Gå til innhold

Synes jeg selv er ekstremt flott

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så tabu å synes man selv er vakker? Når jeg ser meg selv i speilet så er det faktisk sånn at jeg tenker wow så flott jeg er. Jeg kan se på meg selv i flere minutter. Har et skikkelig fint ansikt, langt fint hår, en slank og fin kropp og skikkelig fine pupper. De er faste og henger ikke en plass. Har kjempe fine lange, rette og slanke ben og fin rumpe. 

Mer det flere som synes de ser skikkelig bra ut? Eller er det bare ingen som tør å si det «høyt»?

Anonymkode: e4e19...621

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det så tabu å synes man selv er vakker? Når jeg ser meg selv i speilet så er det faktisk sånn at jeg tenker wow så flott jeg er. Jeg kan se på meg selv i flere minutter. Har et skikkelig fint ansikt, langt fint hår, en slank og fin kropp og skikkelig fine pupper. De er faste og henger ikke en plass. Har kjempe fine lange, rette og slanke ben og fin rumpe. 

Mer det flere som synes de ser skikkelig bra ut? Eller er det bare ingen som tør å si det «høyt»?

Rette ben😂 Det var da enda godt de ikke stod i 90 graders vinkel a, gitt!

Anonymkode: 0b837...bb2

Skrevet

Så flott at du synes det :) jeg synes selv at jeg har ett pent ansikt, flotte skuldre og ben. Magen og puppene er ikke noe å skryte av, la på meg 25 kilo i begge graviditetene og har ikke gjort så veldig mye for å komme tilbake til der jeg var. Men er jevnt over fornøyd. I tillegg er jeg frisk, god helse og sterk :)

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rette ben😂 Det var da enda godt de ikke stod i 90 graders vinkel a, gitt!

Anonymkode: 0b837...bb2

Skjønner at du selv ikke har det😉 De er faktisk rette som et stearinlys😊

Skrevet

Jeg ser også at jeg har vært heldig når jeg ser i speilet.

Selvfølgelig er jeg ikke perfekt, men jeg ser ingen grunn til å fokusere på det som ikke er bra...

Jeg er høy, jeg har krøllete tykt hår, har pene øyne og et pent ansikt, har fine pupper og fine ben, vært heldig med genene så jeg har nesten ikke appelsinhud osv. Selvfølgelig er det best å fokusere på disse tingene.

Selvfølgelig har jeg dager hvor det er lettere å fokusere på at håret blir tørt og frizzy, at jeg veier noen kilo for mye, at jeg har litt heng over keisersnittarret, at jeg har åreknuter på bena osv.

Men stort sett vet jeg at ingen er perfekt så man får fokusere på det man er fornøyd med :)

Anonymkode: a7df1...d8d

Skrevet

Er fornøyd med meg selv men har aldri studert meg selv i flere minutter og tenkt wow. 

Anonymkode: 0574e...981

Skrevet

Jeg synes jeg ser fin ut, pent ansikt og ok slank kropp. Mannen min, venner og kollegaer gir meg ofte komplimenter og skryt for utseende, har hørt fra andre at jeg er pen og vakker. Ikke sjeldent jeg opplever at folk stirrer både på en fin måte og noen gir stygge blikk.

Jeg har også høy utdannelse, et yrke som gir status og vi har god inntekt begge to.

Livet ditt er perfekt sier de. 

Jeg er også deprimert og til tider lyst til å ta livet mitt. Så jeg vet ikke om utseende er verdt så mye. Fører mest til misunnelse og negativitet i livet.

Anonymkode: 656d5...363

Skrevet

Hærlighet..... 🙈🙊😂  

Anonymkode: 6a84b...146

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hærlighet..... 🙈🙊😂  

Anonymkode: 6a84b...146

Hva er problemet?

Skrevet

Ja, jeg har faktisk aldri møtt en kvinne som ser bedre ut enn meg. 

Anonymkode: 3607c...680

Skrevet

HI, det er fantastisk! Bare pass på at du ikke lar det "gå til hodet" på deg  - for det er jo naturligvis mange andre kvaliteter som er viktigere - å være snill, omsorgsfull, raus, real, morsom osv. Men du er kanskje alle de tingene også 🙂 ?

Men så lenge dette ikke gjør deg arrogant eller nedlatende overfor andre du selv syns er mindre pene enn deg, er det jo bare fint.

Anonymkode: 98960...fe4

Skrevet

Jeg er også fornøyd med hvordan jeg ser ut, selv om jeg kanskje ikke synes jeg er så mye flottere enn alle andre.

Anonymkode: 0a323...df3

Skrevet

Fint at du er fornøyd med deg selv! Det burde flere kvinner vært!

Anonymkode: 6da83...cd2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

HI, det er fantastisk! Bare pass på at du ikke lar det "gå til hodet" på deg  - for det er jo naturligvis mange andre kvaliteter som er viktigere - å være snill, omsorgsfull, raus, real, morsom osv. Men du er kanskje alle de tingene også 🙂 ?

Men så lenge dette ikke gjør deg arrogant eller nedlatende overfor andre du selv syns er mindre pene enn deg, er det jo bare fint.

Virker som det er litt sent for det.

Anonymkode: 75da4...13e

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor det? Hun skriver jo bare alt hun syns er fint på seg selv. Finner ikke noe nedlatende i innlegget, bare at hun er glad og stolt over sitt vakre ytre.

Skrevet

Så bra 😁👏🏼

Det er viktig å rose seg selv! Flere burde gjøre det❤️ Og, vi kvinner burde også rose hverandre, så jeg håper du slipper nedlatende kommentarer i denne tråden. 

Det er flott at du er glad i kroppen din!

Anonymkode: 2ac9b...4f7

Skrevet

Jobber som modell og hverken jeg eller andre jeg har blitt kjent med i den settingen ser seg i speilet i minutter og tenker «jeg er ekstremt flott». Jeg syns jeg er fin og ser jeg passer idealene til dagens modeller iallfall, men å tenke at jeg er ekstremt (!) flott. Det syns jeg er litt merkelig. Sikkert fantastisk å ha det sånn.  

Anonymkode: 10d0f...18d

Skrevet

Føler at jeg ser bra ut når jeg prøver. Har en jobb hvor jeg gjøre en innsats så der føler jeg meg pen. Hjemme går jeg helst i joggedress og uten sminke. 

Føler egentlig at et pent utseende har vært mest til belastning for meg. Er ganske introvert og sjenert, og dette sammen med bra utseende fører ofte til at folk tror jeg er overlegen og arrogant. Tror livet hadde vært lettere om jeg ikke var pen.

Anonymkode: 8e95b...9b1

Skrevet

Jeg kan til dels kjenne meg igjen. Jeg har aldri sett meg selv i speilet i flere minutter da. Men senest i stad titta jeg i speilet da jeg skulle vaske hendeneog tenkte at jeg er veldig fornøyd med utseende mitt.

Jeg er slank, fine pupper og fint, langt, hår. Jeg har også ting jeg ikke er helt fornøyd med. Men i det store bilde er det ikke noe å fokusere på, det er slike ting jeg bare selv ser. Får masse oppmerksomhet og positive kommentarer i ulike settinger. Stort sett er det hyggelig, men noen ganger er det ubehagelig også.

Heldigvis har jeg mer enn bare utseende. Kanskje derfor jeg ikke henger meg opp i detaljer jeg kanskje ikke er helt fornøyd med. Jeg har mange gode egenskaper som gjør meg til et godt medmenneske, samtidig som jeg er smart og dyktig i jobben min som er en stor del av min identitet. Er generelt godt likt av de jeg omgås med. Men det sier jeg aldri høyt. Utseende ser folk. De som kjenner meg vet jo at jeg er bra ellers og. Føler ikke for å fremheve meg selv ute blant folk.

Anonymkode: 24545...178

Skrevet

Jeg synes det er flott at du har så godt selvbilde, HI. Flere kvinner burde jobbe for et godt selvbilde. 

Det jeg håper du ikke har, er arroganse og at du føler  deg bedre enn andre, "bare" fordi du ser flott ut. Folk som er svært høye på seg selv har en lei tendens til å være nedlatende overfor andre. Dessverre. 

Anonymkode: 577f2...b00

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes også at jeg er vakker og attraktiv, men kun når jeg ser på meg selv i speilet. På bilder derimot ser jeg forferdelig ut 😭 og blir da minnet på at jeg er en helt vanlig gjennomsnittlig person med små øyebryn og stygg nese.

Anonymkode: baafc...440

Skrevet

Jeg er pen. Men det fineste komplimenter jeg har fått er at jeg er «meget sosialt kompetent» 

Anonymkode: 82ac0...6b4

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Janteloven lenge leve!

Anonymkode: 6da83...cd2

Skrevet

Jeg er tjukk og syns likevel jeg er flott. Det er visst mye verre enn å like seg selv som slank!

Har et knallvakkert ansikt, og fantastisk hår. Rumpa er stor og magen er rund og jeg kunne gjerne tape 20 kilo, men guttene ser ikke ut til å bry seg. Så lenge puppene er mer enn de klarer å få inn i én hånd, så er de fornøyde.

Anonymkode: f8ce1...b95

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er flott at du har så godt selvbilde, HI. Flere kvinner burde jobbe for et godt selvbilde. 

Det jeg håper du ikke har, er arroganse og at du føler  deg bedre enn andre, "bare" fordi du ser flott ut. Folk som er svært høye på seg selv har en lei tendens til å være nedlatende overfor andre. Dessverre. 

Anonymkode: 577f2...b00

Har de en tendens til det, altså? Eller blir de tillagt det, fordi andre i hemmelighet går og misunner dem og leter etter feil på dem? "Hun er nok vakker, men du vet, det er typisk dum og deilig" eller "hun er jo veldig intelligent, men du vet, da har man jo typisk liten EQ i tillegg". Det er vanlig å høre sånt. Som om det er umulig å faktisk være heldig på to områder? Det er ikke noen guddommelig rettferdighet som sørger for at man bare får det ene -  det finnes masse folk som både er glupe, vakre, musikalske, slanke, kloke, vennlige og empatiske. Og så finnes det en del som ser at de selv ikke har alt dette, og da oppstår myter som at "er man vakker, blir man cocky" eller lignende.

Anonymkode: f8ce1...b95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...