Gå til innhold

Noen som har en elsker ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil du dele erfaringer ?

Anonymkode: 59718...78b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke så lyst å åpne linken, hva handler det om?

Ingen som tvinger deg heller. :) 

Anonymkode: 6accb...5ff

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen som tvinger deg heller. :) 

Har åpnet ;)

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Nei, men mannen har. Og hun er gull  :D

(jeg er seriøs, vi har et åpent forhold)

Skrevet

Er 40+ og har hemmelig yngre elsker.  Er blitt avhengig, klarer meg ikke uten.  Vet jeg er fæl, men spar meg for moralisering. Svarer ikke.  Folk gjør jaggu verre ting enn å knulle litt på si.   Ingenting emosjonelt eller økonomisk utroskap, bare rå sex.

Anonymkode: c0de4...e33

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er 40+ og har hemmelig yngre elsker.  Er blitt avhengig, klarer meg ikke uten.  Vet jeg er fæl, men spar meg for moralisering. Svarer ikke.  Folk gjør jaggu verre ting enn å knulle litt på si.   Ingenting emosjonelt eller økonomisk utroskap, bare rå sex.

Hvorfor dømme? Det gjør deg blidere, gladere, gir deg mer energi, og gjør at forholdet mellom deg og din partner fungerer bedre. Dette med at folk dømmer kommer av gamle religiøse moraler. Bøkene jeg har nevnt over forklarer dette mer i dybden.

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan jeg spørre hvor du fant han?🙊 Jeg tenkte å lage profil på en sexdateside, men synes det er så mye rart der. Har vært medlem før, da sammen med mannen og vi søkte par. Vil også ha en ung elsker, men er samtidig redd for følelser. 

HI

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bruker dere kondom, eller lar du han komme inni deg? 

Bare litt nysgjerrig. 

Anonymkode: 7050c...e59

Skrevet

Jeg har. Helt gull. Litt knotete siden vi begge er gift, men vi får det til 

Anonymkode: 625fa...cc9

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Bruker dere kondom, eller lar du han komme inni deg? 

Bare litt nysgjerrig. 

Anonymkode: 7050c...e59

Nå, etterhvert kjører vi uten kondom.  Diskuterer ikke dette emnet noe mer.

Skrevet

Det var gøy å holde på med en gift mann helt til konen hans fant ut av det;da ble det mye drama gitt :P Men hadde glatt gjort det igjen,det var det verdt.

Anonymkode: 82379...324

Skrevet

Kan jeg spørre hvor du fant han?🙊 Jeg tenkte å lage profil på en sexdateside, men synes det er så mye rart der. Har vært medlem før, da sammen med mannen og vi søkte par. Vil også ha en ung elsker, men er samtidig redd for følelser. 

HI

Visste hvem han var (og omvendt), men ble "bedre kjent" ute på pub.  Han har den der råskapen som jeg mangler hjemme.   Han er også opptatt, så diskresinen er på topp + ikke mas om noe mer.

Skrevet

Hvorfor dømme? Det gjør deg blidere, gladere, gir deg mer energi, og gjør at forholdet mellom deg og din partner fungerer bedre. Dette med at folk dømmer kommer av gamle religiøse moraler. Bøkene jeg har nevnt over forklarer dette mer i dybden.

Stemmer på en prikk. Jeg er en mye mer positiv og omgjengelig person enn før, både privat og på jobb. Har mye mer energi og overskudd, takler bl.a. stress mye bedre .  Ved at det er hemmelig og forbudt, får jeg dekket et spenningsbehov også.

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Visste hvem han var (og omvendt), men ble "bedre kjent" ute på pub.  Han har den der råskapen som jeg mangler hjemme.   Han er også opptatt, så diskresinen er på topp + ikke mas om noe mer.

Kan jeg spørre hvor gammel han er ?

Skrevet
1 time siden, mjøshild skrev:

Kan jeg spørre hvor gammel han er ?

Han er 27, jeg er 43.  16 år yngre (rødm)  

Skrevet

Kaller dere det for «elsker»? Så jævlig kleint.

Anonymkode: 8df23...5b2

Skrevet

Enig, kaller min for fuck-friend, det er mye mer smooth, ass!  *Himler med øynene og slenger mitt ihjelbleka hår bakover*

Anonymkode: 1f942...190

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig, kaller min for fuck-friend, det er mye mer smooth, ass!  *Himler med øynene og slenger mitt ihjelbleka hår bakover*

Anonymkode: 1f942...190

👍 🤗 😁 😂 😂  

Skrevet

Jeg har hatt, han var gift, jeg singel. 

Utrolig mye gøy og spennende og vi fikk et fint vennskap også. Kona fant aldri ut av det og vi er venner den dag i dag. Det ble slutt da jeg fikk kjæreste 

Anonymkode: 904fa...d0b

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og du er... 13 år???

Anonymkode: 3f9ce...d2e

Skrevet

Jeg er ikke gift eller kjæreste med noen, men jeg har to elskere, eller mer pulevenner er det riktig å si. En mann og en kvinne. Vi er alle tre klar over situasjonen vår. Vi har sex alle tre, de to eller jeg og hun eller han😊 Vi har hatt det sånn i fire år. Vi stoler på hverandre og er trofaste mot hverandre... Håper det varer lenge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...