Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #26 Skrevet 2. juli 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jobber, vel. Han skal ikke reise, han skal jobbe. Anonymkode: 62774...4d7 Ja, og da bidrar jo han med sitt de to ukene. Er ikke akkurat sånn at han går og slenger han heller. Hørtes ut som at han skulle ha ferie mens du måtte slite. Da blir det helt feil at han skal ta alt i helgene. Klarer dere ikke å fordele arbeidet av seg selv, får dere lage skjema på veggen hvor den som tar drittjobben signerer. Når mannen min har vært ute og reist, enten det er jobbsammenheng eller andre ting, har han alltid "gitt" med en dag fri rett før sånn at jeg kan slappe av og kose meg litt på egenhånd og lade opp. Da kan jeg ligge hele kvelden i badekaret, gå ut med venner eller trene litt ekstra, eller noe annet som passer meg. Og omvendt, om jeg skal reise bort. Men om mannen jobber i uka, blir det feil at han skal komme å ha alt ansvaret når han er på campingen. Like feil som at du skal ha alt ansvaret når han er der. Dere må dele. Dersom du ikke orker å være der de 14 dagene, å drar du hjem. Verken du, ungene eller mannen har noe igjen for at du gjør deg til en martyr fordi ungene synes det er gøy å være på campingplassen. Anonymkode: 4a8a5...f27
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #27 Skrevet 2. juli 2019 Jeg hadde også blitt sur for dette. Man må kunne prate sammen og fordele oppgaver, både i ferier og hverdag. Det er ikke slik at den ene skal gjøre alt uannsett dag. Dere bruker alt for lite vann om dere har problemer å skylle ned i et camping do. Det må ligge vann der fra før og så gjerne ta mer vann ettersom hvor stor business som har vært gjort. Ved for lite vann blir det også et mareritt å tømme det doet. I stede for å bruke masse papir når nummer to er gjort kan man bruke våtservietter og kaste de i søpla. Når ungene var så små kastet vi papir i søpla også slik at doen ble lettere å tømme og rengjøre. Anonymkode: a544a...272
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #28 Skrevet 2. juli 2019 Hvor ofte driter disse barna da? Hvert 5. min? dere krangler om 6 10-minuttere Anonymkode: afed7...dc9
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #29 Skrevet 2. juli 2019 48 minutter siden, HvittHus skrev: Campingvogndo er litt vanskelig ja. Det vi gjør når vi er på fjellet med vogna vår, er å først skru så det kommer litt vann i doen. Da er det lettere å få resten av innholdet ned. Papir legges i hundeposer og knyttes igjen og samles i en kurv. Litt på samme måte som når man er i Hellas, men med oppgradering med hundeposer. Hva slags steder bor du på i Hellas som kaster papir i poser?? Anonymkode: 6f534...b74
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #30 Skrevet 2. juli 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, og da bidrar jo han med sitt de to ukene. Er ikke akkurat sånn at han går og slenger han heller. Hørtes ut som at han skulle ha ferie mens du måtte slite. Da blir det helt feil at han skal ta alt i helgene. Klarer dere ikke å fordele arbeidet av seg selv, får dere lage skjema på veggen hvor den som tar drittjobben signerer. Når mannen min har vært ute og reist, enten det er jobbsammenheng eller andre ting, har han alltid "gitt" med en dag fri rett før sånn at jeg kan slappe av og kose meg litt på egenhånd og lade opp. Da kan jeg ligge hele kvelden i badekaret, gå ut med venner eller trene litt ekstra, eller noe annet som passer meg. Og omvendt, om jeg skal reise bort. Men om mannen jobber i uka, blir det feil at han skal komme å ha alt ansvaret når han er på campingen. Like feil som at du skal ha alt ansvaret når han er der. Dere må dele. Dersom du ikke orker å være der de 14 dagene, å drar du hjem. Verken du, ungene eller mannen har noe igjen for at du gjør deg til en martyr fordi ungene synes det er gøy å være på campingplassen. Anonymkode: 4a8a5...f27 Vi skal ikke være på campingplassen de 14 dagene🙄 Anonymkode: 62774...4d7
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #31 Skrevet 2. juli 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde også blitt sur for dette. Man må kunne prate sammen og fordele oppgaver, både i ferier og hverdag. Det er ikke slik at den ene skal gjøre alt uannsett dag. Dere bruker alt for lite vann om dere har problemer å skylle ned i et camping do. Det må ligge vann der fra før og så gjerne ta mer vann ettersom hvor stor business som har vært gjort. Ved for lite vann blir det også et mareritt å tømme det doet. I stede for å bruke masse papir når nummer to er gjort kan man bruke våtservietter og kaste de i søpla. Når ungene var så små kastet vi papir i søpla også slik at doen ble lettere å tømme og rengjøre. Anonymkode: a544a...272 Ja, våtservietter var et godt forslag Anonymkode: 62774...4d7
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #32 Skrevet 2. juli 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor ofte driter disse barna da? Hvert 5. min? dere krangler om 6 10-minuttere Anonymkode: afed7...dc9 Det har omtrent vært hvert 30. minutt. Anonymkode: 62774...4d7
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #33 Skrevet 2. juli 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det har omtrent vært hvert 30. minutt. Anonymkode: 62774...4d7 Ta de med til campingens do da. Hvem tømmer doen i vogna? Anonymkode: afed7...dc9
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #34 Skrevet 2. juli 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det har omtrent vært hvert 30. minutt. Anonymkode: 62774...4d7 Det er jo ikke normalt. Hvorfor er de så ofte på do? Anonymkode: 785ef...360
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #35 Skrevet 2. juli 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Neida, det er ikke slitsomt til vanlig, men på en bitteliten campingdo er det slitsomt. Får papiret går ikke ned, møkka går ikke ned og det ender opp med at man må stå med pinne og stake driten ned i doen. Og så desinfisere alt etterpå😅 Det er faktisk litt av et prosjekt!! Anonymkode: 62774...4d7 Da skjønner jeg at det er stressende. men da hadde jeg bestemt at vi skal ligge på campingplass med toaletter rett ved Anonymkode: e0da5...930
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #36 Skrevet 2. juli 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Er nok bedre om noen år når de kan gå ned på dassen selv Men de liker seg så godt der så har dratt dit for BARNAS skyld da, og jeg kunne absolutt tatt 100% av dobesøkene, da hadde mannen vært smørblid. Men jeg hadde vært sur. Var noe rart sist også, jeg tror begge to gjorde fra seg 5-6 ganger om dagen. Ikke løse i magen heller, bare mye? Så det ble mange dobesøk, ene dagen gikk det nesten bare i dobesøk. Men jeg synes likevel han var urettferdig, for jeg VAR syk 😮 Anonymkode: 62774...4d7 Men da må jo den doen deres tømmes ganske ofte vel? Hvem tømmer den? Anonymkode: e0da5...930
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #37 Skrevet 2. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ta de med til campingens do da. Hvem tømmer doen i vogna? Anonymkode: afed7...dc9 Ikke han i hvert fall 😂 Anonymkode: 62774...4d7
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #38 Skrevet 2. juli 2019 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo ikke normalt. Hvorfor er de så ofte på do? Anonymkode: 785ef...360 Nei, du, det vet ikke jeg. De er ikke det til vanlig. Anonymkode: 62774...4d7
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #39 Skrevet 2. juli 2019 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da skjønner jeg at det er stressende. men da hadde jeg bestemt at vi skal ligge på campingplass med toaletter rett ved Anonymkode: e0da5...930 Går ikke, campingvogna er på fast plass. Anonymkode: 62774...4d7
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #40 Skrevet 2. juli 2019 Det er vel ferie for mannen din også, ikke bare deg? Anonymkode: 41b49...035
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #41 Skrevet 2. juli 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke han i hvert fall 😂 Anonymkode: 62774...4d7 Så du gjør det? Anonymkode: afed7...dc9
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #42 Skrevet 2. juli 2019 Hvor finner man egentlig en godljent campingplass der det er 5 minutters sykkeltur til et toalett? Anonymkode: c48fc...b84
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #43 Skrevet 2. juli 2019 stakkars små med så umoden foreldre Anonymkode: 6257a...2eb
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #44 Skrevet 2. juli 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor finner man egentlig en godljent campingplass der det er 5 minutters sykkeltur til et toalett? Anonymkode: c48fc...b84 I fantasien til den som påstår det. På 5 min sykler man vel et par km Anonymkode: afed7...dc9
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #45 Skrevet 2. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det har omtrent vært hvert 30. minutt. Anonymkode: 62774...4d7 Hvis ungene driter hvert 30 minutt, så hadde jeg holdt meg hjemme Anonymkode: e0da5...930
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå