Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #26 Skrevet 7. juli 2019 Fordi det er veldig dyrt. Jeg og min familie flyr kanskje 1 gang hvert annet år.. Har normal inntekt. Anonymkode: bf466...023
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #27 Skrevet 7. juli 2019 Vi bruker heller tiden på norden vi skal til syden neste år, da er det første gang for sønnen som er 7,5 år, hadde ikke dratt på ferie til syden med mindre barn. vi har vert i hele norge, store deler av sverige og nå skal vi snart på 3 uker sommerferie i danmark og regner med og få med oss det meste. Vi har vert i finland og island Anonymkode: 59974...920
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #28 Skrevet 7. juli 2019 Fordi vi liker oss veldig godt i Danmark, 🙂. Anonymkode: 7ea8c...f0f
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #29 Skrevet 7. juli 2019 Fordi jeg er livredd, gråter og får dødsangst. Hater det. Synes i tillegg det er utrolig kjedelig. Anonymkode: 38c8f...622
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #30 Skrevet 7. juli 2019 Har ikke behov. Har reist mye både i inn og utland, sett verden på kryss og tvers, så føler jeg har flydd fra meg sånn sett. I tillegg pendlet jeg i tre år mens jeg tok en tilleggsutdanning . Reiste hjem (med fly) ca hver fjortende dag, noen ganger oftere. Har også hatt en jobb, der det ble noe reis med fly . Så jeg har ikke noe ønske om flyreiser nå . Fire år siden jeg fløy sist. Men mulig det blir en sydentur med fly til høsten. Minste maser, for aaaalle i klassen har fløyet til syden. Anonymkode: 247bc...c19
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #31 Skrevet 7. juli 2019 For jeg nyter den norske sommeren og vil ikke være andre steder enn på hytta når jeg har ferie. Har heller ikke ett stort ønske om å farte rundt i verden, hadde kontoen min flyti over hadde jeg nok blitt med ungene noen steder de vil, men de nyterr også norsk sommer og hytta. Farmor har hus i spania, så de er der min en gang i året så de får dekt litt turer med det. Anonymkode: 362dc...56a
mipsmaster Skrevet 8. juli 2019 #32 Skrevet 8. juli 2019 På 6.7.2019 den 11.07, Anonym bruker skrev: Jeg flyr ikke fordi jeg synes det er jævla kjedelig måte å forflytte seg på Og jeg har ingen behov for å dra noe sted som krever fly, hele Europa og Asia er tilgjengelig med tog. Anonymkode: df0e3...887 Definer tilgjengelig. Du kan gå til Madrid, er det grunn til å kalle det tilgjengelig til fots? Det går sikkert båter til Australia hvis du er virkelig engasjert i miljø. Du kan komme til Madrid fra Oslo S med 11 Tog. Ikke alle bor på Oslo S. Det tar 2 døgn. Ingen tar tog dit hvis det ikke er et sosialt eksperiment. Det tar 22 døgn å gå til Madrid ifølge Google dersom du mistenker at strømmen til toget kommer fra kull. God tur til familien på fire.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå