Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #26 Skrevet 8. juli 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Da skulle du ikke ha valgt akkurat denne barnehagen. Slike ting bør sjekkes ut på forhånd. Ikke alltid private tilbud er bedre enn offentlige tilbud vet du. Anonymkode: 05541...33a Det er jo ikke alltid sånn at man kan velge å vrake i barnehager, men rett og slett må ta den plassen man får, vet du. Anonymkode: 58798...12f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #27 Skrevet 8. juli 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Altså hæ?? hvis ungene dine får 3 uker ferie akkurat nå hvorfor stiller du da spørsmål hvor det fremgår at dere ikke kan ta ferie?? Anonymkode: fc5ef...ba6 DE KAN IKKE TA FRI NÅR BARNEHAGEN ER STENGT! Les hva hun skriver da, menneske! Anonymkode: 58798...12f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #28 Skrevet 8. juli 2019 da får du heller miste jobben tenker jeg... dette burde dere tenkt på før. barna trenger fri de også Anonymkode: 4ccc9...99b
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #29 Skrevet 8. juli 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Barna mine har nå 3 uker sammenhengende ferie. Jeg jobber 60%. 3 ganger i uken, hvorav en av dagene er på en søndag. (Da kan mannen være med dem) jeg er ellers med barns hjemme til bhg åpner. Så barna får «ferie». Eller mener du kanskje at alle familier er pålagt til å ta med barna til syden? 🤨 siden du skriver å lurer på hva jeg skal gjøre i årets ferie midt i juli. Det er ikke alle som har råd til å dra på ferier. Blir litt såret at du skriver som du skriver. Vet ikke hva du prøver å gni inn Anonymkode: fca1b...a71 Har barna helt fri i 3 uker eller er de i barnehagen to av dagene? Jeg forstod det slik at verken du eller mannen kunne ta fri noen ting i sommer. Selvsagt mener jeg ikke at man må dra bort på ferie, men barn har krav på fri fra barnehagen. Å være hjemme med god tid, kose seg og utforske nærmiljøet er flott ferie for små barn! Anonymkode: 4b027...d3c
Toneelise Skrevet 8. juli 2019 #30 Skrevet 8. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har barna helt fri i 3 uker eller er de i barnehagen to av dagene? Jeg forstod det slik at verken du eller mannen kunne ta fri noen ting i sommer. Selvsagt mener jeg ikke at man må dra bort på ferie, men barn har krav på fri fra barnehagen. Å være hjemme med god tid, kose seg og utforske nærmiljøet er flott ferie for små barn! Anonymkode: 4b027...d3c Barna til hi har fri i 3 uker nå og ikke når barnehagen er stengt.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #31 Skrevet 8. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: da får du heller miste jobben tenker jeg... dette burde dere tenkt på før. barna trenger fri de også Anonymkode: 4ccc9...99b Barna FÅR fri! Er det ingen som leser i denne tråden? Bare interessert i å slenge ut drittpakker? Anonymkode: 58798...12f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #32 Skrevet 8. juli 2019 Oj. Her kommer kjerringene frem fra gjemmestedene sine. Dømmer andre over en lav sko og lager dette som et skille mellom gode og dårlige foreldre. Det er en skam å lese! synes Hedvig Mont-Gomery uttalte seg bra i saken! Skremmende å lese hvor stygt voksne tenker om andre! Anonymkode: c002a...c5e
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #33 Skrevet 8. juli 2019 Alle har KRAV på ferie selv om man ikke er fast ansatt eller ikke jobbet hele året. Så her gjør dere dere bare vanskelige. Stakkars barn. Anonymkode: ee3f3...142
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #34 Skrevet 8. juli 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: SFO er også stengt i hele juli, så dere trenger en løsning en del år fremover. Anonymkode: e4851...908 Det er jo ikke overalt da... Anonymkode: 03d52...aa4
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #35 Skrevet 8. juli 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo ikke overalt da... Anonymkode: 03d52...aa4 Nei men mange steder er det likevel krav om 3 uker sammenhengende ferie for barna Anonymkode: 374c8...d0d
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #36 Skrevet 8. juli 2019 Barnehagen har sommerstengt (fellesferie) kalles det mener jeg. Pluss vi må ta 2 uker til. Minst 3 uker må være sammenhengende. Jeg har tatt kun 1 uke nå og skal ta en uke senere før året er slutf. I uke 31 er barna i bhg for fullt igjen. Før jeg tok jobben så avtale jeg med min mor om at hun skulle passe barna de dagene jeg trengte. Altså det er snakk om 4 dager totalt delt på 2 uker. Men min mor kan ikke allikevel da hun skal reise på ferie med pappa. Finner ingen dagmamma. Jeg har 4 andre dager resten av uka å være med barna Anonymkode: fca1b...a71
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #37 Skrevet 8. juli 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alle har KRAV på ferie selv om man ikke er fast ansatt eller ikke jobbet hele året. Så her gjør dere dere bare vanskelige. Stakkars barn. Anonymkode: ee3f3...142 Det stemmer dessverre ikke. Anonymkode: fca1b...a71
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #38 Skrevet 8. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det stemmer dessverre ikke. Anonymkode: fca1b...a71 https://www.arbeidstilsynet.no/arbeidsforhold/ferie/ Jo det gjør det. Anonymkode: 63732...066
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #39 Skrevet 9. juli 2019 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Alle har KRAV på ferie selv om man ikke er fast ansatt eller ikke jobbet hele året. Så her gjør dere dere bare vanskelige. Stakkars barn. Anonymkode: ee3f3...142 Det stemmer overhodet ikke. Når man har vikariat kommer det an på hvor langt vikariatet er og når man begynte i vikariatet. Anonymkode: 58798...12f
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #40 Skrevet 9. juli 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det stemmer overhodet ikke. Når man har vikariat kommer det an på hvor langt vikariatet er og når man begynte i vikariatet. Anonymkode: 58798...12f Begynte for 4 uker siden derfor jeg ikke kan ta ferie. Mannen begynte i ny jobb i desember å er heller ikke fastansatt Anonymkode: fca1b...a71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå