Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #26 Skrevet 22. juli 2019 Så flott at du synes du selv er vakker! 😊👌🏻 Selv er jeg ikke spesielt fornøyd med utseendet, er helt greit med sminke på.. Og kroppen bærer veeeeldig preg av 3 graviditeter. Hadde veldig flotte pupper en gang, men de er nå ødelagte, store pannekaker 😅 Men har gode egenskaper som gir meg selvtillit, så ække så farlig 😊 Virkelig bra at du ser deg selv så bra. Fantastisk 😊 Anonymkode: 9fa8e...85c
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #27 Skrevet 22. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har de en tendens til det, altså? Eller blir de tillagt det, fordi andre i hemmelighet går og misunner dem og leter etter feil på dem? "Hun er nok vakker, men du vet, det er typisk dum og deilig" eller "hun er jo veldig intelligent, men du vet, da har man jo typisk liten EQ i tillegg". Det er vanlig å høre sånt. Som om det er umulig å faktisk være heldig på to områder? Det er ikke noen guddommelig rettferdighet som sørger for at man bare får det ene - det finnes masse folk som både er glupe, vakre, musikalske, slanke, kloke, vennlige og empatiske. Og så finnes det en del som ser at de selv ikke har alt dette, og da oppstår myter som at "er man vakker, blir man cocky" eller lignende. Anonymkode: f8ce1...b95 Ja dessverre. En del vakre kvinner er nedlatende overfor andre. Men det gjelder jo nettopp de som ikke har fått utdelt både utseende og intelligens. De mange som har fått begge deler, er hyggelige, flotte kvinner. Anonymkode: 577f2...b00
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #28 Skrevet 22. juli 2019 Så bra at du er fornøyd med deg selv👏👏 Selv så har jeg et pent ansikt, hår, faste pupper og rumpe, men henger meg opp i at jeg har noen kg for mye:( Føler liksom at jeg ikke kan si jeg er flott siden jeg ikke er så slank. Man må liksom være slank for å være attraktiv. Anonymkode: 2cd5d...505
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #29 Skrevet 22. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja dessverre. En del vakre kvinner er nedlatende overfor andre. Men det gjelder jo nettopp de som ikke har fått utdelt både utseende og intelligens. De mange som har fått begge deler, er hyggelige, flotte kvinner. Anonymkode: 577f2...b00 OK, det har jeg til gode å oppleve. De virkelig vakre kvinnene er ikke opptatt av sin egen skjønnhet, det er alle andre som er opptatt av den. Anonymkode: f8ce1...b95
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2019 #30 Skrevet 22. juli 2019 Jeg er sånn passe fornøyd, Har en normal og sunn kropp, trener og er aktiv, men har litt ekstra på magen. Normalt utseende. Er sånn passe fornøyd, tenker ikke jeg er ganske gjennomsnittlig men har lite rynker og ser yngre ut enn folk tror . Skulle gjerne hatt tykkere og finere hår, mindre hårvekst på kroppen og en mage som var flat, mindre nese og puppene et hakk høyere opp, men ikke noe jeg henger meg opp i😂😂 Anonymkode: f723d...ae5
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2019 #31 Skrevet 23. juli 2019 På 21.7.2019 den 22.16, Anonym bruker skrev: Jobber som modell og hverken jeg eller andre jeg har blitt kjent med i den settingen ser seg i speilet i minutter og tenker «jeg er ekstremt flott». Jeg syns jeg er fin og ser jeg passer idealene til dagens modeller iallfall, men å tenke at jeg er ekstremt (!) flott. Det syns jeg er litt merkelig. Sikkert fantastisk å ha det sånn. Anonymkode: 10d0f...18d Spiller det noe rolle hvilket yrke man har? Jeg har også jobbet som modell tidligere, men hva jeg har jobbet som/jobber som har ingenting med hva jeg synes om utseendet mitt å gjøre. Og hvordan vet du om de du refererer til ser på seg selv i speilet i flere minutter? Hva vet du om hva andre mennesker gjør når ikke de er med deg? Synes jo det er merkelig at du som modell sier at hverken du eller dine kolleger speiler dere i flere minutter. Når jeg jobbet som modell så skulle vi øve på ansiktsuttrykk og positurer foran speilet. Er det kanskje glamourmodell du der? For det høres ikke ut som du har så veldig peiling på det å være fashion/reklamemodell. Du framstiller det som at wow modeller er skikkelig vakre men selv ikke modeller speiler seg og tenker at de er så vakre. Det å skille seg ut er faktisk veldig attraktivt som modell, som at ei jente ser ut som en gutt eller at det er vanskelig å se hvilket kjønn modellen har, stort mellomrom mellom fortennene, skjeve tenner, utstående ører, fregner, pigmentert flekkete hun osv, lista er lang! Så nei, det er ikke slik at de ekstremt vakre er så interessante som modeller. Tror du «bomma» litt på hvem du skulle diskutere dette med😉 Anonymkode: e4e19...621
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2019 #32 Skrevet 23. juli 2019 På 21.7.2019 den 19.34, Anonym bruker skrev: Er fornøyd med meg selv men har aldri studert meg selv i flere minutter og tenkt wow. Anonymkode: 0574e...981 På 22.7.2019 den 0.32, Anonym bruker skrev: Jeg kan til dels kjenne meg igjen. Jeg har aldri sett meg selv i speilet i flere minutter da. Men senest i stad titta jeg i speilet da jeg skulle vaske hendeneog tenkte at jeg er veldig fornøyd med utseende mitt. Jeg er slank, fine pupper og fint, langt, hår. Jeg har også ting jeg ikke er helt fornøyd med. Men i det store bilde er det ikke noe å fokusere på, det er slike ting jeg bare selv ser. Får masse oppmerksomhet og positive kommentarer i ulike settinger. Stort sett er det hyggelig, men noen ganger er det ubehagelig også. Heldigvis har jeg mer enn bare utseende. Kanskje derfor jeg ikke henger meg opp i detaljer jeg kanskje ikke er helt fornøyd med. Jeg har mange gode egenskaper som gjør meg til et godt medmenneske, samtidig som jeg er smart og dyktig i jobben min som er en stor del av min identitet. Er generelt godt likt av de jeg omgås med. Men det sier jeg aldri høyt. Utseende ser folk. De som kjenner meg vet jo at jeg er bra ellers og. Føler ikke for å fremheve meg selv ute blant folk. Anonymkode: 24545...178 981 og 178, har dere aldri stått foran speilet i 2 minutter?😊 Jeg har et stort speil på badet som er vendt slik at jeg ser meg selv når jeg dusjer, når jeg kommer ut av dusjen og når jeg smører kroppen med bodylotion. Står også foran dette speilet når jeg prøver klær/kler meg, og da kikker jeg jo på meg selv fra alle vinkler for å se hvordan klærne sitter😊 Er dette jeg mener med at jeg kan se på meg selv i flere minutter og tenke at jeg ser veldig bra ut. På 22.7.2019 den 18.14, Anonym bruker skrev: Jeg er tjukk og syns likevel jeg er flott. Det er visst mye verre enn å like seg selv som slank! Har et knallvakkert ansikt, og fantastisk hår. Rumpa er stor og magen er rund og jeg kunne gjerne tape 20 kilo, men guttene ser ikke ut til å bry seg. Så lenge puppene er mer enn de klarer å få inn i én hånd, så er de fornøyde. Anonymkode: f8ce1...b95 Det er ikke slik at man må være slank for å være vakker og se bra ut. Synes faktisk det er penere med de som har litt ekstra enn å være ekstremt slank. Har ei venninne som ser smashing ut, hun er overvektig men har et skikkelig vakkert ansikt, stor fin rumpe, kjempe fint hår og fin fasong på kroppen. Så vakker kan man være i alle slags fasonger, men det viktigste er jo at man selv synes at man er vakker, slik som du😊 Anonymkode: e4e19...621
Elizabeth Skrevet 23. juli 2019 #33 Skrevet 23. juli 2019 På 21.7.2019 den 19.07, Anonym bruker skrev: Hvorfor er det så tabu å synes man selv er vakker? Når jeg ser meg selv i speilet så er det faktisk sånn at jeg tenker wow så flott jeg er. Jeg kan se på meg selv i flere minutter. Har et skikkelig fint ansikt, langt fint hår, en slank og fin kropp og skikkelig fine pupper. De er faste og henger ikke en plass. Har kjempe fine lange, rette og slanke ben og fin rumpe. Mer det flere som synes de ser skikkelig bra ut? Eller er det bare ingen som tør å si det «høyt»? Anonymkode: e4e19...621 Jeg kan si det uten å gjemme meg bak Anonym bruker. Ja, jeg er ganske fin. Alt det du sier😊
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2019 #34 Skrevet 23. juli 2019 På 21.7.2019 den 20.56, Anonym bruker skrev: HI, det er fantastisk! Bare pass på at du ikke lar det "gå til hodet" på deg - for det er jo naturligvis mange andre kvaliteter som er viktigere - å være snill, omsorgsfull, raus, real, morsom osv. Men du er kanskje alle de tingene også 🙂 ? Men så lenge dette ikke gjør deg arrogant eller nedlatende overfor andre du selv syns er mindre pene enn deg, er det jo bare fint. Anonymkode: 98960...fe4 Vel, jeg har en jobb som krever omsorg, har mange venner, samboer og en høytutdannede jobb. Jeg er en liten ramp og elsker å pranke kolleger på jobb, venner og familie, så det blir veldig mye latter😊 Har aldri hørt at jeg er arrogant eller nedlatende, heller aldri tenkt stygt om folk som ikke er «pene». Jeg synes bare det er så tabubelagt å synes at man selv ser bra ut og at man er fornøyd med utseendet sitt. Jeg synes faktisk jeg ser veldig bra ut og det er jo bare synd at man ikke skal kunne si det høyt. Alle burde studere seg selv litt i speilet av og til og «lete» etter noe man er fornøyd med😊 Anonymkode: e4e19...621
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2019 #35 Skrevet 23. juli 2019 3 minutter siden, Elizabeth89 skrev: Jeg kan si det uten å gjemme meg bak Anonym bruker. Ja, jeg er ganske fin. Alt det du sier😊 Hvis profilbildet er av deg, så er det lett å gi deg rett i det også Anonymkode: f8ce1...b95
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2019 #36 Skrevet 23. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vel, jeg har en jobb som krever omsorg, har mange venner, samboer og en høytutdannede jobb. Jeg er en liten ramp og elsker å pranke kolleger på jobb, venner og familie, så det blir veldig mye latter😊 Har aldri hørt at jeg er arrogant eller nedlatende, heller aldri tenkt stygt om folk som ikke er «pene». Jeg synes bare det er så tabubelagt å synes at man selv ser bra ut og at man er fornøyd med utseendet sitt. Jeg synes faktisk jeg ser veldig bra ut og det er jo bare synd at man ikke skal kunne si det høyt. Alle burde studere seg selv litt i speilet av og til og «lete» etter noe man er fornøyd med😊 Anonymkode: e4e19...621 Sunnere enn å lete etter feil, i alle fall. Anonymkode: f8ce1...b95
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2019 #37 Skrevet 23. juli 2019 På 21.7.2019 den 19.35, Anonym bruker skrev: Jeg synes jeg ser fin ut, pent ansikt og ok slank kropp. Mannen min, venner og kollegaer gir meg ofte komplimenter og skryt for utseende, har hørt fra andre at jeg er pen og vakker. Ikke sjeldent jeg opplever at folk stirrer både på en fin måte og noen gir stygge blikk. Jeg har også høy utdannelse, et yrke som gir status og vi har god inntekt begge to. Livet ditt er perfekt sier de. Jeg er også deprimert og til tider lyst til å ta livet mitt. Så jeg vet ikke om utseende er verdt så mye. Fører mest til misunnelse og negativitet i livet. Anonymkode: 656d5...363 Dette var veldig trist å lese😞 Men glad for at du er fornøyd med ditt ytre og faktisk klarer å se positive ting ved deg selv, både utseendemessig og «status». Når man er deprimert så kan det være veldig vanskelig! Jeg har også vært deprimert og alt jeg ville var å bare grave meg ned. Tok til meg motet og søkte hjelp og nå har jeg kommet meg på bena igjen. Det er absolutt ikke slik at fordi man ser bra ut, får masse komplimenter og at andre misunner deg betyr at man lever det perfekte liv. Har også selv opplevd at utseendet mitt har ført til misunnelse og negativitet. Har opplevd at venninner har droppet å invitere meg ut fordi de har følt at jeg tar oppmerksomheten fra dem. Har også opplevd at gutter ikke har turt å be meg ut/snakke til meg fordi de automatisk har tenkt at jeg har kjæreste og/eller at de ikke har sjans. Så det er ikke slik at å se bra ut er lykken, men synes det er viktig å tørre å si at man selv synes man ser bra ut. Og at vi kvinner blir flinkere til å være mer fornøyd med oss selv. Håper du får hjelp for din depresjon eller at du søker hjelp hvis ikke. Med hjelp er det faktisk lys i enden av tunnelen, jeg lover❤️ Anonymkode: e4e19...621
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2019 #38 Skrevet 23. juli 2019 14 minutter siden, Elizabeth89 skrev: Jeg kan si det uten å gjemme meg bak Anonym bruker. Ja, jeg er ganske fin. Alt det du sier😊 Så bra, Elizabeth! Det er fantastisk😍 Anonymkode: e4e19...621
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2019 #39 Skrevet 23. juli 2019 Dette er en veldig fin tråd❤️ Håper den forblir så positiv som dette ❤️ Fortsett med å «booste» hverandre, jenter💪🏼 Det er sunt! Og det er SÅ viktig å kunne smile til seg selv i speilet 😁👏🏼✨ Anonymkode: 2ac9b...4f7
Elizabeth Skrevet 23. juli 2019 #40 Skrevet 23. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvis profilbildet er av deg, så er det lett å gi deg rett i det også Anonymkode: f8ce1...b95 Nei, det er ikke meg. Det er jo Elizabeth Olsen. Men jeg ligner vel litt på henne, og har samme navn og er født i 89, så det ble bare sånn😊
aanonym Skrevet 24. juli 2019 #41 Skrevet 24. juli 2019 Så lenge du har mer å fare med enn et bra utseende så er det helt greit for meg. Synes bare syns på de som ikke har noe annet, for utseende endrer seg jo ganske raskt, mens intelligens, sosiale antenner, kunnskap osv er varige kvaliteter.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #42 Skrevet 24. juli 2019 Æsj. Jeg syns selv jeg ser veldig bra ut og har en fin kropp. Samtidig tenker jeg myyyye negativt om folk som er stygge og feite. Spesielt på stranda. Sier selvsagt aldri noe. Er alltid hyggelig med alle. Anonymkode: b76c6...04f
Elizabeth Skrevet 24. juli 2019 #43 Skrevet 24. juli 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Æsj. Jeg syns selv jeg ser veldig bra ut og har en fin kropp. Samtidig tenker jeg myyyye negativt om folk som er stygge og feite. Spesielt på stranda. Sier selvsagt aldri noe. Er alltid hyggelig med alle. Anonymkode: b76c6...04f Det gjør ikke jeg igjen... Der bør du ta deg kraftig sammen. Elsk deg selv, man har bare en kropp sier jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #44 Skrevet 24. juli 2019 2 minutter siden, Elizabeth89 skrev: Det gjør ikke jeg igjen... Der bør du ta deg kraftig sammen. Elsk deg selv, man har bare en kropp sier jeg. Men jeg kan ikke noe for at jeg synes feite folk er skikkelig vemmelige. Vet at det ikke er hyggelig, men jeg holder det inni meg... Anonymkode: b76c6...04f
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #45 Skrevet 24. juli 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men jeg kan ikke noe for at jeg synes feite folk er skikkelig vemmelige. Vet at det ikke er hyggelig, men jeg holder det inni meg... Anonymkode: b76c6...04f Det er fint at du holder det inni deg. Fortsett med det. Også på nett. Anonymkode: 6da83...cd2
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #46 Skrevet 24. juli 2019 1 time siden, Elizabeth89 skrev: Det gjør ikke jeg igjen... Der bør du ta deg kraftig sammen. Elsk deg selv, man har bare en kropp sier jeg. Men da bør vel også overvektige folk ta seg sammen og ta vare på den eneste kroppen de har fått. Hvis ikke slutte så i hvert fall begrense matinntaket. Man blir ikke overvektig av luft.... Anonymkode: baafc...440
CherryC Skrevet 24. juli 2019 #47 Skrevet 24. juli 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men da bør vel også overvektige folk ta seg sammen og ta vare på den eneste kroppen de har fått. Hvis ikke slutte så i hvert fall begrense matinntaket. Man blir ikke overvektig av luft.... Anonymkode: baafc...440 Må overvektige ta seg sammen for at du ikke skal bli uvel altså? Jaja...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #48 Skrevet 24. juli 2019 Jeg kan tenke at jeg ser veldig bra ut i blant, men andre ganger det stikk motsatte. Men jeg kan når jeg vil, liker å pynte meg. Har dog aldri stått i flere minutter og sett på meg selv i speilet.. det høres i overkant selvsentrert ut. Det er flott å vite at man er pen, men noen jenter som er pene blir veldig prinsesse, tar seg til rette, forventer å bli spandert på, prioritert i kø etc. Da falmer skjønnheten deres straks. Et vakkert hjerte er viktigst. Anonymkode: 6acd1...7c7
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #49 Skrevet 24. juli 2019 1 time siden, CherryC skrev: Må overvektige ta seg sammen for at du ikke skal bli uvel altså? Jaja... Det var ikke jeg som skrev at jeg blir uvel... Anonymkode: baafc...440
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2019 #50 Skrevet 24. juli 2019 På 21.7.2019 den 19.35, Anonym bruker skrev: Jeg synes jeg ser fin ut, pent ansikt og ok slank kropp. Mannen min, venner og kollegaer gir meg ofte komplimenter og skryt for utseende, har hørt fra andre at jeg er pen og vakker. Ikke sjeldent jeg opplever at folk stirrer både på en fin måte og noen gir stygge blikk. Jeg har også høy utdannelse, et yrke som gir status og vi har god inntekt begge to. Livet ditt er perfekt sier de. Jeg er også deprimert og til tider lyst til å ta livet mitt. Så jeg vet ikke om utseende er verdt så mye. Fører mest til misunnelse og negativitet i livet. Anonymkode: 656d5...363 Da er det din oppgave å snu på det ♥️ Negativitet er din fiende ♥️ Anonymkode: 82160...9f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå