Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #26 Skrevet 4. juli 2019 HI her.. Jeg har ikke rørt en røyk enda i dag, men tygger sukkerfri tyggegummi og drikker vann. Så langt, så bra 😊 Anonymkode: 43866...7a2
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #27 Skrevet 4. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: HI her.. Jeg har ikke rørt en røyk enda i dag, men tygger sukkerfri tyggegummi og drikker vann. Så langt, så bra 😊 Anonymkode: 43866...7a2 👍 Anonymkode: bcac2...fc7
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #28 Skrevet 4. juli 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: HI her.. Jeg har ikke rørt en røyk enda i dag, men tygger sukkerfri tyggegummi og drikker vann. Så langt, så bra 😊 Anonymkode: 43866...7a2 Heia deg! Det er overraskende enkelt, bare vent og se. Det er absolutt det mentale som er verst, og hodet jobber mot deg konstant i starten. Jeg sluttet å snuse da jeg ble gravid. Snuste mye og sterk snus. Det gikk jammen fint det også. Dyttet innpå med fisherman’s friend! 👍🏼 Til du anonyme som røyket i svangerskapet og som bagatelliserer følgene. Skam deg! Anonymkode: 35268...40d
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #29 Skrevet 5. juli 2019 On 7/3/2019 at 7:46 PM, Anonym bruker said: Hei.. Jeg fant i går ut at jeg er gravid. Røyker til vanlig, og vet så klart at Svangerskap og røyk ikke hører sammen. Og jeg forsøker å slutte, men jeg sliter. Har gått fra å røyke rundt 15, til 2-3 om dagen. Er ca 6 uker på vei.. Noen som har noen gode råd for å slutte helt? Anonymkode: 43866...7a2 trapp gradevis ned, jeg klarte og slutte,men da var jeg 5mnd på vei, men sluttet helt da, gikk heldigvis helt fint med barnet og det er like frisk og fin som søskene, bare mellomste har astma,men det er ingenting med meg og gjøre ,da er er astma i familien til far, jeg røyket kun med første Anonymkode: 7b923...25b
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #30 Skrevet 6. juli 2019 HI her.. Nå fikk jeg på en smell og har så dårlig samvittighet at jeg gråter. Har ikke rørt en røyk siden onsdag, og nå klarte jeg ikke, så jeg tok en. Ikke smakte det godt og jeg røyket halve før jeg knakk sammen å begynte å gråte. Så det blir ikke noe mer, uten tvil. Men akkurat nå hjelper det meg lite, for jeg følte meg som verdens verste. Nå gikk jeg til det skrittet at jeg kastet all røyk. Måtte bare få det ut. Anonymkode: 43866...7a2
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #31 Skrevet 6. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: HI her.. Nå fikk jeg på en smell og har så dårlig samvittighet at jeg gråter. Har ikke rørt en røyk siden onsdag, og nå klarte jeg ikke, så jeg tok en. Ikke smakte det godt og jeg røyket halve før jeg knakk sammen å begynte å gråte. Så det blir ikke noe mer, uten tvil. Men akkurat nå hjelper det meg lite, for jeg følte meg som verdens verste. Nå gikk jeg til det skrittet at jeg kastet all røyk. Måtte bare få det ut. Anonymkode: 43866...7a2 Vet du hva, du er bare menneskelig. Ja, du gikk på smell, som veldig mange andre gjør. Ikke trykk ned deg selv av den grunn. Nikotin og alle vanene rundt det er utrolig avhengighetsskapende. Det som er viktig er at du ikke gir opp, men plukker deg opp igjen og starter på nytt. Anonymkode: bcac2...fc7
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #32 Skrevet 6. juli 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet du hva, du er bare menneskelig. Ja, du gikk på smell, som veldig mange andre gjør. Ikke trykk ned deg selv av den grunn. Nikotin og alle vanene rundt det er utrolig avhengighetsskapende. Det som er viktig er at du ikke gir opp, men plukker deg opp igjen og starter på nytt. Anonymkode: bcac2...fc7 Takk for det. Men man føler så veldig på det, når man hører alle rundt seg si at man ødelegger for barnet sitt. Jeg vet jo det, er en grunn for at jeg virkelig prøver. Og jeg har ikke tenkt til å gi opp. Bare å starte på nytt igjen. Det er første gang siden jeg begynte å røyke at jeg prøver å slutte. Og jeg vil så gjerne kutte helt ut pga den lille i magen. Anonymkode: 43866...7a2
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #33 Skrevet 6. juli 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: HI her.. Nå fikk jeg på en smell og har så dårlig samvittighet at jeg gråter. Har ikke rørt en røyk siden onsdag, og nå klarte jeg ikke, så jeg tok en. Ikke smakte det godt og jeg røyket halve før jeg knakk sammen å begynte å gråte. Så det blir ikke noe mer, uten tvil. Men akkurat nå hjelper det meg lite, for jeg følte meg som verdens verste. Nå gikk jeg til det skrittet at jeg kastet all røyk. Måtte bare få det ut. Anonymkode: 43866...7a2 Se på det positive: Du likte det ikke, det smakte ikke godt! Du fikk ikke noe glede av det! Da har du bevist for deg selv at dette trenger du ikke og det gir deg ingenting 😊 Viktig lærdom! Så ta det positive ut av dette. Kast alt sammen! Husk følelsen av å ikke få noe som helst glede eller nytelse fra det. Dette trenger du ikke❤️ Anonymkode: 047b5...f9c
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #34 Skrevet 7. juli 2019 Nå har jeg startet på nytt igjen, 22 timer siden jeg sprakk og tok en røyk.. Nå satser jeg på at jeg klarer å holde meg unna! Anonymkode: 43866...7a2
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #35 Skrevet 7. juli 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå har jeg startet på nytt igjen, 22 timer siden jeg sprakk og tok en røyk.. Nå satser jeg på at jeg klarer å holde meg unna! Anonymkode: 43866...7a2 Dette klarer du! Vi heier på deg, og lille nurket i magen heier på mammaen sin❤️ Anonymkode: 047b5...f9c
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #36 Skrevet 7. juli 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette klarer du! Vi heier på deg, og lille nurket i magen heier på mammaen sin❤️ Anonymkode: 047b5...f9c Det er veldig godt å kunne dele med dere 😊 Jeg drikker masse vann, og det hjelper. Samt at jeg husker hvor vondt den røyken i går smakte! Anonymkode: 43866...7a2
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #37 Skrevet 7. juli 2019 På 3.7.2019 den 19.46, Anonym bruker skrev: Hei.. Jeg fant i går ut at jeg er gravid. Røyker til vanlig, og vet så klart at Svangerskap og røyk ikke hører sammen. Og jeg forsøker å slutte, men jeg sliter. Har gått fra å røyke rundt 15, til 2-3 om dagen. Er ca 6 uker på vei.. Noen som har noen gode råd for å slutte helt? Anonymkode: 43866...7a2 Det er bare å slutte det... Så lett er det. Du er gravid, det bør være motivasjon nok. Anonymkode: 3c6d7...bdd
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #38 Skrevet 7. juli 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er veldig godt å kunne dele med dere 😊 Jeg drikker masse vann, og det hjelper. Samt at jeg husker hvor vondt den røyken i går smakte! Anonymkode: 43866...7a2 Ja, det er lurt å ha en heiagjeng😁✨ Og les den ekle faktaboksen hver gang du vurderer å røyke! Den kan få det til å vri seg. Anonymkode: 047b5...f9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå