Hirka89 Skrevet 24. juli 2019 #1 Skrevet 24. juli 2019 Jeg har en 5 uker gammel baby som ikke vil ta smokk. Før hatet han alt av smokker og begynte å hyle hver gang. Har testet meg gjennom det meste av smokker. Fant til slutt Trøst smokken som han tar etter mye jobb, og virker som han vil ha den, men han mister den med en gang jeg slipper smokken, og da hyler han. Er det noe jeg kan gjøre for å få han til å ta smokken? Sånn som det er nå bruker han meg som smokk, og klarer ikke sovne uten pupp i munnen. Han hater også barnevogna. Så håper liksom smokk kan være løsningen 😅
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #2 Skrevet 24. juli 2019 Dummeste du kan gjøre er å bruke pupp som smokk. Det bør du slutte med nå. Ang smokk og få han til å ta den, er wn tilvenning. Kanskje han heller roer seg med ei t skjorte som lukter deg? Eller så har apoteket smokker fra 0-2 mnd de er mindre en de som en kjøper i butikk som er 0-6 mnd Anonymkode: 11241...474
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #3 Skrevet 24. juli 2019 Å ta smokk er som å lære seg å sykle, når en først skjønner teknikken går det så det suser. Så hold den for barnet og la han øve, øve og øve. Anonymkode: 803d4...c43
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #4 Skrevet 24. juli 2019 Kjøp smokk som er tul premature. På apoteket. De er ikke så store å ha i munnen. Anonymkode: f1558...884
Lillesofie Skrevet 24. juli 2019 #5 Skrevet 24. juli 2019 Her funket det helt motsatte av forslaget over..min jente ville ikke ta smokk de første mnd, jeg prøvde alle slags typer. Fikk et tips om å prøve en større størrelse - syntes dette hørtes helt snålt ut, men verdt et forsøk. Prøvde MAM str 6-12 mnd, tror han da var rundt 3 mnd. Funket som en kule, smokken satt plutselig som støpt og hun sovnet på egenhånd for første gang!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #6 Skrevet 24. juli 2019 Vi prøvde med smokk hver dag og hun tok den .. men den «datt» ofte ut. 🙂 er bare å prøve og prøve og øve øve gratulerer med baby forresten ! Anonymkode: b2b96...aac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå