Gå til innhold

Hvor vanli er det med bleiefetish?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistenker sterkt at min mann er en av dem. Jeg har hintet, for jeg kan være med på meste (hehe). Men han blir veldig brydd, noe jeg tolker som, at jeg har rett i mine mistanker. Jeg har googlet litt, og ser det er mange med denne fethisen,  og i mange ulike grader. Noen vil være baby, mens andre bare liker å kjenne bleien mot huden. Så slik status er nå, så vet jeg ikke, og det virker i alle fall ikke som han vil dele dette med meg. Så da lurer jeg på hvor utbredt dette er, og er det vanlig/uvanlig å dele dette med sin partner?

Anonymkode: e5a0a...523

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er særlig vanlig. Har kun hørt om det på TV. 

Anonymkode: 1b7e1...6f4

Skrevet

Jeg har aldri vært borti noen som har det, ikke som jeg vet, i hvert fall.

Hvorfor tror du han har en slik fetisj - har han gjort noe som gjør at du mistenker akkurat det?

Anonymkode: 2c311...824

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri vært borti noen som har det, ikke som jeg vet, i hvert fall.

Hvorfor tror du han har en slik fetisj - har han gjort noe som gjør at du mistenker akkurat det?

Nei, er mer når han prater, spesielt når han er full. Føler han hinter ofte at han kunne tenkt seg bleie, spesielt nattbleie. Som nevnt er jeg åpen for det meste, og så lenge det kun er slike uskyldige ting, så syns jeg bare det er gøy. Men han virker litt låst, og det forstår jeg på en måte, men samtidig føler jeg at vi bør kunne si hva som helst til hverandre. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, er mer når han prater, spesielt når han er full. Føler han hinter ofte at han kunne tenkt seg bleie, spesielt nattbleie. Som nevnt er jeg åpen for det meste, og så lenge det kun er slike uskyldige ting, så syns jeg bare det er gøy. Men han virker litt låst, og det forstår jeg på en måte, men samtidig føler jeg at vi bør kunne si hva som helst til hverandre. 

Det er jo ikke sikkert han vil ha det likevel, noen foretrekker at fantasiene bare forblir akkuat det. Om han ikke vil snakke om det så bør du vel respektere det.

Virker som om du tenner litt på det selv?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ikke sikkert han vil ha det likevel, noen foretrekker at fantasiene bare forblir akkuat det. Om han ikke vil snakke om det så bør du vel respektere det.

Virker som om du tenner litt på det selv?

Ja, skal innrømme at jeg kjenner i alle fall på at det er litt pirrende. Men du har kanskje er poeng. Ikke sikkert han vil dele det med meg. Kjenner at det gjør meg litt trist, for jeg bruker å dele alt med han.

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, skal innrømme at jeg kjenner i alle fall på at det er litt pirrende. Men du har kanskje er poeng. Ikke sikkert han vil dele det med meg. Kjenner at det gjør meg litt trist, for jeg bruker å dele alt med han.

Men det å hinte til noe så spesielt er ikke å snakke om det, slik du sier du mener dere skal gjøre. Så om du selv tenner på det bør du ta den vinklingen hvis du skal snakke om det til ham. Det å få ham til å innrømme det først er egentlig litt feigt hvis det er slik at du tenner på det selv. Da får du stå for det og fortelle ham det, så ser du hva som skjer.

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det å hinte til noe så spesielt er ikke å snakke om det, slik du sier du mener dere skal gjøre. Så om du selv tenner på det bør du ta den vinklingen hvis du skal snakke om det til ham. Det å få ham til å innrømme det først er egentlig litt feigt hvis det er slik at du tenner på det selv. Da får du stå for det og fortelle ham det, så ser du hva som skjer.

Jeg er nok litt feig, og redd for å ha tolket han feil. Hvordan vil han da reagere? Kanskje det er best å barre la det ligge, i og med det er noe sært. Litt trist det og, hvis det viser seg at vi ønsker det samme, men ingen tørr å innrømme det først..

Skrevet

Veldig vanlig. Men man snakker ikke høyt om det. 

Det finnes flere tusen bare i Norge. Og det vet jeg, fordi jeg fant en nettside hvor jeg logget meg på av nysgjerrighet 😉 De hadde mange, mange tusen medlemmer. Og det var kun i Norge.

Det er jo ikke noe galt i det. Ufarlig fetisj. 

Anonymkode: 7268d...ac6

Skrevet

Det er IKKE vanlig. Det er motbydelig for alle andre enn en liten gjeng perverse avvikere.

Anonymkode: 4e780...25e

Skrevet

Hva med å starte en samtale om fetisjer generelt? Snakke om alt det forskjellige folk kan tenne på og at du selv syns det er pirrende med xxx og yyy? 

Anonymkode: 8937f...281

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er IKKE vanlig. Det er motbydelig for alle andre enn en liten gjeng perverse avvikere.

Anonymkode: 4e780...25e

Det er ikke perverst, og jo det er veldig vanlig. Det er like utbredt som bdsm. 

Anonymkode: 7268d...ac6

Skrevet

Det er vanligere enn man skulle tro. Konseptet være baby kan jeg håndtere. Og gå med egen avføring i bleie er way out selv for meg. Det finnes sååå mange fetisher, og jeg har slutta å la meg overraske den dagen jeg leste om han som elska å smøre seg inn i kaviar på huden, kle på seg og gå rundt i byen fordi han tente på at andre syns han lukta vondt....

Spør han rett ut da. Si at du lurer på om det er sånn at han tenner på det fordi du og gjør det og har lyst å eksprimentere.

Jeg var sammen med en tidligere som tente på å gå med dameundertøy og smykker under sex. Jeg klarte det til en viss grad, men så ble det for vanskelig for meg. Men man må snakke sammen om det og være ærlige om hva man ønsker

Anonymkode: c05d0...b62

Skrevet

Jeg føler litt med mannen din... Men du virker som en som er åpen for det meste da, det er jo bra. Skulle ønske min mann var som deg. Selv har jeg en ekkel fetisj som jeg aldri kunne nevnt for min mann, da hadde han reist på dagen... Noe som er relativt forståelig, jeg oppdaget ikke denne fetisjen min før jeg var voksen og gift. Var først da jeg skjønte hva jeg ble så opphisset over... Så jeg har ikke noen råd å gi deg dessverre da jeg føler at jeg sitter litt verre i det enn dere når det kommer til å dele slike ting. Er forferdelig kjipt. 

Anonymkode: 58de2...c9f

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg føler litt med mannen din... Men du virker som en som er åpen for det meste da, det er jo bra. Skulle ønske min mann var som deg. Selv har jeg en ekkel fetisj som jeg aldri kunne nevnt for min mann, da hadde han reist på dagen... Noe som er relativt forståelig, jeg oppdaget ikke denne fetisjen min før jeg var voksen og gift. Var først da jeg skjønte hva jeg ble så opphisset over... Så jeg har ikke noen råd å gi deg dessverre da jeg føler at jeg sitter litt verre i det enn dere når det kommer til å dele slike ting. Er forferdelig kjipt. 

Fortell!! Nå blei jeg nysgjerrig 😇 syns det er spennende med fetisjer jeg 😂 har ingen sjæl, men venninna sin mann har sånn bleiefetisj. Mener hu sa han likte følelsen av å komme i bleia.🙈🙈

Anonymkode: 90fb2...36e

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fortell!! Nå blei jeg nysgjerrig 😇 syns det er spennende med fetisjer jeg 😂 har ingen sjæl, men venninna sin mann har sånn bleiefetisj. Mener hu sa han likte følelsen av å komme i bleia.🙈🙈

Huff, jeg vet ikke om jeg vil fortelle det, det er så forferdelig flaut. Er man 100% anonym her så kan jeg si det.... 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff, jeg vet ikke om jeg vil fortelle det, det er så forferdelig flaut. Er man 100% anonym her så kan jeg si det.... 

Altså det veit jeg ikke. Eller, man er vel anonym men jeg tror at OM man absolutt ser at her er det noe som bør sjekkes opp så kan man finne ip adresse. Men jeg tviler på at noen prøver å finne ip adressa de bare for en fetisj🙈 men det er opptil deg altså :) jeg er bare nysgjerrig 😂 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg googla om man var helt anonym. Svar fra kvinneguiden

Det er nok mulig at man finner ut hva du har skrevet dersom noen virkelig hacker i maskinen din og får tilgang til brukerkontoen. Men jeg må også påpeke at innlegg som er skrevet som anonym bruker er ikke tilknyttet brukerkontoen på noe som helst måte. Det vil jo være historikk i nettleseren om hvilke tråder man har vært innom, og man kan finne en del informasjon i temp filene/cookies. Jeg er samtidig ikke sikker hvor detaljert den infoen som ville være mulig å få derfra er.

Det enkleste svaret er at på nett er man aldri 100% sikker, det er ingen systemer som er fullstendig ufeilbare for evig tid. Man kan selvsagt være bedre eller dårligere beskyttet, men det er ingenting som kan garantere 100%, dette er noe som er lurt å ha i bakhodet.

Hilsen,

Bond, forumansvarlig

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså det veit jeg ikke. Eller, man er vel anonym men jeg tror at OM man absolutt ser at her er det noe som bør sjekkes opp så kan man finne ip adresse. Men jeg tviler på at noen prøver å finne ip adressa de bare for en fetisj🙈 men det er opptil deg altså :) jeg er bare nysgjerrig 😂 

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er nok mulig at man finner ut hva du har skrevet dersom noen virkelig hacker i maskinen din og får tilgang til brukerkontoen. Men jeg må også påpeke at innlegg som er skrevet som anonym bruker er ikke tilknyttet brukerkontoen på noe som helst måte. Det vil jo være historikk i nettleseren om hvilke tråder man har vært innom, og man kan finne en del informasjon i temp filene/cookies. Jeg er samtidig ikke sikker hvor detaljert den infoen som ville være mulig å få derfra er.

Greit, la gå, men obs! Ikke les mer om dere har lett for bli kvalm! 

Jeg tenner på scat, altså avføring og alt det har med dette å gjøre. De gangene jeg er alene hjemme over en lengre periode nyter jeg fetisjen for meg selv. Og slik kommer det nok alltid til å være... 

Skrevet

Greit, la gå, men obs! Ikke les mer om dere har lett for bli kvalm! 

Jeg tenner på scat, altså avføring og alt det har med dette å gjøre. De gangene jeg er alene hjemme over en lengre periode nyter jeg fetisjen for meg selv. Og slik kommer det nok alltid til å være... 

Jeg hadde en liten aning. Men hva er egentlig greia med det? Altså avføring liksom??? Er ganske fasinerende egentlig. Samma med de som liker urin eller tenner på trær for den sags skyld. 

Jeg dømmer ikke, syns bare det er meget interessant, og faktisk ikke ekkelt☺️

Skrevet

Jeg hadde en liten aning. Men hva er egentlig greia med det? Altså avføring liksom??? Er ganske fasinerende egentlig. Samma med de som liker urin eller tenner på trær for den sags skyld. 

Jeg dømmer ikke, syns bare det er meget interessant, og faktisk ikke ekkelt☺️

Ja, avføring. Blir opphisset når jeg går på toalettet. Av og til gjør jeg noe med det der og da når min mann er hjemme, dvs jeg bare gir meg selv en orgasme mens jeg er på do, men når han en skjeldent gang er bortreist, gjør jeg så mye mer...

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, avføring. Blir opphisset når jeg går på toalettet. Av og til gjør jeg noe med det der og da når min mann er hjemme, dvs jeg bare gir meg selv en orgasme mens jeg er på do, men når han en skjeldent gang er bortreist, gjør jeg så mye mer...

Men åssen kommer man da da? Fingrer du deg mens du bæsjer f.eks??🙈 Bare spør jeg altså. Får bare stoppe meg. Hehe

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men åssen kommer man da da? Fingrer du deg mens du bæsjer f.eks??🙈 Bare spør jeg altså. Får bare stoppe meg. Hehe

Du må bruke fantasien din. Skriver ikke detaljer her, men så lenge jeg skriver alt innen scat fetisj bør det si det meste. Du får Google litt da vet du. Det du da ser, gjør jeg...Passer på å ikke få urinveisinfeksjon da... 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du må bruke fantasien din. Skriver ikke detaljer her, men så lenge jeg skriver alt innen scat fetisj bør det si det meste. Du får Google litt da vet du. Det du da ser, gjør jeg...Passer på å ikke få urinveisinfeksjon da... 

Glemte litt vi var på forum😂 neida, altså jeg skal nok ikke prøve det ut. Er interessant, men ikke no for meg, om du skjønner ☺️☺️☺️

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Glemte litt vi var på forum😂 neida, altså jeg skal nok ikke prøve det ut. Er interessant, men ikke no for meg, om du skjønner ☺️☺️☺️

Det skjønner jeg godt. Si meg, er du en mann? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...