Gå til innhold

Hvordan tolke denne sms?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har meldt meg på et arrangement idag og en venninne av meg har tydeligvis sett på Facebook at jeg skulle dit idag, Street food. Hun sendte meg slik sms:

«Kos deg på street Food idag ❤️. Jeg ville ha gått sammen med min skjønne venninne, Inger, dersom jeg ikke var på jobb»

Innspill?

Anonymkode: 6d840...727

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du ha innspill på? 

Anonymkode: 4af87...7ad

Skrevet

Du er altså ikke Inger? 

Tenker at hun er litt snurt over at du ikke har spurt henne om hun vil være med. 

Anonymkode: 7a014...86b

Skrevet

Det betyr akkurat det hun skrev. Hvis hun ikke var opptatt med jobb så ville hun syntes det var koselig å gå med deg.

Anonymkode: 649a2...697

Skrevet

Nei, Jeg er Ikke Inger, beklager at det ikke fremkom. Inger er ei annen.

Skrevet

Slutt å overtolke, viss du heiter Inger. Viss du ikkje heiter Inger er nok veninna di litt spesiell, men ikkje noko meir å kave seg opp over det heller igrunn. 

Skrevet

Det kommer jo helt an på om du er Inger eller ikke 🤔

Anonymkode: eac91...297

Skrevet

Jeg tenker at det er merkelig å sende en sånn SMS i det hele tatt 😅 Tenk å følge med på hva folk deltar på. 

Aner ikke hva jeg hadde svart engang. Og helt ærlig vet jeg ikke hvordan jeg hadde tolket det. 

Anonymkode: 61945...d4b

Skrevet

Jeg tolker det som noe i retning av "Kos deg på Streetfood. Inger skal også dit, og hun er skikkelig hyggelig, kanskje dere treffes?"

Anonymkode: 43b87...876

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tolker det som noe i retning av "Kos deg på Streetfood. Inger skal også dit, og hun er skikkelig hyggelig, kanskje dere treffes?"

Anonymkode: 43b87...876

Er det virkelig noen som tolker det slik? 

Anonymkode: 7ff8f...540

Skrevet

Jeg ville tolket det som "Kos deg på street food! Om jeg ikke hadde vært på jobb, så hadde jeg syntes det var kjempekult å være der. Inger, ei annen venninne, inviterte meg. Håper du får det kjempemoro. Mao, ingen sure miner, bare et ønske om at du får det fint. 

Skrevet

Hun er sikkert sår over at du ikke har spurt henne om hun skal,så derfor velger hun å prøve å såre deg også på denne måten.

Anonymkode: a3811...90e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har meldt meg på et arrangement idag og en venninne av meg har tydeligvis sett på Facebook at jeg skulle dit idag, Street food. Hun sendte meg slik sms:

«Kos deg på street Food idag ❤️. Jeg ville ha gått sammen med min skjønne venninne, Inger, dersom jeg ikke var på jobb»

Innspill?

Er du Inger eller er du ikke det?

Anonymkode: 792c8...79e

Skrevet
2 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Jeg ville tolket det som "Kos deg på street food! Om jeg ikke hadde vært på jobb, så hadde jeg syntes det var kjempekult å være der. Inger, ei annen venninne, inviterte meg. Håper du får det kjempemoro. Mao, ingen sure miner, bare et ønske om at du får det fint. 

Men hun skriver ingenting om å ha blitt invitert av Inger. Hun skriver jo bare at hun ville ha gått med henne dersom hun ikke var på jobb.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er du Inger eller er du ikke det?

Nei, jeg er ikke Inger 

Skrevet

Venninnen din føler seg upopulær.

Skrevet

At hun er snurt for at du ikke inviterte henne med!

Anonymkode: 3adb0...7d2

Skrevet

Jeg tenker at hun sikkert skrev til feil person. Hun skulle egentlig sende til Inger, men fikk sikkert med seg at du skulle. Og da blandet navna seg da hun skulle sende.

Anonymkode: ec8dd...7d6

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Innspill?

Hun informerte bare om at hun hadde planer om å gå i lag med Inger om hun ikke skulle på jobb. 

Slutt å overtolk alt mulig! Er det mulig..🤦‍♀️

Anonymkode: aac41...46f

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hun informerte bare om at hun hadde planer om å gå i lag med Inger om hun ikke skulle på jobb. 

Men hvorfor fortelle meg om planer som hun ved sendetidspunkt visste at ikke ble noe av (for sin egen del), og det på bakgrunn av at jeg hadde meldt meg på street food via face? Du er god dersom du forstår og du må gjerne forklare meg, dog litt dypere enn det du gjør.

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Venninnen din føler seg upopulær.

Denne vinklingen så jeg ikke men mulig er du inne på noe, jeg vet at hun er veldig krevende. Klarer du å forklare litt mer? 

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig med deg 😊

Anonymkode: 0b89f...6bb

Skrevet

Hi 

Betyr bare at hun også hadde tenkt seg dit med Inger, men så måtte hun jobbe. Ferdig med det. 

Skjønner ikke at du orker å overanalysere småting. 

Anonymkode: 0b89f...6bb

Skrevet

Hvorfor må ting tolkes? Hvorfor kan folk ikke bare si det de mener og tenker rett ut?

Anonymkode: d72f3...344

Gjest Antarctica
Skrevet

Er dette noe å tolke da? Hun ergrer seg over å ikke kunne gå. Heldige deg og heldige Inger som skal. 

Svar «god arbeidslyst til deg som må jobbe, kanskje kommer det en ny mulighet!»

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...