Branok Skrevet 14. juli 2019 #1 Skrevet 14. juli 2019 For en stund siden møtte jeg en kjekk mann, eller dvs jeg kjente han (og familien hans, søsken/foreldre)litt fra før, og vi har blitt bedre kjent gjennom jobb(jobber ikke samme sted eller med det samme) Jeg har vært hos han og han hos meg, i embets medfør. Men det har vært lite snakk om jobb og mest om felles interesser. Kjenner jeg liker han bedre og bedre og at det kribler i magen bare jeg tenker på han. Vi har lagt planer om div. aktiviteter både bare oss 2 og sammen med andre. Han sier " vi må få med oss flere... Har så lyst til å høre om han blir med på kino eller noe, ala en date, men usikker på om jeg har mistolket hans signaler. Kan legge til at vi er godt voksne men er lenge siden jeg har vært på leting (vært offisielt singel i et år ca nå) så usikker på det her.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #2 Skrevet 14. juli 2019 Hopp i det og be ham ut. Om han ikke er interessert har du ikke tapt noe, du slipper bare å kaste bort tid på å leve i et falskt håp. Men du har alt å vinne - for kanskje sier han ja Lykke til Anonymkode: 48592...7bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå