Gå til innhold

Noen som har en elsker ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig, kaller min for fuck-friend, det er mye mer smooth, ass!  *Himler med øynene og slenger mitt ihjelbleka hår bakover*

Anonymkode: 1f942...190

Du vet det finnes en mellomting mellom å høres ut som en gammel, overkåt hippietøs og en bloggende fjortis med extensions, eller?

Og jeg er forresten 38 år med mørkt hår. Hvis det skulle gi meningene mine mer eller mindre gyldighet.

Anonymkode: 8df23...5b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du vet det finnes en mellomting mellom å høres ut som en gammel, overkåt hippietøs og en bloggende fjortis med extensions, eller?

Og jeg er forresten 38 år med mørkt hår. Hvis det skulle gi meningene mine mer eller mindre gyldighet.

Hva kaller en som er en mellomting mellom en overkåt og en ikke-kåt, en fuck-friend/elsker for noe?

Anonymkode: 6accb...5ff

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva kaller en som er en mellomting mellom en overkåt og en ikke-kåt, en fuck-friend/elsker for noe?

Det lurer jeg også på gitt.  Åååhh Guuud.... jeg må logge inn å høre hva Sophie-Elise mener (smatt smatt)   😁     

Anonymkode: c0de4...e33

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kaller dere det for «elsker»? Så jævlig kleint.

Hva kaller du det da?

Anonymkode: 59718...78b

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig, kaller min for fuck-friend, det er mye mer smooth, ass!  *Himler med øynene og slenger mitt ihjelbleka hår bakover*

Anonymkode: 1f942...190

Dagens 😂😂😂

Skrevet

Min kaller meg for «den deilige elskerinna si». Jeg har ikke noe navn på han utover det han er døpt. 

Anonymkode: 625fa...cc9

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva kaller du det da?

Kjæreste, feks? Eller venn? Trenger aktiviteten man bedriver å beskrives i selve ordet? 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kjæreste, feks? Eller venn? Trenger aktiviteten man bedriver å beskrives i selve ordet? 

Selvsagt gjør den det. 

Kjæreste er overhodet ikke det samme som elsker. 

Venn er absolutt ikke det samme!

Du mener altså at jeg kan si til mannen min at jeg har fått meg en venn? Uten at jeg dermed lyver?

Anonymkode: 3f9ce...d2e

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Kjæreste" beskriver jo visse aktiviteter. Det samme med "venn". Du motsier deg selv her.

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Kjæreste" beskriver jo visse aktiviteter. Det samme med "venn". Du motsier deg selv her.

Nei, nå får du gi deg !    Jaja, håper du hadde det hyggelig på kverulantfestivalen i sommer da.    😅

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, nå får du gi deg !    Jaja, håper du hadde det hyggelig på kverulantfestivalen i sommer da.    😅

Jeg ante ikke at det eksisterte en gang. Du er en gjenganger skjønner jeg?

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror du har misforstått hva det vil si å kverulere. Det er ikke det samme som å komme med gode argumenter for hvorfor det du sier er feil. 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror du har misforstått hva det vil si å kverulere. Det er ikke det samme som å komme med gode argumenter for hvorfor det du sier er feil. 

Det var siktet til måten hun svarte (ikke meg) på i innlegg #34, som jeg absolutt oppfatter som kverulering.  Nå blir vi vel snart slettet for brukerdebatt.

Skrevet

Jeg bare synes ordet «elsker» er nasty og lugubert, det er alt. Å si meningen sin er ikke det samme som å kverulere (men nå gjorde jeg det nesten likevel 🤔). 

• 3 uker senere...
Skrevet
På 23.7.2019 den 22.52, Anonym bruker skrev:

Det var gøy å holde på med en gift mann helt til konen hans fant ut av det;da ble det mye drama gitt :P Men hadde glatt gjort det igjen,det var det verdt.

Anonymkode: 82379...324

Ring meg! (he he)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...