Gå til innhold

Hvorfor flyr du lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi det er veldig dyrt. Jeg og min familie flyr kanskje 1 gang hvert annet år.. Har normal inntekt. 

Anonymkode: bf466...023

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker heller tiden på norden :) vi skal til syden neste år, da er det første gang for sønnen som er 7,5 år, hadde ikke dratt på ferie til syden med mindre barn.

vi har vert i hele norge, store deler av sverige og nå skal vi snart på 3 uker sommerferie i danmark og regner med og få med oss det meste. Vi har vert i finland og island

Anonymkode: 59974...920

Skrevet

Fordi vi liker oss veldig godt i Danmark, 🙂

Anonymkode: 7ea8c...f0f

Skrevet

Fordi jeg er livredd, gråter og får dødsangst. Hater det. Synes i tillegg det er utrolig kjedelig.

Anonymkode: 38c8f...622

Skrevet

Har ikke behov. Har reist mye både i inn og utland, sett verden på kryss og tvers, så føler jeg har flydd fra meg sånn sett. I tillegg pendlet jeg i tre år mens jeg tok en tilleggsutdanning . Reiste hjem (med fly) ca hver fjortende dag, noen ganger oftere. Har også hatt en jobb, der det ble noe reis med fly . Så jeg har ikke noe ønske om flyreiser nå . Fire år siden jeg fløy sist. Men mulig det blir en sydentur med fly til høsten. Minste maser, for aaaalle i klassen har fløyet til syden.

Anonymkode: 247bc...c19

Skrevet

For jeg nyter den norske sommeren og vil ikke være andre steder enn på hytta når jeg har ferie. Har heller ikke ett stort ønske om å farte rundt i verden, hadde kontoen min flyti over hadde jeg nok blitt med ungene noen steder de vil, men de nyterr også norsk sommer og hytta. Farmor har hus i spania, så de er der min en gang i året så de får dekt litt turer med det. 

Anonymkode: 362dc...56a

Skrevet
På 6.7.2019 den 11.07, Anonym bruker skrev:

Jeg flyr ikke fordi jeg synes det er jævla kjedelig måte å forflytte seg på  Og jeg har ingen behov for å dra noe sted som krever fly, hele Europa og Asia er tilgjengelig med tog.

Anonymkode: df0e3...887

Definer tilgjengelig. Du kan gå til Madrid, er det grunn til å kalle det tilgjengelig til fots? Det går sikkert båter til Australia hvis du er virkelig engasjert i miljø. 

Du kan komme til Madrid fra Oslo S med 11 Tog. Ikke alle bor på Oslo S. Det tar 2 døgn. Ingen tar tog dit hvis det ikke er et sosialt eksperiment. Det tar 22 døgn å gå til Madrid ifølge Google dersom du mistenker at strømmen til toget kommer fra kull. 

God tur til familien på fire. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...