Gå til innhold

Når folk henger seg på vår ferie (bare bestiller hus der vi skal) og presser seg på.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor har dere krasjet ferien deres?

Anonymkode: ab85c...35c

Jeg har varslet dem om at de står helt fritt til å gjøre som de ønsker. De skal ikke være avhengig av oss. Vi opptrer på ingen måte som det HI beskriver. Hadde ikke tenkt at vi kræsjet ferien deres, sånn egentlig. Hvorfor mener du at vi har kræsjet den utfra det jeg skriver?

Anonymkode: 4d660...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skyver de ikke på døgnet når det er ferie? Ingen vil da opp så tidlig i ferien?? 

Anonymkode: f237f...af1

Dette er jo på siden, men tro meg: noen barn våkner grytidlig samme hva du prøver. 

Anonymkode: 9e549...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har varslet dem om at de står helt fritt til å gjøre som de ønsker. De skal ikke være avhengig av oss. Vi opptrer på ingen måte som det HI beskriver. Hadde ikke tenkt at vi kræsjet ferien deres, sånn egentlig. Hvorfor mener du at vi har kræsjet den utfra det jeg skriver?

Anonymkode: 4d660...478

Du sier de står fritt, men det er jo ikke sikkert de føler det sånn når dere har kommet dit de er, de føler nok ar de MÅ være en del sammen med dere. 

Anonymkode: ab85c...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor har dere krasjet ferien deres?

Anonymkode: ab85c...35c

De har nok ikke det 😊

Anonymkode: c4a6a...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor har dere krasjet ferien deres?

Anonymkode: ab85c...35c

Hvorfor tror du at de har har gjort det?

Det finnes folk som liker å være sammen, skjønner du. 

Anonymkode: 58a89...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har varslet dem om at de står helt fritt til å gjøre som de ønsker. De skal ikke være avhengig av oss. Vi opptrer på ingen måte som det HI beskriver. Hadde ikke tenkt at vi kræsjet ferien deres, sånn egentlig. Hvorfor mener du at vi har kræsjet den utfra det jeg skriver?

Anonymkode: 4d660...478

Fordi dere har det! Jeg hadde ikke likt at kjentsfolk tilfeldigvis /planlagt kom på samme sted. Hadde vi ville hatt med noen hadde vi vel spurt? Når dere først er der føler man seg jo forpliktet til å være sammen. Utrolig kjipt!

Anonymkode: f237f...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har varslet dem om at de står helt fritt til å gjøre som de ønsker. De skal ikke være avhengig av oss. Vi opptrer på ingen måte som det HI beskriver. Hadde ikke tenkt at vi kræsjet ferien deres, sånn egentlig. Hvorfor mener du at vi har kræsjet den utfra det jeg skriver?

Anonymkode: 4d660...478

Kanskje fordi du skriver at dere har "sneket" dere med.

Anonymkode: f19c1...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skyver de ikke på døgnet når det er ferie? Ingen vil da opp så tidlig i ferien?? 

Anonymkode: f237f...af1

Er ikke alltid det fungerer. Vi kan skyve kvelden slik at minstemann legger seg etter kl.20,men han står likevel opp kl.6.... 

Anonymkode: f51d0...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje fordi du skriver at dere har "sneket" dere med.

Anonymkode: f19c1...755

Det er kanskje feil ordvalg. Jeg spurte, far i huset sjekket muligheten og fant et godt tilbud til oss. Vi er litt sammen, og drar hver for oss, også om vi er på samme sted. Vi okkuperer ikke hele ferien deres! Vi sees sjelden ellers i året og er nær familie. De har mye ferie igjen når vi drar. Håper virkelig ikke at de ser på oss som parasitter. 

Anonymkode: 4d660...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke alltid det fungerer. Vi kan skyve kvelden slik at minstemann legger seg etter kl.20,men han står likevel opp kl.6.... 

Anonymkode: f51d0...ba9

Hvor mange dager på rad har dere prøvd?

Anonymkode: f237f...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her. Resten av ferien vår gikk fint asså. Etter at jeg var sur med mårratryne så skjønte de tegninga. Angående at de reiste samme sted som oss så er det OK, så lenge vi får ta ting i vårt tempo. Jeg liker denne familien godt, bare ikke før fugla fiser i ferien min. 

 

Anonymkode: 27b2a...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke alltid det fungerer. Vi kan skyve kvelden slik at minstemann legger seg etter kl.20,men han står likevel opp kl.6.... 

Anonymkode: f51d0...ba9

 

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er jo på siden, men tro meg: noen barn våkner grytidlig samme hva du prøver. 

Anonymkode: 9e549...7ba

Den store forskjellen her ligger jo i om man da tillater barnet å gå og banke på hos andre før Fanden har fått sko på beina.

Anonymkode: 880ee...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange dager på rad har dere prøvd?

Anonymkode: f237f...af1

Hele ferien..... da han var på hytta med besteforeldre gikk det bra og han sov til 8.30. Nå er det kanskje til kl.7

Anonymkode: f51d0...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

Den store forskjellen her ligger jo i om man da tillater barnet å gå og banke på hos andre før Fanden har fått sko på beina.

Anonymkode: 880ee...8e0

Og det får ikke mine!

Anonymkode: f51d0...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skyver de ikke på døgnet når det er ferie? Ingen vil da opp så tidlig i ferien?? 

Anonymkode: f237f...af1

Sykt store forskjeller på barn der gitt🙄 Her har jeg en av hver.. Eldste forsøkte vi i alle ferier å forskyve døgnet litt. Kunne være kjempe seint oppe, men slo alltid feil.. noen ganger sto hun opp tidligere .. hun er i dag 8 år og har sovet til kl 9 , 2 ganger i sitt liv.. hu på 5 kan vi forskyve døgnet på ;) he he

Anonymkode: d9c4b...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er kanskje feil ordvalg. Jeg spurte, far i huset sjekket muligheten og fant et godt tilbud til oss. Vi er litt sammen, og drar hver for oss, også om vi er på samme sted. Vi okkuperer ikke hele ferien deres! Vi sees sjelden ellers i året og er nær familie. De har mye ferie igjen når vi drar. Håper virkelig ikke at de ser på oss som parasitter. 

Anonymkode: 4d660...478

Det er jo fortsatt veldig frekt, hadde de ønsket å dra på ferie med dere hadde de jo spurt. Og det er jo ikke mulig for de å ikke være sammen med dere, dere er jo der og det ville blitt veldig rart. 

Anonymkode: ab85c...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo fortsatt veldig frekt, hadde de ønsket å dra på ferie med dere hadde de jo spurt. Og det er jo ikke mulig for de å ikke være sammen med dere, dere er jo der og det ville blitt veldig rart. 

Anonymkode: ab85c...35c

Tror ikke det er sånn, at de tvert i mot synes det er fint å dele litt av ferien sin med oss. Heldigvis har jeg gode relasjoner til familien, og det er lenge til vi sees neste gang. Sannsynligvis ikke før neste år. Og nei, det hadde overhodet ikke vært rart på noe som helst vis om de hadde valgt å gjøre noe uten oss. Vi er voksne, selvstendige mennesker som ikke behøver å henge i rompa på hverandre, selv om vi ferierer på samme sted. 

Anonymkode: 4d660...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke det er sånn, at de tvert i mot synes det er fint å dele litt av ferien sin med oss. Heldigvis har jeg gode relasjoner til familien, og det er lenge til vi sees neste gang. Sannsynligvis ikke før neste år. Og nei, det hadde overhodet ikke vært rart på noe som helst vis om de hadde valgt å gjøre noe uten oss. Vi er voksne, selvstendige mennesker som ikke behøver å henge i rompa på hverandre, selv om vi ferierer på samme sted. 

Anonymkode: 4d660...478

Det går bare ikke inn hos deg, ingen antenner, bare egoisme. Kanskje de egentlig ikke ønsker å gjøre noe som helst sammen med dere i ferien, ikke en gang å se dere...

Anonymkode: ab85c...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det går bare ikke inn hos deg, ingen antenner, bare egoisme. Kanskje de egentlig ikke ønsker å gjøre noe som helst sammen med dere i ferien, ikke en gang å se dere...

Anonymkode: ab85c...35c

Omg, kan ikke du bare ta deg en fuckings bolle? Hva faen feiler deg? Når ble du ekspert på totalt fremmede menneskers relasjoner? Håper denne stakkars damen gjennomskuer ditt patetiske forsøk på å gjøre henne usikker!

Anonymkode: 9e549...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det går bare ikke inn hos deg, ingen antenner, bare egoisme. Kanskje de egentlig ikke ønsker å gjøre noe som helst sammen med dere i ferien, ikke en gang å se dere...

Anonymkode: ab85c...35c

Dette ble for dumt. Sånn er det virkelig ikke. Glad jeg har familie som er glad i meg. Virker som du heller sliter med dine relasjoner, og heller burde gå inn i deg selv. 

Anonymkode: 4d660...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette ble for dumt. Sånn er det virkelig ikke. Glad jeg har familie som er glad i meg. Virker som du heller sliter med dine relasjoner, og heller burde gå inn i deg selv. 

Anonymkode: 4d660...478

Jeg har feriert med både venner og familie i sommer, avtalt på forhånd. Men jeg husker når kusinen min bare dukket opp på samme sted når vi var på ferie for en del år siden. Utrolig kleint og vi følte at vi måtte gjøre ting sammen med de. Et par morgenen sto vi opp tidlig og dro på tur før de hadde våknet, bare for å slippe unna. 

Anonymkode: ab85c...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har feriert med både venner og familie i sommer, avtalt på forhånd. Men jeg husker når kusinen min bare dukket opp på samme sted når vi var på ferie for en del år siden. Utrolig kleint og vi følte at vi måtte gjøre ting sammen med de. Et par morgenen sto vi opp tidlig og dro på tur før de hadde våknet, bare for å slippe unna. 

Anonymkode: ab85c...35c

Heldigere stilt vi da, for vi kommuniserer👍

Anonymkode: 4d660...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har feriert med både venner og familie i sommer, avtalt på forhånd. Men jeg husker når kusinen min bare dukket opp på samme sted når vi var på ferie for en del år siden. Utrolig kleint og vi følte at vi måtte gjøre ting sammen med de. Et par morgenen sto vi opp tidlig og dro på tur før de hadde våknet, bare for å slippe unna. 

Anonymkode: ab85c...35c

Du kan jo ikke snakke for alle andre av den grunn. Naboene hang seg på vår ferie i år. «Vi blir med» sa de bare. «Så koselig!» sa vi. Og vi mente det og. Hadde tidenes beste ferie. 😊

Anonymkode: bbb23...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2019 den 9.00, Anonym bruker skrev:

Du sier de står fritt, men det er jo ikke sikkert de føler det sånn når dere har kommet dit de er, de føler nok ar de MÅ være en del sammen med dere. 

Anonymkode: ab85c...35c

Kutt nå ut diktingen din. 

Anonymkode: 880ee...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...