Gå til innhold

Hvor vanli er det med bleiefetish?

Anbefalte innlegg

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det skjønner jeg godt. Si meg, er du en mann? 

Anonymkode: 58de2...c9f

Nei faktisk ikke😂 dame på 30 :)

Anonymkode: 90fb2...36e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei faktisk ikke😂 dame på 30 :)

Like gamle jo😂

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Like gamle jo😂

😯😯😂

Skrevet

Det er nok mer normalt enn man tror. Om man er nysgjerrig på sånt, og egentlig de fleste andre fetisjer finnes det en side som heter fetlife. Litt som facebook, men for de med fetisher som søker andre likesinnende, venner eller bare informasjon fra andre personer. Man kan være like åpent/privat som man er på facebook og er nok ett greit sted og starte for info :)

Anonymkode: babd6...214

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er nok mer normalt enn man tror. Om man er nysgjerrig på sånt, og egentlig de fleste andre fetisjer finnes det en side som heter fetlife. Litt som facebook, men for de med fetisher som søker andre likesinnende, venner eller bare informasjon fra andre personer. Man kan være like åpent/privat som man er på facebook og er nok ett greit sted og starte for info :)

abdlscandinavia er en mer egnet side for de med bleiefetisj. Mange tusen medlemmer der, så der kan man se hvor vanlig det er.

Anonymkode: 7268d...ac6

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

abdlscandinavia er en mer egnet side for de med bleiefetisj. Mange tusen medlemmer der, så der kan man se hvor vanlig det er.

Anonymkode: 7268d...ac6

Det vil jeg tro ja. Det er ikke noe som interesserer meg, og de jeg vet liker det liker også mye annet, og da er Fetlife stedet de bruker mest :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...