Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #26 Skrevet 30. juni 2019 Når det er en så alvorlig sak så er det jo litt rart at bv utsetter barna for dette? Har du vært i kontakt med dem etter episodene? Lykke til, til både deg og barna. De er heldige som har deg💕 Anonymkode: 2e33b...b52
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #27 Skrevet 30. juni 2019 Jeg har svart tidligere i tråden også. Har sett de siste svarene dine, Hi. Jeg stusser også på at bv aksepterer at han får samvær når det er en så alvorlig sak. Etter barnas reaksjoner så virker det jo også som om det å forsøke samvær er altfor traumatiserende. Det må jo være snakk om alvorlig vold/trusler når du og barna har fått hemmelig adresse m.m. og han har besøksforbud. Da er det mildt sagt pussig at far får ha samvær med barna. Jeg tror jeg ville forhørt meg med en advokat også, for her er det all grunn til å stille spørsmål om barnevernet jobber for disse barnas beste. Jeg foreslo tidligere skype, men etter å ha lest de siste svarene dine så tror jeg også det er altfor tidlig siden barna er så traumatisert og trusselen mot deg/de fremdeles anses som så stor. Jeg ville fått en advokat til å se på saken, kanskje bli med deg til barnevernet. Og så ville jeg bedt om at psykolog som følger opp barna kommer med en uttalelse om hva som er forsvarlig for barna siden de reagerte så sterkt bare på tanken på å møte far. Om far ikke allerede har søkt profesjonell hjelp selv og går i behandling og går sinnemestringskurs så tenker jeg at det er et veldig godt argument for at han ikke bør ha med barna å gjøre før han har gjort noe med det. Anonymkode: 45cef...055
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå