Anonym bruker Skrevet 17. juli 2019 #26 Skrevet 17. juli 2019 Takk for innspill. Kommer til å kjøpe et gavekort på 500,- på favoritt butikken hennes. Anonymkode: ebfdd...45e
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2019 #27 Skrevet 18. juli 2019 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor lenge har dere vært kjærester da? Å straffe henne med å ikke gi henne bursdagsgave vil aldri føre med seg noe godt. Anonymkode: bcb7f...a63 Jeg tenker jo ikke straffe henne med å ikke gi gave. Går vel mer på at jeg kjenner henne ikke i det hele tatt iom at hun aldri er tilstede da jeg er der. Hvis vi er på noe sammen f.eks restaurant så sitter hun bare med mobilen og headset og kommuniserer ikke et ord med noen. Anonymkode: ebfdd...45e
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2019 #28 Skrevet 18. juli 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker jo ikke straffe henne med å ikke gi gave. Går vel mer på at jeg kjenner henne ikke i det hele tatt iom at hun aldri er tilstede da jeg er der. Hvis vi er på noe sammen f.eks restaurant så sitter hun bare med mobilen og headset og kommuniserer ikke et ord med noen. Anonymkode: ebfdd...45e Men du sier at søsknene hennes ikke er sånn, så da tenker du sikkert å kjøpe gave til dem når de har bursdag? Forskjellsbehandling er noe hun ville ha husket for alltid, også etter at hun blir voksen og forhåpentligvis mer fornuftig. Svigerforeldrene mine gjorde dette med stebarna til mannens søster - ga gaver til den ene men ikke til den andre fordi de ikke kjente ham like godt. Det har for alltid farget mitt syn på dem. Bra du har landet på å gi gave likevel. Anonymkode: 07bb9...975
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2019 #29 Skrevet 18. juli 2019 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjæresten min har en datter som fyller 16 år om kort tid. Hun er svært krevende og frekk. Hun spør aldri om å få noe, hun bare skal ha det og da skal det kjøpes med en gang. Det gjelder alt fra klær, sko, mobil osv. Meg behandler hun som luft, hilser aldri da jeg kommer eller snakker aldri med meg. Svarer kort hvis jeg prøver å snakke med henne. Hun har null respekt for sin far, kaller han stygge ting, hyler og skriker for alt. Nekter å spise sammen med oss og låser seg inne på rommet og nekter å åpne hvis faren vil snakke med henne. Føler at jeg burde kjøpe en gave til henne, selv om jeg egentlig ikke har lyst og hun fortjener det hvertfall ikke med oppførselen sin både mot meg og sin far. Hva tenker dere, skal jeg kjøpe noe til henne eller bare la det være? Anonymkode: ebfdd...45e Ikke kjøp. Behandle henne likt. Ikke se på henne eller snakk til henne. Har far problemer med dette, kan du bare nevne oppdragelsen av denne drittungen. Hadde barna mine oppført seg slik hadde det blitt månelyst. Anonymkode: 843ca...d57
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2019 #30 Skrevet 18. juli 2019 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke kjøp. Behandle henne likt. Ikke se på henne eller snakk til henne. Har far problemer med dette, kan du bare nevne oppdragelsen av denne drittungen. Hadde barna mine oppført seg slik hadde det blitt månelyst. Anonymkode: 843ca...d57 Jeg har jo ikke tenkt å falle ned på hennes nivå... Anonymkode: ebfdd...45e
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2019 #31 Skrevet 18. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har jo ikke tenkt å falle ned på hennes nivå... Anonymkode: ebfdd...45e Du, det skjønner jeg absolutt, men etter det jeg har lest har du prøvd alt... Så nå burde du prøve å gjøre det samme mot henne. Lat som hun ikke er der. Ikke snakk med henne. Kanskje hun lærer etterhvert.... Anonymkode: 843ca...d57
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2019 #32 Skrevet 18. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du, det skjønner jeg absolutt, men etter det jeg har lest har du prøvd alt... Så nå burde du prøve å gjøre det samme mot henne. Lat som hun ikke er der. Ikke snakk med henne. Kanskje hun lærer etterhvert.... Anonymkode: 843ca...d57 Har du aldri hørt uttrykket at barn ikke gjør som du sier, de gjør som du gjør? Selvfølgelig oppfører man seg ikke på en måte man ikke selv synes er grei for å lære 16-åringen en lekse. Man oppfører seg sånn som man mener er riktig å oppføre seg, og håper at tenåringen når de kommer ut av den egoistiske fasen og drittsekkoppførselen ser at de skulle ha oppført seg sånn som du gjør for det gir de mange flere fordeler i livet å møte folk med en positiv innstilling. Ser de voksne oppføre seg like galt som de selv vil de jo aldri lære ihvertfall. Anonymkode: 82549...7bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå