Gå til innhold

Rart spm kanskje men...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg skulle ha kjøpt nytt gulv ville jeg tatt et jeg likte. Jeg ville antagelig ikke ha hatt peiling på om noen jeg kjente hadde likt gulv, for sånt legger jeg ikke merke til. 

 

 

Anonymkode: 5fdd9...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestevenninna mi gifta seg i samme brudekjole som meg. Overlevde det og altså. 

Anonymkode: a081f...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dette viktig for deg, Hi? Jeg lurer oppriktig, for jeg forstår ikke at det skulle være et problem.

Hvis dette gjelder en person som alltid hermer etter deg og så kjøper sofa og gardiner og pynteputer som er helt lik dine, da ville jeg stusset. Men gulvet ville jeg ikke tenkt på, annet enn at jeg ville kommentert at de sikkert kom til å bli veldig fornøyde, hvis jeg var fornøyd med min. Med andre rom, annen belysning, annen møblering så er det nok ingen som vil tenke på at det er samme parkett en gang - eller om de legger merke til det, at den er fin i ulike sammenhenger.

Anonymkode: d5ffd...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde jeg ALDRI tenkt over, om jeg i det hele tatt hadde lagt merke til det. Om jeg hadde lagt merke til det hadde jeg sikkert sagt noe hyggelig om at vi har lik smak. 

Er det noe å ta på vei av? Skjønner ikke problemet. 

Anonymkode: e9f39...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke brydd meg mindre. Hvorfor skulle det være et problem, med mindre det er et ekstremt spesielt gulv? 

Anonymkode: f4ef2...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit! Vi har nettopp lagt ny parkett. Aner ikke om vi har lik noen av de vi kjenner!!! 😱 Og vi kjenner jo endel mennesker! Kan det tenkes vi har mistet noen venner nå?😮

Anonymkode: 72e3b...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser man godt hvor frekke folk kan bli. Skjønner ikke hva dere får ut av det? Må dere gjøre narr av Hi? tragisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge denne parketten finnes å få kjøpt i butikkene, må man jo regne med at flere kjøper den. Utvalget i parkett er ikke så kjempestort heller. Så oddsene er ganske gode for at man skal dumpe bort i noen med samme parkett som en selv i løpet av livet. Jeg aner ikke hva vennene mine har på gulvet. Interesserer meg ikke. Så hvis jeg skal legge nytt, er det mulig jeg kommer i skade for å velge det samme som noen i omgangskretsen . Så vi, dette synes jeg ikke er noe problem. 

Anonymkode: 240cd...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg vil bare høre hva dere hadde tenkt og hadde dere sagt noe. Jeg vet at spm lyder rart og at jeg er rar men...

Du vet noen pusser opp, du tar en titt også ser du at de har valgt å ha samme parkett som du har. Hadde du blitt litt irritert? Hadde du sagt noe? I et hav der ute fullt med masse forskjellig parkett så velger de å ha akuratt den samme du har.

Anonymkode: 9b7b4...d7e

Nei

Anonymkode: 05e1a...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du trenger ikke å svare sånn. Eller du trengte ikke å svare heller.🙄

Anonymkode: 9b7b4...d7e

Du er generelt pussig, skjønner jeg. 

Du stiller et spørsmål, og vil vite hva folk synes. Og når folk svarer, så sier du «Jeg vil ikke vite hva du synes»? 

Anonymkode: 7cfd5...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde skifte navn til et av følgende: 

Fru Snøfnugg

Fru Krenka

Fru Persilleblad

Anonymkode: 7cfd5...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil bare høre hva dere hadde tenkt og hadde dere sagt noe. Jeg vet at spm lyder rart og at jeg er rar men...

Du vet noen pusser opp, du tar en titt også ser du at de har valgt å ha samme parkett som du har. Hadde du blitt litt irritert? Hadde du sagt noe? I et hav der ute fullt med masse forskjellig parkett så velger de å ha akuratt den samme du har.

Anonymkode: 9b7b4...d7e

Nei, hadde ikke sagt noe med mindre jeg hadde et ønske om å dumme meg skikkelig ut

Anonymkode: 05cc9...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes ikke det er rart! Følelser har en ikke styr på. Ellers kunne vi forelsket oss i hvem vi ville.

Men, den rasjonelle siden ved dette er jo at det er deres eiendom, deres penger som er brukt på å kjøpe inn deres parkett. Usmakelig gjort, men de har all lov til å gjøre det.

Det er ikke så mye du får gjort med det. Annet enn å gi uttrykk for at det var usmakelig.

Anonymkode: 3fbcc...4f5

Hadde noen sagt til meg at de synes det var usmakelig at jeg hadde valgt samme parkett som de, da hadde jeg trodd det hadde rablet helt for de

Anonymkode: 05cc9...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt mer på dette, og kommet frem til at hi er inne på noe.

Det demret plutselig for meg at omtrent alle jeg kjenner har kjøpt samme toalett som meg! Grohe vegghengt, fuckings copycats! 

Anonymkode: ef841...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke problemet, du har kjøpt noen planker i en butikk, det samme har hele Norges befolkning gjort, de har gulv i hjemmet sitt. 

Anonymkode: a7106...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like interessert i parkett som i bieoppdrett og hadde lett valgt det samme som hos noen jeg kjenner om jeg hadde sett noe som var ok. 

For å spare tid, slippe å sette meg inn i noe og få noe jeg vet hvordan ser ut i virkeligheten. 

Hadde noen «hermet» vår parkett hadde jeg tatt det som et kompliment.  

Anonymkode: 65a4a...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...