Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #26 Skrevet 26. juli 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor langt er du på vei? Jeg ble blindtarm operert i svangerskapet. Var 6 måneder på vei. Det er det verste jeg har gjort noensinne. Det var kikkhulls operasjon og såret på magen greide de ikke å få grodd igjen før etter fødselen da magen jo ble større og større. Har stygge arr der nå. Men det verste var redselen over om det går bra med lille. Det gjorde det faktisk da! Anonymkode: 1ad1c...3e7 Huff å huff. Det hørtes forferdelig ut. Du var jo ganske langt på vei 😔 Bra det gikk bra med babyen. Anonymkode: 2cef3...549
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #27 Skrevet 26. juli 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Anestesien tilpasser vi til at du er gravid og bruker stoffer som ikke er skadelige for barnet. Og galleblæra er jo et stykke fra livmoren. Hvor langt er du på vei da? Anonymkode: 3bc0c...499 Det hørtes veldig bra ut. Jobber du med dette? Jeg er i første trimester. De vil ikke operere i første trimester pga Er da alle organer blir dannet. Så må vente til andre trimester Anonymkode: 2cef3...549
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #28 Skrevet 26. juli 2019 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det hørtes veldig bra ut. Jobber du med dette? Jeg er i første trimester. De vil ikke operere i første trimester pga Er da alle organer blir dannet. Så må vente til andre trimester Anonymkode: 2cef3...549 Jeg hadde gått til en gynekolog og forhørt meg. Ikke med gastrokirurgen. Anonymkode: 3bc0c...499
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2019 #29 Skrevet 26. juli 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde gått til en gynekolog og forhørt meg. Ikke med gastrokirurgen. Anonymkode: 3bc0c...499 Kirurgen ringte gynekologen. Var gynekologen som sa det.. Var gynekologen som også nevnte faren for spontanabort.. Anonymkode: 2cef3...549
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå