Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #26 Skrevet 13. juli 2019 9 timer siden, Pashla skrev: Er dette noe å tolke da? Hun ergrer seg over å ikke kunne gå. Heldige deg og heldige Inger som skal. Svar «god arbeidslyst til deg som må jobbe, kanskje kommer det en ny mulighet!» Merkelig åssen folk kan si noe men mene noe annet. Anonymkode: 6d840...727
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #27 Skrevet 13. juli 2019 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tolker det som noe i retning av "Kos deg på Streetfood. Inger skal også dit, og hun er skikkelig hyggelig, kanskje dere treffes?" Anonymkode: 43b87...876 Hvordan i alle dager kom du frem til det? Anonymkode: 97074...9d8
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #28 Skrevet 13. juli 2019 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har meldt meg på et arrangement idag og en venninne av meg har tydeligvis sett på Facebook at jeg skulle dit idag, Street food. Hun sendte meg slik sms: «Kos deg på street Food idag ❤️. Jeg ville ha gått sammen med min skjønne venninne, Inger, dersom jeg ikke var på jobb» Innspill? Anonymkode: 6d840...727 Jeg tenker at hun er litt lei seg kanskje fordi du ikke ba henne med, og vil fortelle deg at hun har noen å gå med hun og. Synes det er en merkelig melding å sende, "min skjønne venninne, Inger" er litt over the top for meg å sende til deg når dere ikke har snakket om det engang Anonymkode: 97074...9d8
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #29 Skrevet 13. juli 2019 Merkelig melding! Hvorfor i alle dager fortelle deg at hun ville reist dit med skjønne Inger. Jeg ville tolket det som om at hun er snurt for at ikke du inviterte deg, og at hun prøver å redde ansikt med å fortelle deg (seg selv) om at hun var allerede invitert av noen andre. Anonymkode: 9e4fb...b0f
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #31 Skrevet 13. juli 2019 Er det ei god venninne av deg? Altså ei du vanligvis er mye sammen med? Isåfall så skjønner jeg ikke helt greia med å ikke inkludere folk. Sett flere tråder her hvor trådstarter har venninner som er sure fordi de ikke har blitt invitert eller inkludert. Vi er jo voksne mennesker. Anonymkode: 1f529...fb5
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #32 Skrevet 13. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvordan i alle dager kom du frem til det? Anonymkode: 97074...9d8 Hun sier jo bare at hun hadde planlagt å gå, men ikke kunne? Hvorfor bli fornærmet over det? Er tanken at sms-skriveren liker denne Inger bedre enn deg? Jeg tror altså rett og slett hun mener at Streetfood høres kult ut, og at Inger også skal dit. Anonymkode: 43b87...876
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #33 Skrevet 13. juli 2019 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun sier jo bare at hun hadde planlagt å gå, men ikke kunne? Hvorfor bli fornærmet over det? Er tanken at sms-skriveren liker denne Inger bedre enn deg? Jeg tror altså rett og slett hun mener at Streetfood høres kult ut, og at Inger også skal dit. Anonymkode: 43b87...876 Har jeg sagt at jeg er fornærmet? Jeg har bedt om hjelp til tolking, det er det eneste jeg har bedt om. Anonymkode: 6d840...727
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #34 Skrevet 13. juli 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Merkelig melding! Hvorfor i alle dager fortelle deg at hun ville reist dit med skjønne Inger. Jeg ville tolket det som om at hun er snurt for at ikke du inviterte deg, og at hun prøver å redde ansikt med å fortelle deg (seg selv) om at hun var allerede invitert av noen andre. Anonymkode: 9e4fb...b0f Merkelig å bli snurt for noe hun selv ikke skal delta på. Dette var jo bare en påmelding via facebook. Man trykker «skal», «interessert», eller «skal ikke». Denne festivalen har aldri vært et tema mellom meg og henne, hun vet heller ingenting om hvem jeg gikk dit med, kunne jo være at jeg drog dit med 10 åringen min. Dette skjønner jeg bare ikke. Anonymkode: 6d840...727
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå