Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #26 Skrevet 1. juli 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg regner med at du ikke er pensjonist og har begynt å få alderdomssykdommer allerede. Anonymkode: fc8d8...541 Nei, og jeg lever her og nå Anonymkode: 5179f...8e7
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #27 Skrevet 1. juli 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, og jeg lever her og nå Anonymkode: 5179f...8e7 Fair det. Men noen vil definere det å leve nå litt videre enn å måtte proppe kroppen med junk. Anonymkode: fc8d8...541
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #28 Skrevet 1. juli 2019 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fair det. Men noen vil definere det å leve nå litt videre enn å måtte proppe kroppen med junk. Anonymkode: fc8d8...541 Godteri hver dag, cola hver dag, glad i mat og spiser mye. Jeg propper ikke kroppen med det heller. Spiser godt og variert jeg som mange andre Anonymkode: 5179f...8e7
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #29 Skrevet 1. juli 2019 Ja og nei. Ser jo st de som er større enn meg spiser både mer og usunt i forhold til jeg gjør. Og er i tillegg mindre aktive enn meg. Men har og gode gener, så legger ikke på meg så fort. Og lite overvekt i min familie. I min familie spiser vi og sunn mat og er glad i det sunne, sånn helt naturlig. Så litt begge deler tenker jeg. Anonymkode: 8d989...732
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå