med en som lagde livet hennes til et helvete i 7 år. Trua henne med kniv, banka henne, stjal bøkene hennes, la ut bilder av henne på nett..... Mor er barnevernsleder og far jobber i bufetat. Så akkurat DET er ikke ensbetydende med at man kan oppdra gullunger Anonymkode: f6f8b...c3a Og her i kommunen mistet barnevernsleder fosterbarna pga dårlig omsorg... Anonymkode: a58c6...05b
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #27 Skrevet 29. juli 2019 3 timer siden, Pashla skrev: To ord til tenåringen: «dra hjem.» Til foreldrene: «jeg kan ikke ta ansvar for Gudrun/Lars. Hun/Han godtar ikke min autoritet, og jeg gidder ikke oppdra flere barn enn jeg har selv.» Enig i det.Men orker ikke konflikter siden de går i samme klasse. Tror han er smertelig klar over hva jeg synest om at han overnattet.Følte jeg gikk å kjeftet hele tiden.Jeg sa at de kunne få is hvis de var uke(nydelig vær)og da satte han seg i døråpningen til terassen... Anonymkode: 988aa...099
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå