Gå til innhold

Rart spm kanskje men...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare høre hva dere hadde tenkt og hadde dere sagt noe. Jeg vet at spm lyder rart og at jeg er rar men...

Du vet noen pusser opp, du tar en titt også ser du at de har valgt å ha samme parkett som du har. Hadde du blitt litt irritert? Hadde du sagt noe? I et hav der ute fullt med masse forskjellig parkett så velger de å ha akuratt den samme du har.

Anonymkode: 9b7b4...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke tenkt over det i det hele tatt. Men jeg har få ønsker om å være spesiell og ha ting for meg selv. Var jeg fornøyd med parketten ville jeg nok blitt glad for at andre valgte noe bra😊

Anonymkode: 12909...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde virkelig ikke brydd meg et døyt! Ja, dette var ett rart spørsmål, og jeg skjønner virkelig ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tante grusom master of law skrev:

Det hadde virkelig ikke brydd meg et døyt! Ja, dette var ett rart spørsmål, og jeg skjønner virkelig ikke problemet.

Du trenger ikke å svare sånn. Eller du trengte ikke å svare heller.🙄

Anonymkode: 9b7b4...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er rart! Følelser har en ikke styr på. Ellers kunne vi forelsket oss i hvem vi ville.

Men, den rasjonelle siden ved dette er jo at det er deres eiendom, deres penger som er brukt på å kjøpe inn deres parkett. Usmakelig gjort, men de har all lov til å gjøre det.

Det er ikke så mye du får gjort med det. Annet enn å gi uttrykk for at det var usmakelig.

Anonymkode: 3fbcc...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underlig ting å irritere seg over. Hadde, om jeg i det hele tatt hadde tenkt over det, bare tenkt at "så gøy at vi liker de samme tingene" :)

Anonymkode: 8b70c...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes ikke det er rart! Følelser har en ikke styr på. Ellers kunne vi forelsket oss i hvem vi ville.

Men, den rasjonelle siden ved dette er jo at det er deres eiendom, deres penger som er brukt på å kjøpe inn deres parkett. Usmakelig gjort, men de har all lov til å gjøre det.

Det er ikke så mye du får gjort med det. Annet enn å gi uttrykk for at det var usmakelig.

Anonymkode: 3fbcc...4f5

Usmakelig? Å velge lik parkett? Seriøst?

Anonymkode: 8b70c...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg hadde tenkt i ett nanosekund at søren, de har likt. Men når jeg tenker meg om la søstra mi likt gulv som oss, synes bare det var stas at hun ville ha likt 😊 

Anonymkode: a29c6...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes ikke det er rart! Følelser har en ikke styr på. Ellers kunne vi forelsket oss i hvem vi ville.

Men, den rasjonelle siden ved dette er jo at det er deres eiendom, deres penger som er brukt på å kjøpe inn deres parkett. Usmakelig gjort, men de har all lov til å gjøre det.

Det er ikke så mye du får gjort med det. Annet enn å gi uttrykk for at det var usmakelig.

Anonymkode: 3fbcc...4f5

Usmakelig? Alle har rett til å kjøpe likt gulv, like klær osv. 

Anonymkode: a29c6...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: Med deres møbler og ting på kommer det til å se helt anderledes ut enn hos deg.

For det andre er det tusindvis av folk med akkurat den parketten rundt om i Norge. Du er langt fra alene om den uansett.

 

Anonymkode: d851d...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes ikke det er rart! Følelser har en ikke styr på. Ellers kunne vi forelsket oss i hvem vi ville.

Men, den rasjonelle siden ved dette er jo at det er deres eiendom, deres penger som er brukt på å kjøpe inn deres parkett. Usmakelig gjort, men de har all lov til å gjøre det.

Det er ikke så mye du får gjort med det. Annet enn å gi uttrykk for at det var usmakelig.

Anonymkode: 3fbcc...4f5

Usmakelig gjort?

Hi, skjønner ikke at du blir irritert over dette. En gulv er ganske så anonymt, hvis det ikke er en veldig spesiell parkett da?

Anonymkode: 379b8...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du har rett, det var et rart spørsmål. 

Usmakelig å velge likt gulv? Er du sikker på at de i det hele tatt vet at de har valgt likt da? 

Venninnen min kom for å se på gulvet vårt da de skulle legge nytt selv, hun ville se hvordan det såg ut på store flater og ikke bare ut fra prøvene i butikken. Det er jo bar hyggelig og et kompliment til din smak? 

Rare folk!

Anonymkode: 59090...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus, hva spiller det for rolle, hvem ser på andres gulv og tenker slikt? Da har du et fint og fattig livsinnhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du trenger ikke å svare sånn. Eller du trengte ikke å svare heller.🙄

Anonymkode: 9b7b4...d7e

Mitt svar var bare et ærlig svar på ditt spørsmål. Tror kanskje du er litt vel følsom og lettkrenket. Prøv å la ting prelle av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke blitt plaget av det, nei. Derimot kunne jeg blitt litt lei meg dersom jeg f.eks. hadde valgt en mørk farge og venninnen min la ut om hvordan hun i hvertfall ikke ville ha mørke farger.

Men samme farge? Det er da bare hyggelig at hun liker det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil bare høre hva dere hadde tenkt og hadde dere sagt noe. Jeg vet at spm lyder rart og at jeg er rar men...

Du vet noen pusser opp, du tar en titt også ser du at de har valgt å ha samme parkett som du har. Hadde du blitt litt irritert? Hadde du sagt noe? I et hav der ute fullt med masse forskjellig parkett så velger de å ha akuratt den samme du har.

Anonymkode: 9b7b4...d7e

Kunne ikke brydd meg mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde overhodet ikke brydd meg. Og jeg hadde aldri i verden sagt noe. Hva skal du si da? At du hadde den parketten først, så ingen andre får velge den?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, seriøst?? Nei det ville jeg gitt blaffen i. 

Med mindre du har valgt knallgul parkett er du nok ikke det unike snøfnugget med ypperlig smak som du tror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ville jeg bare sett på som et komplement til min smak. At jeg har noe de likte og ble inspirert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ingen hadde likt den parketten hadde den ikke vært i salg...

At noen jeg kjente hadde valgt lik parkett som meg hadde jeg bare syntes vært gøy, da liker vi det samme.

At du skal bli grinete over noe sånt er veldig rart i mine øyne.

Anonymkode: ff282...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt Ok. Ikke så mange parketter.

Men parkett, gardiner, sofa og hårsveis samtidig.. da begynner er mønster🤪

Anonymkode: 7edb1...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per og Anne er ute og ser på parkett.

Denne var fin sier Per, fin farge.

Ånei, svarer Anne, jeg tror Lise har valgt akkurat denne, vi må finne en annen, om vi velger likt tregulv som henne blir hun sur...

Anonymkode: ff282...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil bare høre hva dere hadde tenkt og hadde dere sagt noe. Jeg vet at spm lyder rart og at jeg er rar men...

Du vet noen pusser opp, du tar en titt også ser du at de har valgt å ha samme parkett som du har. Hadde du blitt litt irritert? Hadde du sagt noe? I et hav der ute fullt med masse forskjellig parkett så velger de å ha akuratt den samme du har.

Anonymkode: 9b7b4...d7e

Er det noen veldig nært som omgås akkurat de samme personene? Jeg skjønner bare ikke hvorfor dette skal gjøre noe? Jeg ville tyveri imot tatt det som et kompliment jeg, at de også likte gulvet.

En svært spesiell taper feks er kanskje litt sært om de velger også, men parkett? De fleste har jo nokså like gulv. 

Anonymkode: 35c4c...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...